Danish shortfilm with nudity, horror and h~
Fra : ..:: BLANK ::..

Dato : 07-02-06 21:18

Hello filmfreaks!

This is a short fiction film (32 min.) we made two years ago. We never got
the promised distribution so we instead decided to share it with the people
over the net, for anyone to download for free! After all, it was made to be
seen!

It's the perfect "guys" movie - tits, ass, nudity, gore, vomit, beer and
guys behaving like pigs - we hope you enjoy..

The film is danish and have english subtitles!

If anybody have suggestions for filmfestivals who could be interested, we
are ofcourse very interested in hearing about it.

Download from rapidshare.de - simply pick "free" at the bottom of the screen
and you're good to go:

http://rapidshare.de/files/12763735/Blank.wmv.html

Fra : Rune Jensen

Dato : 08-02-06 18:40

...:: BLANK ::.. wrote:
> Hello filmfreaks!
[SNIP]
Lige lovlig inspireret af "Requiem for a dream"...altså ikke handlingen,
men musik og klipning.
Der er da et par sjove episoder i, men synes ikke rigtigt den fænger.
Ellers er den faktisk rimelig godt og professionelt lavet.

-Rune Jensen

Fra : Holst

Dato : 08-02-06 19:34

Rune Jensen wrote:

> [...]
> Der er da et par sjove episoder i, men synes ikke rigtigt den fænger.
> Ellers er den faktisk rimelig godt og professionelt lavet.

Ja, jeg var også positivt overrasket. Jeg havde så absolut ikke haft de
store forventninger til den, hvilket jo måske er årsagen til, at jeg
blev positivt overrasket.

Det er lidt en af den slags film: Man har brugt en halv time på den. En
halv time, som man bestemt kunne have brugt på noget mere fornuftigt,
men når alt kommer til alt, så har tiden da heller ikke været helt spildt.