varm anbefaling til serie folket "Lost"
Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 06:27

har lige set de første 11 afsnit som vist gør det ud for sesson 1 - de
er simpelthend fremragende og kommer på mange måder op på siden af de
bedste som imho er twin peaks & Jermiah - om end det er noget andet.

men serien har simeplethend det hele - er på ferie nåede detsvære ikke
at lægge de første 9 afsnit af sesson 2 over på min hd så dem må jeg
hente .... så til min overaskelse at der er ... mere ind 9 afsnit på
sesson 2 som jeg da vil hente med den beskedne hastighed som hustanden
her råder over :)

se dem de ligger her :

Lost Season 1
http://thepiratebay.org/details.php?id=3416393

Lost Season 2 Episodes 1-9
http://thepiratebay.org/details.php?id=3416453

også er der flere her :
http://thepiratebay.org/search.php?q=lost&audio=&video=on&apps=&games=&porn=&other=&what=search&page=0&orderby=se

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : HC

Dato : 07-02-06 08:18

> har lige set de første 11 afsnit som vist gør det ud for sesson

Der er 24 afsnit i SÆSON 1

HC

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 17:51

On Tue, 7 Feb 2006 08:18:12 +0100, "HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk>
wrote:

>Der er 24 afsnit i SÆSON 1

Nå for helved det ... det var sgu da mærkeligt jeg synes ikke jeg kan
finde dem ... men de skal da skaffes jeg køber den sgu når den kommer
på dvd

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 07-02-06 17:55

Chokmah <svar@i-gruppe.dk> wrote:

> Nå for helved det ... det var sgu da mærkeligt jeg synes ikke jeg kan
> finde dem ... men de skal da skaffes jeg køber den sgu når den kommer
> på dvd

Det kan du allerede, f. eks. her:

http://dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=16401

eller her:

http://www12.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=20576

Fra : Martin Schou

Dato : 07-02-06 11:40

"Chokmah" <svar@i-gruppe.dk> wrote in message
> [...]
> hente .... så til min overaskelse at der er ... mere ind 9 afsnit på
> sesson 2 som jeg da vil hente med den beskedne hastighed som hustanden

Ja det er en glimrende serie. Og som HC nævner så er 1. sæson på 24 afsnit,
og 2. sæson er kommet til nummer 12.
Se evt. seriens hjemmeside http://abc.go.com/primetime/lost/

Hilsen Martin

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 18:25

On Tue, 7 Feb 2006 11:39:36 +0100, "Martin Schou" <no@spam.nu> wrote:

>Ja det er en glimrende serie.

ja den er bare skide go - en skam dansk tv altid halter år bag ud hvis
det i det hele taget kommer.

>Og som HC nævner så er 1. sæson på 24 afsnit,

ja dte ku jeg forstå jeg må ind og se om jeg kan hente dem - men det
er nu sært de ikke ligger på pirat bay - men det gør de måske også ?

>og 2. sæson er kommet til nummer 12.

nej jeg har sgu set op til nr 14

hvor har du foriøvrigt set den hænde serien altså

>Se evt. seriens hjemmeside http://abc.go.com/primetime/lost/

will do

Fra : Brian

Dato : 07-02-06 19:58

Chokmah wrote:

> hvor har du foriøvrigt set den hænde serien altså

Første sæson kørte på Kanal 5 for et års tid siden.
I December viste TV Danmark så hele sæson igen med et afsnit hver
dag - ligesom en julekalender

2. sæson begyndte på Kanal 5 for 3-4 uger siden.

/Brian

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 21:05

On Tue, 7 Feb 2006 19:57:44 +0100, "Brian" <ellers@tak.du> wrote:

>Første sæson kørte på Kanal 5 for et års tid siden.
>I December viste TV Danmark så hele sæson igen med et afsnit hver
>dag - ligesom en julekalender
>
>2. sæson begyndte på Kanal 5 for 3-4 uger siden.

ok jeg bider mig i tungen jeg ser aldrig dirkete tv det hele bliver
kørt igenem min kiss dp 558 og det er meget få ting jeg følger med i
og jeg har slet ikke kanal 5 kodet ind da den er så fyldt med reklamer
.... men det kunne det være jeg skulle have

Fra : Brian

Dato : 07-02-06 22:23

Chokmah wrote:

> [...]
> og jeg har slet ikke kanal 5 kodet ind da den er så fyldt med reklamer
> ... men det kunne det være jeg skulle have

Jeg optager også så godt som alt, jeg gerne vil se - jeg gider heller
ikke reklamerne

/Brian

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 23:48

On Tue, 7 Feb 2006 22:22:51 +0100, "Brian" <ellers@tak.du> wrote:

>Jeg optager også så godt som alt, jeg gerne vil se - jeg gider heller
>ikke reklamerne

jamen det er til at blive sindsyg af - men med kissen der kan man
spole over de 6 minutter der typisk er på tv3 på 11 sekunder - men mit
indtryg har været at kanal 5 de få gange jeg har set det - at det har
været værre ind tv3 ?

Fra : Brian

Dato : 08-02-06 21:12

Chokmah wrote:

> [...]
> spole over de 6 minutter der typisk er på tv3 på 11 sekunder - men mit
> indtryg har været at kanal 5 de få gange jeg har set det - at det har

Det er nøjagtig det samme som på TV3, bare knap så mange reklamer
for deres egne programmer.

/Brian

Fra : Chokmah

Dato : 08-02-06 23:14

On Wed, 8 Feb 2006 21:11:30 +0100, "Brian" <ellers@tak.du> wrote:

>Det er nøjagtig det samme som på TV3, bare knap så mange reklamer
>for deres egne programmer.

ok ... ja jeg er ikke ekspert har max set 1½ times tv5 eller hvad det
nu heder i mit 40 årige liv ... men det jeg så var vederstygeligt og
det er tv 3 sgu da også ....

Fra : HC

Dato : 08-02-06 22:28

> [...]
> og jeg har slet ikke kanal 5 kodet ind da den er så fyldt med reklamer
> ... men det kunne det være jeg skulle have

Jeg gider heller ikke følge med i serier på 'direkte tv'... Hvis det er
noget jeg er interesseret i, så køber jeg sæsonerne. Jeg kan godt li' at
kunne rådyrke en 3-4 afsnit i løbet af en aften, hvis det er en god serie.

Er for tiden igang med The Flash - The Complete Series, The Adventures of
Superman Season 2, NYPD Blue season 1, og overvejer at starte på 24 timer...
Nu har jeg fire sæsoner stående i reolen i ubrudt tilstand.. pinligt..

Ja, jeg er DVD-gris

HC

Fra : Chokmah

Dato : 08-02-06 23:16

On Wed, 8 Feb 2006 22:28:06 +0100, "HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk>
wrote:

> [...]
>kunne rådyrke en 3-4 afsnit i løbet af en aften, hvis det er en god serie.

er der andre måder :) jeg gør det på samme måde ser dog ca 6 afsnit om
dagen a det ene eller andet ...

> [...]
>Nu har jeg fire sæsoner stående i reolen i ubrudt tilstand.. pinligt..

ja ok nu venter jeg jo på lost kommer ned - men er eller i gang med
stargate sesson 1 charmed sesson 4 & 8 også har jeg 4 sesson af alias
der bare står og venter på mig

>Ja, jeg er DVD-gris

det er bare en fed tid vi lever i ;)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-02-06 22:03

Chokmah wrote:

> er der andre måder :) jeg gør det på samme måde ser dog ca 6 afsnit om
> dagen a det ene eller andet ...

Hehe, min kone rådyrkede "sex and the city" og så i løbet af en weekend 3
sæsoner. Hun havde heller ikke tid til så meget andet

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 07-02-06 12:05

> [...]

> er simpelthend fremragende og kommer på mange måder op på siden af de
> bedste som imho er twin peaks & Jermiah - om end det er noget andet.

Tja, jeg må sige, at jeg er begyndt at kede mig. Jeg er nået til afsnit
13 af sæson 2, som sendes i onsdag nat på amerikansk tv. Problemenerne
er, at der altid skal være et flashback, uanset om det egentlig bringer
historien videre. Det gør dee ikke altid, og især afsnittene om Jack og
Charlie er kedelige, fordi de ikke giver noget nyt, men bare mere af det
samme (Ja, Jack er controlfreak og Charlie junkie - nu har vi fattet
det).

Et andet problem er at personerne ikke opfører sig særligt realistisk.
Jeg kan vel godt afsløre at de møder "the others", men mødet bliver ikke
brugt til at stille nogle spørgsmål ("Hvorfor er vi her?" eller "Hvordan
kommer vi væk fra øen?" eller noget så banalt som "Hvem er I?). De går
ikke ud for at undersøge øen (de har ikke engang gået rundt om den..
måske ligger der et badehotel på den anden side?). Indholdet i "the
hatch" accepteres uden videre, ligesom deres opgave derinde bare sådan
accepteres.

Et tredje problem er manglen på svar. Vi aner f. eks. stadig ikke hvad
tallene betyder. Jeg vil have nogle svar!

Når det er sagt, så følger jeg med hver uge. Den serie er som narko - man
skal bare have sit fix. Og får man en godbid i form at lidt ø-action
eller måske et svar, er det ekstra godt. Men jeg tror ikke jeg bliver
hængende, hvis den fortsætter i det nuværende sløve tempo.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-02-06 16:58

Hej!

Vinnie Boombatz wrote:

> Tja, jeg må sige, at jeg er begyndt at kede mig. Jeg er nået til afsnit
> 13 af sæson 2, som sendes i onsdag nat på amerikansk tv.

Eh, er du sikker på det? Jeg kan da kun se t.o.m. afsnit 12 i sæson 2 pt.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 07-02-06 17:47

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> Eh, er du sikker på det? Jeg kan da kun se t.o.m. afsnit 12 i sæson 2
> pt.

Jo, jeg har 12 afsnit på min harddisk, og jeg plejer at hente afsnit
torsdag morgen. På den måde er jeg vel også nået til afsnit 13? Det er
måske også en lidt dårlig måde at sige, at jeg har set 12 afsnit af
sæson 2.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-02-06 18:08

Hej!

Vinnie Boombatz wrote:

> Jo, jeg har 12 afsnit på min harddisk, og jeg plejer at hente afsnit torsdag
> morgen. På den måde er jeg vel også nået til afsnit 13?

Nå ja, ok :)

> Det er måske også en lidt dårlig måde at sige, at jeg har set 12 afsnit af
> sæson 2.

Hehe, det er vi jo nok enige om. Men anyway, der skulle så gerne komme afsnit 13
imorgen aften så vi kan finde det torsdag.

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 18:54

On 07 Feb 2006 11:05:03 GMT, Vinnie Boombatz <a@b.c> wrote:

>Tja, jeg må sige, at jeg er begyndt at kede mig. Jeg er nået til afsnit
>13 af sæson 2, som sendes i onsdag nat på amerikansk tv.

jamen man kan da ikke tage amerikanske tv stationer i dk eller hwa ?

> Problemenerne
>er, at der altid skal være et flashback, uanset om det egentlig bringer
>historien videre. Det gør dee ikke altid, og især afsnittene om Jack og
>Charlie er kedelige,

Tjaa men sådan er det jo med de fleste serier og mennesker irl for den
sags skyld der er bare nogen ting der går igen - selv er jeg ikke så
kritisk - jeg ser f.eks også bh90210 FOR 10 ne gang - hvilket jeg
også trives ved - slev om jeg erkender serien har sine begræsning -
jeg tror dybest set det handler om evnen til at slappe af og lade sig
underholde med tingene som de nu en gang er ...

> fordi de ikke giver noget nyt, men bare mere af det
>samme (Ja, Jack er controlfreak og Charlie junkie - nu har vi fattet
>det).

jamen sådan er alle karektere på film og i serier well noget på samme
måde som med faktiske mennesker der er ting der bare vender tilbage
igen og igen fordi sådan er man nu en gang skruet sammen - ne præmis
jeg ikke har svær ved at akceptere.

>Et andet problem er at personerne ikke opfører sig særligt realistisk.

nej men det er jo også film / underholdning - der jo netop udemærker
sig ved at bryde med de realistiske grænser - den bedste film der
nogen sinde er lavet imho er dommedag nu - hvor perosnerne unægteligt
også bliver mere eller mindre karekter afvigende som filmen skrider
frem - så er der en film som wings of desier / himlen over berlin der
bare er en lang tanke række og et slags digt - jeg tror ikke realismen
er en kvalitet i sig selv.

> [...]
>måske ligger der et badehotel på den anden side?). Indholdet i "the
>hatch" accepteres uden videre, ligesom deres opgave derinde bare sådan

jow men hvis man skal trægge en serie over 7 sessoner af 24 afsnit så
er det jo ikke nemt at få for meget afklarete på en gang ....
mulighederne for neuancer er trods alt begrænset under 70 mennesker på
en ø og_hvad_kan vi så få ud af det ..

>Et tredje problem er manglen på svar. Vi aner f. eks. stadig ikke hvad
>tallene betyder. Jeg vil have nogle svar!

Tjjaaa give tid komme råd

>Når det er sagt, så følger jeg med hver uge.

jamen hvor for du det fra ?

jeg kan kun finde den på bit toren

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 07-02-06 19:39

Chokmah <svar@i-gruppe.dk> wrote:

> jamen man kan da ikke tage amerikanske tv stationer i dk eller hwa ?

Nej, men jeg kan da se du er kunde hos Easynews. Har du set deres
søgemaskine på adressen:

https://secure.members.easynews.com/global4/

hint hint

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 20:58

On 07 Feb 2006 18:38:56 GMT, Vinnie Boombatz <a@b.c> wrote:

Hi Vinni

>https://secure.members.easynews.com/global4/
>
>hint hint

Ohh yemen en gang i mellem vader jeg rundt med hovedet under armen -
det er selvf fordi min newsleacer er på maskinen der hjemme selvf.
ligger den "der" - jeg ved ikke lige hvor jeg har haft mine tanker -
for det tager jo en krig at hente det fra bit toren... nå men tak skal
du ha

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-02-06 14:11

Chokmah wrote:

> men serien har simeplethend det hele -

Lost! Rend mig.
Den handler kun om de smukke, de unge og de rige.

mvh
Henning

(som er klistert til skærmen når lost bliver sendt)

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 07-02-06 14:28

Henning Præstegaard wrote:
> Lost! Rend mig.
> Den handler kun om de smukke, de unge og de rige.

+ dem der kan jaaaage :)

--
Mvh. Nezar Nielsen
- Lige blevet færdig med sæson 1

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 18:58

On Tue, 7 Feb 2006 14:10:42 +0100, "Henning Præstegaard"
<onkelhenning@not.vallid> wrote:

>Lost! Rend mig.
>Den handler kun om de smukke, de unge og de rige.

og ...? når man sætter sig ned og ser noget så har man et valg se det
eller lad det være og man kan altid stoppe.

selvf er man frit stillet til at have en mening om dette og hint - men
jeg tror man skåner sig selv for meget ved - hvis man hopper på en
serie enten at akceptere den eller lade være - fordi den er nu en gang
som den er og det kan man ikke gøre noget ved.

Fra : Jan Ludvigsen

Dato : 07-02-06 14:59

Hej Bo,

Du skal ikke vide dig sikker , selvom du er koplet op på en udenlandsk
newsserver.
Det du har gang i , og de links du henviser til, er i den grad ulovligt.

Dette er en advarsel. Du er lige så let at få fat i som at klø sig selv i
røven.

Blev du lidt nervøs dér ?

Det har du også god grund til.

Forøvrigt er Lost en røvsyg TV-serie. Hørte du det ? TV !

Fra : HC

Dato : 07-02-06 16:15

spoiler warnings, please. jeg har endnu ikke set serien.

HC

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-02-06 16:28

Jan Ludvigsen wrote:
> Hej Bo,

Hej. Tag lige og kig lidt på din citatteknik.

> Du skal ikke vide dig sikker , selvom du er koplet op på en udenlandsk
> newsserver.

Sikker på hvad?

> Det du har gang i , og de links du henviser til, er i den grad ulovligt.

Det er ikke ulovligt at sende links?

> Dette er en advarsel. Du er lige så let at få fat i som at klø sig selv i
> røven.

Øh...

> Blev du lidt nervøs dér ?

Hvorfor skulle han det?

> Det har du også god grund til.

Hvorfor?

/David

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-02-06 19:58

Den 07-02-06 16.28 skrev David Rasmussen følgende:

> Det er ikke ulovligt at sende links?

Det kan det være, hvis de leder til ulovligt indhold. Hvis jeg ikke
husker helt galt, er der faldet dom for, at direkte links til mp3-filer
er ulovlige.

Og selv hvis vi ser bort fra ordenshåndhævernes interesse i linkene, så
er det ikke velset at poste links til ulovligt indhold i de danske
nyhedsgrupper.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Med Nvu kan du lave hjemmesider lige så nemt, som når du laver

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 21:03

On Tue, 07 Feb 2006 19:57:36 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Og selv hvis vi ser bort fra ordenshåndhævernes interesse i linkene, så
>er det ikke velset at poste links til ulovligt indhold i de danske
>nyhedsgrupper.

Puhh ja det er jo en smags sag - hvis man gerne vil debatere dette
eller hint så skal folk jo ha en chanse for at se hvad man snakker om
( hvis de er interesseret ) og jeg finder ikke der er noget
anstødeligt i at folk for en forsmag på en serie - hvis den ikke er
til at skaffe på anden måde - hvor vidt det er lovligt eller ikke har
jeg sådan set ingen interesse i - for mig at se drejer det sig kun om
at komme fra a til b ....

men det er vist ikke en diskusion der høre hjemme her - hvis man nær
læser fundatsen så jeg futer den lige til d.s.ot

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 19:07

On Tue, 7 Feb 2006 14:59:13 +0100, "Jan Ludvigsen" <apg@dk> wrote:

HI Jan du top citere hvilket gør dit indlæg temligt uoverskueligt -
ingen er forpligtiget over evne - men hvis du gerne vil have det kan
jeg sende et link til hvordan man citere korekt på en news post

>Du skal ikke vide dig sikker

Nå nå...

> , selvom du er koplet op på en udenlandsk
>newsserver.
>Det du har gang i , og de links du henviser til, er i den grad ulovligt.

Tjjaa så er det sådan det er - det er simpelthend et liv på kanten ;)

>Dette er en advarsel.

og ....?

>Du er lige så let at få fat i som at klø sig selv i
>røven.

jeg gir 3 kasser øl efter eget valg hvis du kan få min news udbyder
til at oplyse min adresse.

>Blev du lidt nervøs dér ?

Øhh nej !

>Det har du også god grund til.

det er lidt ligesom med det her minus x minus = +
du akceptere et forhold ud fra troen på at du kender svaret - men
efter som jeg nu er helt i balance med mig selv og på ingen måde
urolig - så gør du altså regning uden vært og drager konklusion uden
at have forudsætning for at kende facit.

fut :dk.snak.off-topic

Fra : HC

Dato : 08-02-06 22:30

Eller man kunne støtte producenten ved at købe serien, og forholde sig helt
lovligt og moralsk til tingene?

- selvom det naturligvis er en god ting at der er mulighed for at tjekke et
par afsnit af en serie, før man bruger 400 kroner... Men det kan man jo også
på TV... hvis man vil...

Hvilket minder mig om at jeg da hellere må ha' fået bestilt Veronica Mars,
som jeg fik set et par afsnit af i sin tid. Den virkede ret god =)

HC

Fra : Chokmah

Dato : 08-02-06 23:18

On Wed, 8 Feb 2006 22:30:08 +0100, "HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk>
wrote:

>Eller man kunne støtte producenten ved at købe serien, og forholde sig helt
>lovligt og moralsk til tingene?

jamen du milde jeg køber og køber jeg tror jeg har 1½ m rygge med bare
serirer jeg har købt

>- selvom det naturligvis er en god ting at der er mulighed for at tjekke et
>par afsnit af en serie, før man bruger 400 kroner... Men det kan man jo også
>på TV... hvis man vil...

det er jo det der er pointen man kan tjekke det ud og evt hente det
hvis det ikke er udkommet på dvd som tv rip

Fra : Tue Sørensen

Dato : 07-02-06 16:04

HC (NOSPAM) skrev:

> Der er 24 afsnit i SÆSON 1

Hvoraf det første vist er et dobbeltafsnit...

Jeg ser også stadig serien, men jeg ændrede holdning til den i
slutningen af første sæson, hvor det efterhånden blev klart at der
ikke kommer nogle ordentlige svar på nogetsomhelst anytime soon. Og at
der ikke *kunne* være nogle ordentlige svar, eftersom det hele er
gået til i weirdness. Så nu ser jeg det bare som en kuriøs
underholdnings-serie i Weird-genren. Hvor jeg først mente at den var
ægte spændende. Men som så mange TV-serier er det i virkeligheden
bare soap, som skal holde os hen sålænge som muligt, så vi får set
en masse reklamer.

- Tue

Fra : Chokmah

Dato : 07-02-06 18:43

On 7 Feb 2006 07:03:36 -0800, "Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com>
wrote:

>Hvoraf det første vist er et dobbeltafsnit...

Nahh ikke i den version jeg har - men fandt da lige de resterende
afsnit : http://thepiratebay.org/details.php?id=3424798
eller her er hele sesson 1 - men der er ikke så mange sedders på den
så det kommer nok til at tage sin tid.

Fra : Jesper

Dato : 07-02-06 16:31

> [...]

> .... så til min overaskelse at der er ... mere ind 9 afsnit på sesson 2
> som jeg da vil hente med den beskedne hastighed som hustanden her råder

Hvorfor pokker se underlødige DivX (eller XVID) kopier? Vent til den
kommer på udsalg i Racoon Club, Play.com, CDON.com eller lignede steder
og brug så lidt lommuld på at få en ordentlig kopi.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : /Ole

Dato : 09-02-06 16:39

Serien er vanedannende, som producenterne er klar over, se selv her:
ADVARSEL: den er klippet efter 12. afsnit af sæson 2, så den kan indeholde
spoilere, omend ganske korte klip...

Det er Robert Palmers gamle "Addicted to Love" de har sat nye billeder til
og så ændret omkvædet en smule til "Addicted to LOST!" Den er ret fedt
lavet.

Der kommer lige en eller to reklamer inden selve LOST-reklamen. Virker det
ikke, så tryk på: 'Watch The Extended Version of "Addicted to LOST"'

http://abc.go.com/fsp/index.html?channel=Lost

/Ole

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-02-06 05:37

On Thu, 9 Feb 2006 16:38:54 +0100, "/Ole"
<skjodtREMOVETHIS@bigfoot.com> wrote:

>Serien er vanedannende, som producenterne er klar over, se selv her:
>ADVARSEL: den er klippet efter 12. afsnit af sæson 2, så den kan indeholde
>spoilere, omend ganske korte klip...

inetresdandt :)

>Det er Robert Palmers gamle "Addicted to Love" de har sat nye billeder til
>og så ændret omkvædet en smule til "Addicted to LOST!" Den er ret fedt
>lavet.

meget ... ja jeg sider her og troede jeg skulle til at se afsnitene
fra 12 til 24 af sesson 1 som jeg havde hentet i en nyhedes gruppe
fucking 4.7 gb på en 1 mb forbindelse - Ohh gud så var det med fransk
tale ... de forbanede syd erurpæer vil ikke lære engelsk og det synes
også at overstige derres formåen at læse under tekster ...

Nå surt show så må jeg nøjes med stargate som jeg synes er
ualmindeligt tam ved siden a lost ... ja ja den kan da ses ....men
lost er nu langt feder med farre for at få alle sf fans på nakken