OT: Mystisk.....
Fra : 6400 - Sredna

Dato : 07-02-06 15:55

Er der en der kan forklare mig dette:

Var lige forbi TDC i formiddags, for at kigge lidt på en mobil.

Fandt en Nokia 6600 til 2430,-
MobilExt. 200x6 1200,-
Oprettelse 99,-
Abb. 6x30 180,-
Det giver 3909,- (ialt inkl alle udg.)

Hvordan kan det så være at den samme telefon kan købes til ca,.1700,- på
nettet (www.1cc.dk).

/S

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-06 17:03

6400 - Sredna skrev:

>Hvordan kan det så være at den samme telefon kan købes til ca,.1700,- på
>nettet (www.1cc.dk).

Tjah, og køber du den med et Debitel Triumph abonnement kan du få
den for 1 kr med en mindsteudgift på 868 kr, så er der rigeligt
råd til at få den låst op.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 07-02-06 17:09

Der er ikke nogen af de 2-3 forhandlere der reklamere for at de kan sælge
den til prisen, der har den på lager. Og det vides ikke hvorbår den kommer
på lager igen....

Har kontaket dem, og de kan ikke give et præcis svar....

Kan måske skyldes at den er ved at udgå fra markedet.

Giver dig fuldstændig ret i, at prisen er billig (meget).

/S

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-02-06 17:42

6400 - Sredna wrote:
> [...]
>
> Kan måske skyldes at den er ved at udgå fra markedet.
>
> Giver dig fuldstændig ret i, at prisen er billig (meget).

Der er slet ikke noget nyt eller usædvanligt i, at man kan finde rigtig lave
priser, hvis telefonen ikke er på lager. Sjovt nok stiger den så i samme
øjeblik, den kommer på lager....

Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-06 17:53

6400 - Sredna skrev:

>Der er ikke nogen af de 2-3 forhandlere der reklamere for at de kan sælge
>den til prisen, der har den på lager. Og det vides ikke hvorbår den kommer
>på lager igen....

Først og fremmest beklager jeg at jeg kom til at svare dig og gør
det nu engang.

Men jeg kunne nu godt fortælle dig, hvor du kan få den til 1 kr.
+ oprettelse 99 kr.

Jeg arbejder nemlig i en sådan forretning.

Men da du ikke evner at læse min signatur og overholde den
gældende netikette, så bliver det min hemmelighed, hvor det er.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 07-02-06 18:30

Handler heller ikke der mere !
Og jeg skal på det kraftigste advare andre om holde sig væk fra butikkerne !

Når der ikke engnag kan leveres den rigtige faktura, på en telefons IMEI nr.
Og når jeg så beder om at få en der passer med IMEI nr, så kan i ikke finde,
på trods af at telefonen ikke engnang var et ½ år gammel....

Det lugter langt væk af fusk !

/S

,

Fra : FedeDorit

Dato : 07-02-06 16:52

"6400 - Sredna" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det giver 3909,- (ialt inkl alle udg.)
>
> Hvordan kan det så være at den samme telefon kan købes til ca,.1700,- på

Fordi den er uden abonnement???
Og fordi TDC vil bolle dig i r....

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 11:57

> [...]
> Er der en der kan forklare mig dette:
>
> Var lige forbi TDC i formiddags, for at kigge lidt på en mobil.

Det var godt nok DYRT ! Men det er vel TDC i en nøddeskal, dyrt men
dårligt. Hvis TDC en dag skriver i deres reklamer at deres priser er de rene
røverpriser, ved jeg godt hvem der er røveren.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk