www.gsmtown.dk Nyt dansk GSM forum!
Fra : Lars, 12unlock

Dato : 07-02-06 23:23

Til alle gsm og mobil interesserede, unlockere, teknik nørder mv. Tjek ind
www.gsmtown.dk det er frit for alle, du skal blot registrere dig for at
poste indlæg. Kom med og del ud af din viden, eller stil spørgsmål, skriv
anmeldelser på tlf, tips og tricks osv.

Dette forum er drevet som ren hobby/teknikforum uden kommerciel interesse.
Vi har intet med eventuelle forhandlere i branchen at gøre.

Mvh. Lars aka Falck

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 09-02-06 15:04

"Lars, 12unlock" <info@12unlock.dk> wrote in message
> [...]
> poste indlæg. Kom med og del ud af din viden, eller stil spørgsmål, skriv

udover at du rent faktisk sender spam.. så er det forum utrolig grimt
(sorry) meget mørkt og meget meget tomt..

Desuden findes der jo allerede glimrende sider og metoder.. fx lige her,
ellers er mobildebat.dk vidst stedet det foregår..

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 09-02-06 17:55

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lars, 12unlock" <info@12unlock.dk> wrote in message
>>

> udover at du rent faktisk sender spam.. så er det forum utrolig grimt
> (sorry) meget mørkt og meget meget tomt..

Det er jo heldigvis smag og behag og personlig sag mht. farver. Tomt, tja
måske for netop det du interesserer dig for. Har du nogensinde set et forum
der er fyldt op fra start, de er jo osse startet et sted.

> Desuden findes der jo allerede glimrende sider og metoder.. fx lige her,
> ellers er mobildebat.dk vidst stedet det foregår..

Det er da rigtigt, borset fra at jeg kan finde andre lign. danske sider som
osse henvender sig til folk med specifikt udstyr. Men selvfølgelig hvis du
ikke har brug for det så...

Mvh. Lars

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 10-02-06 09:47

"Lars, 12unlock.dk" <info@12unlock.dk> wrote in message

> Det er da rigtigt, borset fra at jeg kan finde andre lign. danske sider
> som osse henvender sig til folk med specifikt udstyr. Men selvfølgelig
> hvis du ikke har brug for det så...

Hvis du vil have nogen til at interessere sig for endnu en side om det samme
emne som allerede er gennemtævet nok andre steder skal du nok gøre en lidt
større indsats først... fx at læse fundatsen om nyhedsgrupper...