Jyllandsposten anmeldt endnu engang
Fra : Sirannon

Dato : 07-02-06 08:23

Fra : Jim

Dato : 07-02-06 11:10

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43e84ad7$0$1826$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
Jeg kan forestille mig, at betjenten, der tog imod anmeldelsen, må have haft
svært ved at holde masken.
For der må helt sikkert have været grint mangt en røv i laser af idioten.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 07-02-06 11:29

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Lige som man tror de ikke kan blive dummere, så høre man det her.

/Mikael

Fra : Sten Schou

Dato : 07-02-06 12:43

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Er der endnu ingen der har anmeldt imamerne for landsskadelig virksomhed?

Hilsen Sten

Fra : David Jensen

Dato : 07-02-06 13:03

Lad os håbe at vore politikere ikke er for blødsødne,
men anmelder den udsendte delegation fra islamisk trossamfund for
landsskadelig virksomhed.

David

Fra : Sten Schou

Dato : 07-02-06 13:27

"David Jensen" <jensen123@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Lad os håbe at vore politikere ikke er for blødsødne,
> men anmelder den udsendte delegation fra islamisk trossamfund for
> landsskadelig virksomhed.

Ja, hvor er ham den lille bøssekarl fra Radikale Venstre henne i denne
sag?...han havde overordentligt travlt, da det var Pizza-Åge der skulle
anmeldes.

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 07-02-06 14:01

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja, hvor er ham den lille bøssekarl fra Radikale Venstre henne i denne
> sag?...han havde overordentligt travlt, da det var Pizza-Åge der skulle

A propos Pizza-Åge, så husker jeg en dansk studerende i Syrien, som udtalte,
at hans lokale nærbutik i Damaskus havde sat et skilt i døren, hvorpå der
stod, at man ikke ønskede danskere i butikken.

Synes det minder meget om sagen med Pizza-Åge.

J.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-06 13:11

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> "Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Er der endnu ingen der har anmeldt imamerne for landsskadelig virksomhed?

Kan du henvise til den relevante paragraf i Straffeloven?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Svend Poulsen