der var den sgu :)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-02-06 19:25

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-02-06 20:18

On Fri, 10 Feb 2006 18:25:22 GMT, Bo M Mogensen <svar@i-gruppen.dk>
wrote:

>http://system.frip.dk/manager.php?mode=getfile&subdir=&file=scan0001.jpg
>
>( ja den er noget utydelig )
>
>http://system.frip.dk/manager.php?mode=getfile&subdir=&file=skabelon+1-intro+side.txt
>
>http://system.frip.dk/manager.php?mode=getfile&subdir=&file=skabelon+2+hoved+siden.txt

Hej Bo,

Det er kun, når *du* er logget ind, at de hedder sådan, ellers hedder
de:
<url: http://frip.dk/chokmah/scan0001.jpg>
<url: http://frip.dk/chokmah/skabelon%201-intro%20side.txt>
<url: http://frip.dk/chokmah/skabelon%202%20hoved%20siden.txt>
- fandt jeg ud af efter lidt eksperimenter

Et par hints:
1. Hold emnet i den tråd, du startede i.
2. Undgå mellemrum i filnavne

Jeg har desværre ikke tid til at lave en skabelon til dig, men nu kan
man da se lidt om, hvad du vil

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-02-06 20:38

On Fri, 10 Feb 2006 20:17:30 +0100, Jørn Andersen <jorn@jorna.dk>
wrote:

>Hej Bo,

HI Jørn

>Det er kun, når *du* er logget ind, at de hedder sådan, ellers hedder
> [...]

Nå ... nu var jeg ellers lige så begejstret over at der var noget der
endeligt virkede ...

>- fandt jeg ud af efter lidt eksperimenter

ok ... hvodan gjorde du det ?

>Et par hints:
>1. Hold emnet i den tråd, du startede i.

Nå jaee ...jow ... begekstringen løb af med mig

>2. Undgå mellemrum i filnavne

har jeg det ......

>Jeg har desværre ikke tid til at lave en skabelon til dig, men nu kan
>man da se lidt om, hvad du vil

ja jeg vil jo ellers godt betale lidt eller bytte med et eller andet
for det

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-02-06 22:36

On Fri, 10 Feb 2006 19:37:44 GMT, Bo M Mogensen <svar@i-gruppen.dk>
wrote:

>Nå ... nu var jeg ellers lige så begejstret over at der var noget der
>endeligt virkede ...

>ok ... hvodan gjorde du det ?

Gættede - ud fra oplysningerne i dine tidligere indlæg.
<snip>

>har jeg det ......

Alle de steder der står %20 i linksene ovenfor er mellemrum.

>ja jeg vil jo ellers godt betale lidt eller bytte med et eller andet
>for det

Det virker ikke i denne gruppe. Her forsøger man selv, og så spørger
man om hjælp, hvis man går i stå eller har et problem. Hvis nogen har
lyst svarer de.

Der er ikke noget med "ydelse-modydelse" (også kaldet "marked") her.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj