Et andet file upload problem
Fra : Niels Bachmann

Dato : 14-06-01 00:31

Jeg har et upload script der virker med små filer, men når de er større end
2 MB, dutter det ikke.
Har læst en hel masse på php.net men ingen af de forslag virker.
Maskinen er en Linux RedHat 6.2, Apache 1.3.14 og PHP 4.0.3pl1
Der står flere steder noget om at sætte post_max_size og upload_max_filesize
i php.ini.
Den fil havde jeg ikke før jeg selv lavede den. Er det normalt at man ikke
har den på en Linux Inst.
Det har forøvrigt ikke hjulpet, men jeg ved at ini filen bliver læst, da jeg
har et parameter i der gør at mail() virker med qmail.

Der er ingen fejlmeddelelser. Hele filen bliver sendt, men havner ikke i
mappen (de små filer gør).
<INPUT TYPE="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="noget_meget_stort"> er osse
husket.

Scriptet er i stand til at uploade flere filer på en gang. Er der noget med
at det skal hedde MAX_FILE_SIZE1 eller MAX_FILE1_SIZE ?

Anyone ?

MVH/ Niels Bachmann

"Mandrake.... Have you ever seen a 'commie drink a glass of water?"

http://www.precious.dk

Fra : Martin

Dato : 14-06-01 01:30

[SNIP]

Prøv lige at lave en phpinfo() og se hvad der står i upload
indstillingerne

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk

Fra : Niels Bachmann

Dato : 14-06-01 06:44

> Prøv lige at lave en phpinfo() og se hvad der står i upload
> indstillingerne

Jaaa, det afslørede jo en tyrk fejl i .phpini, så nu virker det

MVH/ Niels Bachmann