Nokia 5140i og afsendelse af email
Fra : Ding-Dong

Dato : 07-02-06 17:34

Hej NG

Jeg har CBB abonnement.
Skal bruge ting fra Sonofon og CyberCity for at sende emails.
Når jeg så vil sende så skriver den at den bruger noget fra Telia, jeg skal
så skrive SMTP brugernavn samt adgangskode, som jeg har fra CC - og
sendingen mislykkedes.
Jeg kan ikke helt følge med i at Telia bliver rodet ind i den sending.
Nogen der kan give mig lidt info om hvad jeg evt. har gjort galt?
Med venlig hilsen

Dennis

Fra : Anders Pedersen

Dato : 08-02-06 17:21

På min 6230i skal jeg bruge en smtp server fra tdc. Jeg har tdc mobil.
men ind starter jeg en smtp serveren til yahoo så vil den ikke
mails.Men hvad står der i den opsætningen på sonofon website til
email. Men hvorfor du skal bruge oplysninger fra telia jeg ikke. De
andre oplysninger er dem du bruger til din email konto

Fra : Paw P Larsen

Dato : 09-02-06 11:10

Ding-Dong wrote:
> [...]
> Jeg kan ikke helt følge med i at Telia bliver rodet ind i den sending.
> Nogen der kan give mig lidt info om hvad jeg evt. har gjort galt?

Du skal sørge for at din udgående SMTP står til den udbyder du bruger
(sikkert Sonofon). Hvis den siger noget om Telia, så er det nok fordi du
har Telias SMTP i din opsætning, og den kan du ikke få lov til at sende
gennem når du kommer fra et andet net (Sonofons).

Fra : Ding-Dong

Dato : 09-02-06 14:05

Paw P Larsen skrev i en meddelelse
> [...]
> har Telias SMTP i din opsætning, og den kan du ikke få lov til at sende
> gennem når du kommer fra et andet net (Sonofons).

Jeg har fået en mail fra CBB med opsætning og lign. og vil se om jeg kan få
det til at køre i løbet af aftenen.
Jeg vender med garanti tilbage:c)
Tak for jeres svar indtil videre:c)

Dennis