En uforbeholden undskyldning
Fra : Steffen

Dato : 07-02-06 10:33

Jeg hørte i forbifarten denne udveksling fra en ung muslimsk mand og hans
danske pige:
Hun sagde et eller andet, hvoraf jeg hørte ordet "undskyldning". Han
svarede: "Det har vi jo fået.", og så sagde hun: "Ja, men ikke en
uforbeholden!"
- - -
Ved nogen her i gruppen, hvad der menes med "uforbeholden undskyldning"?
Hilsen
Steffen

Fra : Brian S

Dato : 07-02-06 10:52

Der sigtes nok til, at JP har undskyldt konsekvenserne af at have bragt
tegningerne (og det er nok snarere en beklagelse). JP har Ikke
undskyldt, at de har bragt dem.

Fra : Jim

Dato : 07-02-06 10:53

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hun sagde et eller andet, hvoraf jeg hørte ordet "undskyldning". Han
> svarede: "Det har vi jo fået.", og så sagde hun: "Ja, men ikke en

Ja, at undskyldningen skal være uden modkrav eller betingelser.