Water Rats?
Fra : Henning

Dato : 09-02-06 10:59

Findes kult-serien Water Rats på DVD i Danmark? Jeg har fundet den på
nogle udenlandske sites, men ikke med DK tekst.

Nogen der ved om TV DK genudsender serien (igen igen)?

Fra : Tue Sørensen

Dato : 09-02-06 15:18

Henning skrev:
> Findes kult-serien Water Rats på DVD i Danmark?

Det tror jeg bestemt ikke. Du kan ikke klare dig med den engelske
(/australske) udgave...?

Jeg er også stor fan af serien. Den har en realisme og en
menneskelighed som jeg aldrig har oplevet i andre politi-serier. I
Water Rats holder man med politiet, selv når de tvinges til at bøje
reglerne. Water Rats har i perioder været det eneste TV, jeg har set.
Bortset fra film (og ganske enkelte serier, men mest på DVD) har jeg
stort set ikke gidet at se fjernsyn de sidste par år. Men Water Rats
er fedt (jeg var totalt rystet da Goldie blev dræbt!), og jeg vil
også meget gerne eje dem på DVD.

- Tue