Exec fil i HTML
Fra : Per Hesselberg

Dato : 19-12-00 07:27

Hvordan ligger man en eksekverbar fil
ind i HTML koden.
Det kan godt være det er simpelt men jeg kan ikke finde
nogen steder hvor der står noget om det.
Venligst
Per

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-12-00 12:00

Per Hesselberg wrote:

> Hvordan ligger man en eksekverbar fil
> ind i HTML koden.
> Det kan godt være det er simpelt men jeg kan ikke finde
> nogen steder hvor der står noget om det.

Mener du "hvordan eksekverer man filer på klientens computer", eller
"hvordan eksekverer man filer på serveren" eller "hvordan lægger man en
..exe fil til download" eller noget helt fjerde?

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-12-00 12:35

Lars Hoffmann wrote:

Lækkert svar man får fra Per Hesselberg på ens velmenende spørgsmål:

<citat>

</citat>

FUT dk.admin.netikette

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-12-00 13:21

On Tue, 19 Dec 2000 07:27:02 +0100, "Per Hesselberg"
<edbhsk05@post1.internord.dk> wrote:

>Det kan godt være det er simpelt men jeg kan ikke finde
>nogen steder hvor der står noget om det.

Såfremt, det Lars skriver er korrekt, er jeg bange for at du ikke får
meget hjælp gruppen uden en holdningsændring.

Folk i gruppen har ikke skabt dine HTML-baserede problemer, men kan
måske hjælpe dig af med dem.

FUT dk.admin.netikette

--
- Pede