Ambassaden i Teheran ved at blive stormet
Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 19:42

Jeg hører netop på Nyhederne at den danske ambassade i Teheren er ved at
blive stormet - selv om politiet har sat vandkanoner ind.

Man kan kun tænke på Luthers ord: »Slå dem ned som gale hunde«.

Bondeoprøret i Tyskland i forbindelse med reformationen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anonym

Dato : 06-02-06 21:06

> [...]
>
> Man kan kun tænke på Luthers ord: »Slå dem ned som gale hunde«.
>
> Bondeoprøret i Tyskland i forbindelse med reformationen.

Helt enig. Men det er selvfølgelig vores egen skyld.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-06 21:19

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> Man kan kun tænke på Luthers ord: »Slå dem ned som gale hunde«.
>
> Bondeoprøret i Tyskland i forbindelse med reformationen.

Students are revolting!

Mad Magazine

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 06-02-06 22:08

Per Rønne skrev:
> [...]
>
> Man kan kun tænke på Luthers ord: »Slå dem ned som gale hunde«.
>
> Bondeoprøret i Tyskland i forbindelse med reformationen.

Tja, en del danskere vil jo nok klappe i hænderne, når USA og
Israel angriber Iran i den nærmeste fremtid (marts).

Scenen er ved at være sat...

To be or not to be

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-06 06:12

Mogens Michaelsen <momi@stofanet.dk> wrote:

> Tja, en del danskere vil jo nok klappe i hænderne, når USA og
> Israel angriber Iran i den nærmeste fremtid (marts).

Israel vil nu næppe være med - af indlysende grunde. /Hvis/ det sker
{ja, jeg har altså ikke adgang til overvejelserne i Pentagon, eller i
oplysningerne i den amerikanske efterretnngstjenste, men jeg ved dog at
de har bomber der kan trænge igennem flere 100 meters klippe, og
uskadeliggøre underjordiske anlæg - men ved de hvor /alle/ disse anlæg
er?}

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk