GPS Hvad skal jeg købe
Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 20:58

Har købt ny bil og skal have en GPS der i , og det skal ikke være en PDA
løsning , er vandt til min Blaupunkt løsning , men i den nye bil er der
indbygget Radio i konsol og en orginal koster ca 25 k
Pris op til 10 k

Bilen er en Toyota Sportsvan som vil blive brugt 99 % i lille DK

+ at den er nem at skrive adr på (alså ikke pile frem og tilbage for
bokstav)
+ ikke for mange løse ledninger antenne osv
+ Klar til brug når man tænder den , ikke alle disse advarselser når man
tænder den ( Er du nu sikker og kør nu pænt og det er på egen ricici :) )

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Ukendt