Er de ikke søde
Fra : Allan

Dato : 11-02-06 00:16

Jo Rocke har lige lavet Brækketræket i min seng. Æv
Sød kat, Men mest min skyld.

Rocke sagde 1 brækkelyd og løb ned i sengen, væk fra døren.

På nr 3 lyd fik jeg fat i ham, og kastede mig ud,med ham i armene, for at nå
et fladt gulv.

Jeg troede det lykkedes for der stod han og kiggede på mig. Det så ud til
at intet var galt.

Men, men Der var en fin stribe rundt på sengen af osv
Måske jeg ikke skulle have trykket ham på maven da jeg, Rigtigt hurtigt
hentede ham ud

He He nå men det er nok tid igen til at skifte sengetøj.

Ja sådan er der så meget når man har valgt at leve med den der tyranrace

Mvh Allan

Fra : Hanne Engermann

Dato : 11-02-06 03:27

> [...]

> He He nå men det er nok tid igen til at skifte sengetøj.
>
> Ja sådan er der så meget når man har valgt at leve med den der tyranrace

Jo Allan, de er ski dejlige - og er det ikke også fantastisk, at vi med
status af højeststående "dyreart" på jorden helt frivilligt lader os
tyrannisere af disse firbenede egotrippere ... og nærmest praler af det
med et smil på læben.
Hvad er det også man siger? "Man ejer en hund, men katte har et
personale".

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Allan

Dato : 11-02-06 17:44

"Hanne Engermann" <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med et smil på læben.
> Hvad er det også man siger? "Man ejer en hund, men katte har et

Jeps og de der firbenede fører stort herhjemme

Men nu hvor min anden kat er så dygtig, Ja Kosmos løber mod kattebakken, når
han skal kaste op.Kosmos er en rigtigt dygtig kat der tænker over tingene
Så hvorfor lærrer han ikke .ham der Rocke

Jeg vil jo helst ikke skrive at Rocke er kat og leve i nuet. men.

Mvh Allan

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 17-02-06 19:32

Pjevs har gerne tendenser til at kaste op når vi enten sover eller når
vi er igang med at spise. Noglegange prøver jeg så at tage en avis og
skuppe det under munden, så han kan kaste op på det istedet for tæppet,
men så er det som om han bliver megafornærmet over dette og flytter sig
de få cm. for at forsætte på mit tæppe. Nogle gange er han sku ik helt
normal.

mvh Cindie