Nokia 6230i og ny firmware?
Fra : L@rs K.

Dato : 08-02-06 13:13

Hej

Jeg har en N6230i med en firmware version 3,30

Jeg har set/hørt, at der er en nyere version (3.40)

Nogen der ved hvor jeg får fat i den ? og evt. Hvordan
jeg installere den. Jeg har USB kabel

mvh
Lars

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 08-02-06 13:18

Den nyeste skulle hedde enten 3.62 el. 3.65 (nov. 2005), den er inst. i min.

/S

Fra : L@rs K.

Dato : 08-02-06 13:27

Men hvor finder jeg softwaren????

Lars

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 08-02-06 13:32

En Telecare butik vil kunne hjælpe dig, og er der stadigvæk garanti på din
telefon, så
er det gratis....

Fra : L@rs K.

Dato : 08-02-06 13:55

Kan man ikke downloade det fra nettet ?

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 08-02-06 13:59

Det kan man vel, men kender ingen www adr.
- En prof. unlocker vil nok også kunne hjælpe dig....

Se evt. www.find-unlocker.dk

Fra : Thomas Andersen

Dato : 08-02-06 14:01

Jo du kan godt finde den på nettet.
Men du kan ikke opgradere med et datakabel.
Dette kræver boks.

Fra : Kate

Dato : 10-02-06 16:16

"L@rs K." <lkj002@hotmail.com> wrote in

> Jeg har en N6230i med en firmware version 3,30
>
> Jeg har set/hørt, at der er en nyere version (3.40)

Hvad er fordelen ved at opgradere? Jeg ved ikke hvilken version min
har, men er da altid interesseret hvis der er noget der kan gøre tlf'en
endnu bedre

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk