Dyrlægeros
Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 13-06-01 23:16

Hej

Jeg ved det har været oppe før, men jeg er nødt til at rose min dyrlæge
lidt. Jeg har Jørgen Mikkelsen hos Åbyhøj Dyreklinik (ved Århus)
www.aabyhoejdyreklinik.dk

Robin var der første gang på grund af en seriøs forhudsbetændelse. Denne
blev behandlet med kefamycin (mod yverbetændelse hos køer) = ca. 400 kr.
Dette virkede i den uge behandlingen stod på og ca. en uge til.

Herefter var vi ved dyrlægen igen og operation af hans for store
forhudsåbning blev aftalt = 1/2 pris da jeg jo lige havde været der = 200
kr.

Operation + narkose + kemisk kastration (for at nedsætte kirtelproduktionen)
= 1200 kr. (blev refunderet af forsikringen hos Provincial)

2 dage før vi skulle have stingene ud, måtte vi derud igen, da Robin nærmest
mistede huden på pungen - medførte mistanke om hudbetændelse, men dette var
ikke tilfældet, der var tale om en lokal irritation af huden (sikkert
fremkaldt, da det var det eneste sted tæt på stingene han kunne nå med skærm
på) = 0 kr!

Sting ud = 0 kr!

Kontrol i mandags = 0 kr

Kontrol om en måned, hvis ikke det sidste sting er faldet ud af sig selv = 0
kr!!

Se det er noget en studerende på SU kan forstå
At Jørgen Mikkelsen desuden er adfærdsbehandler sætter jeg også stor pris
på.

-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Finn A. Hansen

Dato : 25-06-01 19:53

Ja, han var også vores dyrlæge, da vi boede i Århus og han er bare god!

Elisabeth