Symbol ctr fysik: Sædsex er sjældent fare
Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-06 11:31

Symbol ctr fysik: Sædsex er sjældent fare

Sexualitet er dybest set om at have magt til at få ønskværdige børn.
Er manden helst fri for, at afkommet får fremmede fjæs, så injicerer
han selv haletudser med protein-opskrift i cellekernen isædcellerne.

Engang var fysisk mod-vold det rette svar på voldtægt, men idag er vi
civiliserede og legende.

Børn skal forældrene passes på, så de ikke skræmmes af ubehagelige
voksne, indtil de er rustet til den slags, men en mindreårig pige, der
får sæd i sig og ikke oplever ubehag, er ikke noget at opblæse til et
kæmpeproblem.

Sædens DNA-basers rækkefølge er ganske rigtigt et magtfuldt symbol,
når samleje gør gravid, men det er sund proportionssans at lægge mere
vægt på fysisk fare end det symbolpjat, som erotik idag er.

Beslægtet debat om symbol/fysik og ord/vold er følgende:

Når blasfemi er respekt.

Der er til muslimernes eget bedste, at man ikke pakker dem ind i vat,
men giver dem en chance for at forstå Freuds ord om frisprog "Ved at
gengælde stenkast med fornærmelser, opstod civilisationen."

Ord er at vise respekt. Høflighed kan være en maske over ondt had.

Nægt at handle med de kulturfremmede, indtil de har betalt for skader
på ambassader.

Fra : preben nielsen

Dato : 11-02-06 13:30

> Symbol ctr fysik: Sædsex er sjældent fare

Endnu en gang vrøvl fra BW om at fysiks vold er så meget værre en
psykisk vold. Vorherre bevares...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-06 15:16

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Endnu en gang vrøvl fra BW om at fysiks vold er så meget værre en
> psykisk vold. Vorherre bevares...

Staten skal kaste sig over hvad den dur til.
Dvs fysiske reproducerbare fakta

Jeg ved godt at trusler og psykologisk undertrykkelse kan fratage en
egosvag mand mere trivsel end et ituslået øje.
Men det er for svært for jurister, psykologer og lignede at tage
stilling til "psykisk tortur" så folk må selv flytte hvis det er
problemet