Spise mad i stuen
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-02-06 10:29

Vores 7 år gamle Bison Frise har det med at spise i stuen selv om maden står
i køkkenet. Blondie tager en kugle ad gangen, bærer den ind i stuen og
spiser den der. Det sker ikke hver gang, men tit.

Vi spiser selv i køkkenet.

Hvorfor gør den det?

--
Per, Esbjerg

Fra : nana sørensen

Dato : 07-02-06 23:56

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> står i køkkenet. Blondie tager en kugle ad gangen, bærer den ind i stuen
> og spiser den der. Det sker ikke hver gang, men tit.

Jeg vil også gerne lytte med, hvis nogen har en forklaring. Min ene hund,
Peanut; har sit favorit snaskested. Nemlig et tykt tæppe, der ligger under
tv´et. Hvis han får noget der er rigtig guf, så slæber han det derhen og
spiser det der. Også selvom det er så småt at han sagtens kunne have sllugt
det, altså ikke kun tyggeben osv.

Fra : Holm

Dato : 08-02-06 08:40

> [...]
> i køkkenet. Blondie tager en kugle ad gangen, bærer den ind i stuen og
> spiser den der. Det sker ikke hver gang, men tit.

Hej Per

Er det ikke mere hyggeligt at spise sammen med nogen??
Hunde/ulve flokke befinder sig i nærheden af hinanden når de spiser...det er
mere socialt.))
Lidt ligesom os.

Holm

Fra : Mus

Dato : 08-02-06 10:00

> [...]
>
> Er det ikke mere hyggeligt at spise sammen med nogen??
> Hunde/ulve flokke befinder sig i nærheden af hinanden når de spiser...det

Jamen den vælger netop at spise alene i stedet for i køkkenet, hvor resten
af familien spiser.

LN

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-02-06 10:44

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen den vælger netop at spise alene i stedet for i køkkenet, hvor resten
> af familien spiser.

Det gjorde den den dag - og det er normalen. Men i går bevægede den sig kun
de 40 skridt (1 meter :)) hen til sin kurv og spiste dér, så tilbage igen
efter mere ...

--
Per, Esbjerg