'USA støtter nu Danmark i Muhammed-sagen'
Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 19:23

Vi nærmer os åbenbart opgøret. Glem nu ikke den femte kolonne.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen? Hier: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen? Hier:
http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Worte eines ex-mohammedaners? Hier (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 19:28

Michael Laudahn wrote:

> Vi nærmer os åbenbart opgøret. Glem nu ikke den femte kolonne.

Jeg vil da gerne gøre de Schweitziske myndigheder opmærksom på dit virke!
Skal jeg det?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 19:29

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> schrieb im Newsbeitrag news:43e794d4$0$2112

> Jeg vil da gerne gøre de Schweitziske myndigheder opmærksom på dit virke!
> Skal jeg det?

Det må du selv om. Kan du da svejtsisk?

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 19:30

Michael Laudahn wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Det må du selv om. Kan du da svejtsisk?

Mon ikke jeg kan klare det på Tysk, mein lieber Herr?

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-02-06 19:38

Allan Riise wrote:

> Mon ikke jeg kan klare det på Tysk, mein lieber Herr?

Er du nu igen noget, der stikker dig, Allan?

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 19:42

HrSvendsen wrote:

> Er du nu igen noget, der stikker dig, Allan?

Ja, det er der.

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-02-06 20:02

Allan Riise wrote:

> Ja, det er der.

Trist indstilling, det der med hele tiden at true med at melde debattører
til myndighederne.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 20:09

HrSvendsen wrote:

> Trist indstilling, det der med hele tiden at true med at melde
> debattører til myndighederne.

Han er sågu ikke debattør, han vil pådutte andre hans mening, og har man en
anden holdning så er man "5'te kolonne, hvis tid snart kommer."

Han har skrevet det direkte henvendt til mig, altså en personlig trussel om
støvletramp en sen nattetime udenfor døren, sådanne mennesker skal da
anmeldes, selvom jeg endnu intet har gjort, jeg adspurgte bare om han ville
have det godt med at jeg gjorde det.
Længere er den ikke.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 20:16

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> schrieb im Newsbeitrag news:43e79e99$0$2096
> Længere er den ikke.

Puha - nu kan jeg ande lettet op. Denne gang i hvert fald. Thi hvornår
kommer du at skifte mening, bare fordi jeg bruger de midler man har til
disposition, for at kæmpe mod den farlige og helt forrykte folkevandring?

Dine ideer om mig er fuldstændigt latterlige. Skulle vi nogen gang mødes på
Hovedgade Aby eller Beby, skulle du ikke en gang lægge mærke til at jeg ikke
er danskere. Jeg ser ikke alene fuldstændig normal ud, jeg er det også - og
det måske i modsætning til dig selv, som har ladt sig hjernevaske?

Men som sagt: Du laver bare som du vil. Jeg skal nok klare det der måtte
komme.

Fra : Mark Jensen

Dato : 06-02-06 20:35

On Mon, 6 Feb 2006 20:09:23 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Han er sågu ikke debattør, han vil pådutte andre hans mening, og har man en
>anden holdning så er man "5'te kolonne, hvis tid snart kommer."

Men husk på at kommentarer om at alle folk med anden holdning end eks
dig er racister er lige så uacceptable.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 20:52

Mark Jensen wrote:

> Men husk på at kommentarer om at alle folk med anden holdning end eks
> dig er racister er lige så uacceptable.

Selvfølgelig, den har jeg kun brugt overfor et par "debattører" men de var
og er det jo også, det har de jo selv, mere eller mindre frivilligt, sel
medgivet.

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-02-06 21:40

Allan Riise wrote:

> Han er sågu ikke debattør,

Jo han er.

> han vil pådutte andre hans mening,

Du vil pådutte andre din mening. Jeg vil pådutte andre min mening. Alle vil
pådutte andre deres mening. Ingen herinde er frelste og helt neutrale og
uden personlige motiver.

> og har
> man en anden holdning så er man "5'te kolonne, hvis tid snart kommer."

Du har også dine nedladende termer for dem, der har en anden holdning end
du.

> Han har skrevet det direkte henvendt til mig, altså en personlig
> trussel om støvletramp en sen nattetime udenfor døren,

Har han truet dig personligt? Hvor? Det ville være over min
tolerancetærskel; men jeg vil gerne lige se det med mine egne øjne.

> sådanne
> mennesker skal da anmeldes, selvom jeg endnu intet har gjort, jeg
> adspurgte bare om han ville have det godt med at jeg gjorde det.
> Længere er den ikke.

Hvis Laudahn har truet dig personligt, får du min fulde opbakning; men vis
os, hvor han gør det. Det er en meget alvorlig anklage du kommer med. Den
har du bare at bakke op med noget substantielt, hvis du vil tages seriøst.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 21:49

HrSvendsen wrote:

> Jo han er.

Nej, en debattør både taler(skriver) og lytter(læser).

> Du vil pådutte andre din mening. Jeg vil pådutte andre min mening.
> Alle vil pådutte andre deres mening. Ingen herinde er frelste og helt
> neutrale og uden personlige motiver.

Nej det er ikke korrekt, jeg står til at ændre holdninger på.

> Du har også dine nedladende termer for dem, der har en anden holdning
> end du.

Jo, men jeg truer ikke med fysisk vold.

> Har han truet dig personligt? Hvor? Det ville være over min
> tolerancetærskel; men jeg vil gerne lige se det med mine egne øjne.

I d.p.i.

> [...]
> men vis os, hvor han gør det. Det er en meget alvorlig anklage du
> kommer med. Den har du bare at bakke op med noget substantielt, hvis

Nu afviste han jo ikke mit skriv her i dag, og desværre så har TDC den ikke
længere liggende på deres server, men jeg kan da prøve at google efter den,
det tager bare nogen tid, da jeg ikke har andre ord at gå efter end vores
navne..

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 22:23

HrSvendsen skrev:

> Du vil pådutte andre din mening. Jeg vil pådutte andre min mening. Alle vil
> pådutte andre deres mening. Ingen herinde er frelste og helt neutrale og
> uden personlige motiver.

Alle har nok sine motiver ja, men det er å gå for langt å
kryssposte/teppebombe hele Skandinavia av den grunn. Men som den
ignorante idioten han er så er hans syke ide om å spre sitt hat
viktigere. For en herlig verden det skal bli om hans skrullete ideer
skulle få mer enn en promilleoppslutning?

Det er ikke noe sted som avstanden mellom mål og midler er større enn
hos såpass ekstreme terrorister.

--
Sigmund

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 22:50

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> har du bare at bakke op med noget substantielt, hvis du vil tages seriøst.

Har han ikke. Alt ligger på Google, overbevis dig selv.

Jeg har drillet ham lidt for nogle dage siden, i DPI - se
http://tinyurl.com/7658d . Men 'trusler' var det
vist ikke. Andet ('værre') husker jeg ikke.

Det er altid det samme gamle spil: I er vukset op med jeres
postVK2-indoktrination om hvordan en tysker er, og så rækker det med nogle
antimigrations-udtalelser og løsningsforslag af vedkommende, og så kommer
hele indoktrinationen myldrende frem.

Jeg gentager endu en gang: Jeg er ikke bare 'helt normal', jeg ser også
således ud. Ingen af jer - dansker, normand eller svensker - ville komme på
nogen gal tanke, hvis vi per tilfælde skulle mødes på gaden. Altså slap af
igen. Bare fælles besejrer vi den trussel, som truer os alle sammen.

Fra : Egon Stich

Dato : 07-02-06 13:33

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> antimigrations-udtalelser og løsningsforslag af vedkommende, og så kommer

Det har du, desværre, nok en del ret i Michael.
Jeg kunne da godt fortælle "artige" historier om, hvordan det var at vokse
op som lille tysk dreng i fyrrenes danmark.
Og man kan stadig møde denne holdning.
Men jeg har da overlevet det
Det forunderlige er vel, at danskerne ikke har lært en smule af historien.
Hvorledes et grimt styre kan vokse op i ubemærkethed.
Alt hvad kræves er, at godtfolk kniber øjnene lidt til, siger "det går nok
ikke så galt", samt støtter despotter.
Dette kan jo selvfølgelig vendes 180 grader, således at "Eliten" kan påstå
det samme om den voksende gruppe, der efterhånden har fået nok.
Men: Historien tilsiger, at vi, der gerne forsvare den demokratiske ide, vil
ende med at have ret.
Hvorimod "eliten" har fuld gang i udsalget.

MVH
Egon

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 20:20

HrSvendsen skrev:

> Trist indstilling, det der med hele tiden at true med at melde debattører
> til myndighederne.

Debattører du meg i ringen. Han er en svært enfoldig misjonær som
teppebomber andre med tøvet sitt. Mottageren hans er permanent ute av
funksjon - mens senderen står på full guffe.

--
Sigmund

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-02-06 21:22

Sigmund Svendsen wrote:

> Debattører du meg i ringen.

Uha - jeg ved ikke lige, hvor du vil hen med det; men jeg tror, jeg håber,
jeg ikke gør det.

Fra : Henri Gath

Dato : 06-02-06 21:00

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Trist indstilling, det der med hele tiden at true med at melde debattører
> til myndighederne.

Det er en helt normal dhimmi fremgangsmåde

Fra : Rea721

Dato : 06-02-06 20:58

I news:43e794d4$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
skrev Allan Riise følgende tekst:

> Jeg vil da gerne gøre de Schweitziske myndigheder opmærksom på dit
> virke! Skal jeg det?

Til din orientering har jeg igår gjort dem opmærksomme på "problemet".

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : Henri Gath

Dato : 06-02-06 21:33

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
>I news:43e794d4$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Til din orientering har jeg igår gjort dem opmærksomme på "problemet".

Ja, du har jo en lang historie med stikkervirksomhed.....

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 21:37

Henri Gath wrote:
> "Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, du har jo en lang historie med stikkervirksomhed.....

Jeg troede at du var kommet op af lænestolen, men der hænger du så fast
endnu.

Skulle du ikke til Hillerød, eller blev du antastet på vejen så du måtte
løbe for ikke at komme til at stå til ansvar for dine ytringer og holdninger
?

Fra : Henri Gath

Dato : 07-02-06 01:16

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skulle du ikke til Hillerød, eller blev du antastet på vejen så du måtte
> løbe for ikke at komme til at stå til ansvar for dine ytringer og

Jaja, det er fint med dig, dhimmi

Fra : Rea721

Dato : 06-02-06 22:00

I news:43e7b278$0$2463$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev Henri Gath følgende tekst:

> Ja, du har jo en lang historie med stikkervirksomhed.....

Nej, den er nu ikke så lang...så vidt jeg husker har jeg kun haft held til
at få lukket din internet forbindelse en enkelt gang.

Men du keder mig......bye.

Fra : Henri Gath

Dato : 07-02-06 01:15

>I news:43e7b278$0$2463$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Nej, den er nu ikke så lang...så vidt jeg husker har jeg kun haft held til
> at få lukket din internet forbindelse en enkelt gang.

Fik du stådreng af det dengang? Blev du liderlig?

> Men du keder mig......bye.

Jamen i lige måde, nar.

Fra : Tony

Dato : 07-02-06 10:21

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse

> Fik du stådreng af det dengang? Blev du liderlig?

> Jamen i lige måde, nar.

Da vi i øjeblikket befinder os i krigstilstand, er det vel helt legalt at
likvidere en stikker ?

Tony

Fra : Allan Riise

Dato : 07-02-06 11:04

Tony wrote:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Da vi i øjeblikket befinder os i krigstilstand, er det vel helt
> legalt at likvidere en stikker ?

amen så må jeg jo også være en, du/i er velkommen til at kigge forbi, min
adresse er meget nem at finde, den har været postet tidligere.

Fra : Henri Gath

Dato : 07-02-06 01:23

> [...]
>
> Nej, den er nu ikke så lang...så vidt jeg husker har jeg kun haft held til
> at få lukket din internet forbindelse en enkelt gang.

Ja, du er og bliver et selvhøjtideligt stikkersvin.

Fra : Henri Gath

Dato : 07-02-06 01:22

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
>I news:43e794d4$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Til din orientering har jeg igår gjort dem opmærksomme på "problemet".

Haha......de vil sikkert tage dig meget alvorligt, din flyvende nar!

Fra : Egon Stich

Dato : 07-02-06 13:39

> [...]
> Rea721 AKA Leon Andrea
> Denmark needs your support.
> Show that you care and put one of these banners on your website.

Jeg ved ikke nøjagtig, hvad der her er gang i.
Men for mig ser det ud som om en "person", der ikke tør stå ved dit navn,
forsøger at intimidere andre?
Rigtige gestapo eller stazi metoder.
Vælg selv.

Med dyb foragt

Egon Stich

Fra : Rea721

Dato : 07-02-06 19:39

[Xpost fjernet]

I news:43e89f4a$1$99996$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
skrev Egon Stich følgende tekst:

> Jeg ved ikke nøjagtig, hvad der her er gang i.
> Men for mig ser det ud som om en "person", der ikke tør stå ved dit
> [...]

Hvaaaee er det du prøver at sige...eller hvem taler du til eller om?

Hvem er det der ikke tør stå ved mit navn?? Dit indlæg gir ikke rigtig
mening.

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 06-02-06 19:36

> Vi nærmer os åbenbart opgøret. Glem nu ikke den femte kolonne.

Det er nye toner der spiller fra den kant, de har nok indset at det drejer
sig om kulturkamp, som de også har glemt på deres hjemme bane.

Kurt

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-02-06 19:48

Michael Laudahn wrote:

Jeg tror, det hjalp lidt, at Ekstrabladet kørte deres opportunisme gennem en
trykpresse og blæste den ud på forsiden. Ambassadøren fik i hvert fald meget
travlt. Men nu hører araberne nok ikke så meget til den amerikanske
ambassadør i Danmark, så foreløbig kører øvelsen "blæse og have mel i
munden" videre.