Iransk avis udgiver holocaust tegninger
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-02-06 03:33

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/FCE073DD-7F1B-4714-95F0-DD1F354F1D9A.htm

De burde føle sig dumme når de opdager at der ikke vil blive brændt moskeer
ned, brændt iranske flag af og udsendt dødstrusler.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 07-02-06 09:33

On Tue, 07 Feb 2006 03:33:24 +0100, Thomas Jespersen wrote:

> De burde føle sig dumme når de opdager at der ikke vil blive brændt moskeer
> ned, brændt iranske flag af og udsendt dødstrusler.

De forventer af en eller anden grund at europæiske aviser skal trykke
tegningerne. De har stadigvæk ikke forstået at det er aviserne selv der
bestemmer hvad de vil publicere.

Fra : Sirannon

Dato : 07-02-06 09:38

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> De forventer af en eller anden grund at europæiske aviser skal trykke
> tegningerne. De har stadigvæk ikke forstået at det er aviserne selv der
> bestemmer hvad de vil publicere.

Kunne nu stadig være meget sjovt, bare for at vise dem.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 07-02-06 10:01

On Tue, 07 Feb 2006 09:37:55 +0100, Sirannon wrote:

> Kunne nu stadig være meget sjovt, bare for at vise dem.

Det kunne det måske, men muslimerne behøver virkelig ikke mere
badwill lige nu. Tegningerne vil være ret skadelige for det europæiske
syn på Iran og muslimer i det hele taget.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-06 10:56

Sirannon <rune_nospammmingaagaard@hotmail.com> wrote:

> "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Kunne nu stadig være meget sjovt, bare for at vise dem.

Iranerne og Dar al-Islam fortjener faktisk at de bliver vist.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 07-02-06 10:25

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message

> [...]
moskeer
> ned, brændt iranske flag af og udsendt dødstrusler.

Er du helt sikker? Man kan efterhånden ikke vide...Men til gengæld vil de
blive stigmatiseret yderligere i den internationale verden....

Fra : Alucard

Dato : 07-02-06 15:42

On Tue, 7 Feb 2006 03:33:24 +0100, Thomas Jespersen
> [...]

>De burde føle sig dumme når de opdager at der ikke vil blive brændt moskeer
>ned, brændt iranske flag af og udsendt dødstrusler.

Jeg klikkede lige ind på deres "vote-online" side

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/2B55DDCC-CA69-477F-98B0-ABEEB950FE62.htm

og resultaterne overraskede mig en hel del, da jeg formoder at det for
det meste er muslimer der stemmer...

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-06 17:54

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> [...]
E62.htm

> og resultaterne overraskede mig en hel del, da jeg formoder at det for

Er der særskilt afstemning for engelsksprogede?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk