Flag, T-Shirts m.m
Fra : Dennis

Dato : 06-02-06 20:10

Hej i gruppen

Med hensyn til opstanden i mellemøsten, er der en ting som undrer mig ....

Hvor får landenens borgeretrykt t-shirts henne, med de ord som "Hate
Denmark" ?

Hvor får de pludselig et ægte dannebrog fra ?
Nogle af de flag som er blevet brugt på gaderne, ligner i hvert fald ægte
danske flag.

Der er nogle ting ved leverancen, og hurtigheden af denne, som man må sætte
spørgsmålstegn ved , synes jeg.

Tegningerne har jo godt været ude i 4-5 måneder, men jeg har da ikke
indtrykket af at flag og t-shirts har ligget i en hule et eller andet sted,
for MÅSKE at blive brugt i starten af februar, ikke helt god vel ?

Er der nogle som har et bud ?

Hilsen Dennis

Fra : Baryonyx Walkeri

Dato : 06-02-06 21:31

> [...]
> indtrykket af at flag og t-shirts har ligget i en hule et eller andet
> sted, for MÅSKE at blive brugt i starten af februar, ikke helt god vel ?

tegningerne? *grin* det der svarer til Dansk folkepartí i Italien (lega
nord) de er hved at
trykke kort ærmede bluser med mohamed tegningerne som svar på drabet af en
Katolsk præst i
Tyrkiet!!!! det ender med et krig her O_O

Fra : C. Overgaard

Dato : 06-02-06 21:24

"Dennis" <dennis@vapnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen

Ulandsbistand.

Vi støtter dem i hoved og røv.

Formentlig har vi også støttet dem med nogle flag, fordi dem de har hængene
iøvrigt er blevet lavet i de forkerte farver.

Til gengæld for pressecensur herhjemme må vi forlange kopier hvad de laver
på papir dernede, så vi kan holde os orienteret om hvad der rør sig dernede,
så vi ikke kommer til at fornærme de små pus en anden gang.

Faktisk ligesom i Finland i gamle dage, hvor man ikke kunne få få enkeltlags
toiletpapir, men kun dobbeltlag, fordi at russerne skulle have en kopi af
alt som blev produceret på papir i Finland.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard
www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm

Fra : Michael Zedeler

Dato : 06-02-06 21:04

Dennis wrote:
> Med hensyn til opstanden i mellemøsten, er der en ting som undrer mig ....
>
> Hvor får landenens borgeretrykt t-shirts henne, med de ord som "Hate
> Denmark" ?

Det tager et par dage at få trykt den slags. Måske en uge, hvis man skal
bruge mange.

> Hvor får de pludselig et ægte dannebrog fra ?
> Nogle af de flag som er blevet brugt på gaderne, ligner i hvert fald ægte
> danske flag.

Jeg har aldrig hørt om begrebet "ægte dannebrog". Kan du uddybe hvad du
mener med det?

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : Egon Stich

Dato : 09-02-06 14:54

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse

> Det tager et par dage at få trykt den slags. Måske en uge, hvis man skal
> bruge mange.

Man kan få nogle fine ark, hvorpå man kan printe billeder, tegninger?
Disse billeder kan så, ved hjælp af et strygejern, overføres på f.ex en
t-shirt.
Fås hvor man køber printerpapir.

MVH
Egon