Det her er et interessant citat fra nl.pol~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 18:37

http://tinyurl.com/angf7

Kortform: Det er ikke nødvendigt at lave karikaturer over mohammedanere - se

http://www.youtube.com/player.swf?video_id=nX5nRmEweQk&l=120

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen? Hier: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen? Hier:
http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Worte eines ex-mohammedaners? Hier (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 18:56

Michael Laudahn skrev en masse tul som er klippa:

IDIOT, har alle dansker like tungt for det som deg, eller er du
danskenes utskudd?

--
Sigmund

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 18:56

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> schrieb im
Newsbeitrag news:43e78c99@news.broadpark.no...
> Michael Laudahn skrev en masse tul som er klippa:
>
> IDIOT, har alle dansker like tungt for det som deg, eller er du danskenes
> utskudd?

Hvad syntes du om filmen, min ven?

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 18:58

Sigmund Svendsen wrote:
> Michael Laudahn skrev en masse tul som er klippa:
>
> IDIOT, har alle dansker like tungt for det som deg, eller er du
> danskenes utskudd?

Han er skam ikke Dansk.

Han er Tysker, endda en der frivilligt har valgt eksil i Schweitz, da han
ikke tør stå til ansvar for sine holdninger og handlinger i Tyskland.

Altså en usselryg med rygrad som en kop kakaomælk!

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : T.Liljeberg

Dato : 06-02-06 19:05

On Mon, 6 Feb 2006 18:57:48 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
<Ari06@pc.dk> wrote:

>Han er Tysker, endda en der frivilligt har valgt eksil i Schweitz, da han
>ikke tør stå til ansvar for sine holdninger og handlinger i Tyskland.
>
>Altså en usselryg med rygrad som en kop kakaomælk!

Er det sådan du karakteriserer alle flygtninge, der forlader deres
hjemland for at undgå retsforfølgelse?

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 19:05

T.Liljeberg wrote:

> Er det sådan du karakteriserer alle flygtninge, der forlader deres
> hjemland for at undgå retsforfølgelse?

Nu flygter han jo ikke fordi at han kommer fra en totalitær stat hvor man
bliver forfulgt for at gå imod sin regering, eller sige sin mening.

Han har jo lavt Nazi propaganda, opfordrer til mord og forfølgelse af
Muslimer, men hans holdninger og handlinger betyder ikke mere end at han
ikke tør stå ved dem og kæmpe med demokratiske midler, altså tage opgøret i
retten.

Det har jeg absolut ingen sympati overfor, ligeså lidt som jeg har sympati
for personer som Abu Laban, de er hver sin side af den samme mønt!

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 19:15

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> schrieb im Newsbeitrag news:43e78f86$0$2105

> [...]
>
> Det har jeg absolut ingen sympati overfor, ligeså lidt som jeg har sympati
> for personer som Abu Laban, de er hver sin side af den samme mønt!

At Tyskland er demokrati og retsstat bare på papir, det fløjter fuglene fra
træerne. En stat med en livlig gestapo- og stasi-tradition ændrer sig ikke
fra en dag til næste. Heller ikke fra et årti/-hundrede til næste.

Gå til Google og indtast 'rechtsmissbrauch' (retsmisbrug) og se, hvor mange
der er der siger det samme. Men da den demokratiske process ikke fungerer
(fungerer den i Danmark?), sker der ingen ændringer. Det bliver bare værre
og værre.

Men jeg kan berolige dig: Jeg skal tilbage til Berlin. Men jeg vil gerne
have en vis sikkerhed for at ikke risikere at forsvinde i 'knast' eller
'klapse' *). Og i øjeblikket har jeg endu ikke de fornødne støttere.
Tyskland har ikke den frihedstradition som f eks USA, så det bliver nok lidt
vanskligere at finde passende folk.

*) knast = fængsel; klapse (eller egentlig klapsmühle) = galehus

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-02-06 20:11

On Mon, 06 Feb 2006 18:14:41 GMT, Michael Laudahn wrote:

> Men jeg vil gerne
> have en vis sikkerhed for at ikke risikere at forsvinde i 'knast' eller
> 'klapse' *)

Det har du så gjort her.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 20:32

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Det har du så gjort her.
>
> --
> Med Venlig Hilsen
> Bruno Christensen

Hvad siger du med det? Bliver jeg anholdt af tyskerne, så skal jeg bare
kræve adgang til internet for at kunne sende en meddelelse? (Jeg formoder
det
er den moderne version af den gammeldagse ret til en telefonsamtale.) Og så
sender jeg et tilsvarende besked til dk.politik, som så kommer at 'bail me
out'?

Meget gerne. Jeg har altid haft meget sympati med og respekt for danskerne.
Hvis ikke min modersmål var tysk og jeg derved var bunden til det tyske
sprogrum, så vidste jeg 'where I'd rather be'.

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-02-06 19:57

Allan Riise wrote:

> Nu flygter han jo ikke fordi at han kommer fra en totalitær stat hvor
> man bliver forfulgt for at gå imod sin regering, eller sige sin
> mening.

Man kan faktisk blive forfulgt for at sige sin mening i Tyskland. Jeg vil
tro den slags forhold giver dig våde drømme, sålænge det er den slags
meninger, du ikke bryder dig om, der forfølges.

> Han har jo lavt Nazi propaganda, opfordrer til mord og forfølgelse af
> Muslimer,

Hvor er du henne med din forargelse, når der laves muhammedanisme-propaganda
med opfordring til mord og forfølgelse af ikkemuhamedanere? Er du ude på
gader og stræder og protestere mod, at man ikke fængsler producenter og
sælgere og oplæsere osv. af koranen?

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 20:15

HrSvendsen skrev:

> Man kan faktisk blive forfulgt for at sige sin mening i Tyskland.

Men han behøver vel ikke teppebombe hele Skandinavia med tullet sitt
av den grunn?

--
Sigmund

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 20:13

HrSvendsen wrote:

> Man kan faktisk blive forfulgt for at sige sin mening i Tyskland. Jeg
> vil tro den slags forhold giver dig våde drømme, sålænge det er den
> slags meninger, du ikke bryder dig om, der forfølges.

Nej da, hvordan får du den idé?

Men hetz og opfordringer til vold og mord, det skal da stoppes, fra begge
sider af!

> [...]
> ikkemuhamedanere? Er du ude på gader og stræder og protestere mod, at
> man ikke fængsler producenter og sælgere og oplæsere osv. af koranen?

Trosfriheden eksisterer forhåbentlig endnu i Danmark, og som du selv godt
ved, så tager jeg kraftig afstand fra Islamister og terrorister, jeg skærer
bare ikke alle over en kam, da jeg *ved* at flertallet af Muslimerne i
Danmark er sekulære og Demokratiske i sindet

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-02-06 21:26

Allan Riise wrote:

> Nej da, hvordan får du den idé?

Fra alt hvad du skriver. Din lyst til at anmelde til myndigheder for
ytringer osv.

> Men hetz og opfordringer til vold og mord, det skal da stoppes, fra
> begge sider af!

Virkelig? Vil du så også have forbudt koranen, eller er det princip, du kun
hævder indtil det går ud over klassiske dhimmi-dyder?

> [...]
> jeg skærer bare ikke alle over en kam, da jeg *ved* at flertallet af
> Muslimerne i Danmark er sekulære og Demokratiske i sindet

Sikke du snakker udenom. Vil du eller vil du ikke stoppe opfordringerne til
hetz, vold og mord selvom det også kommer fra koranen?

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 21:32

HrSvendsen wrote:

> Fra alt hvad du skriver. Din lyst til at anmelde til myndigheder for
> ytringer osv.

Direkte opfordringer til vold, er strafferetsligt at sidestille *med* vold.

Det skal man da gøre noget ved, du vil jo også gerne se Hizb-Ut-Tahir får
lukket munden når de opfordrer til vold, eller gælder det kun en vej for
dig. Husk nu på at du også selv synes at det er ok at Muslimer i Irak
opfordrer til, og udøver vold og det endda imod Danske Jenser, men det må de
ikke herhjemme!
Hvor placerer det så dig og dine holdninger henne?

> Virkelig? Vil du så også have forbudt koranen, eller er det princip,
> du kun hævder indtil det går ud over klassiske dhimmi-dyder?

Der er stadig religionsfrihed i Danmark, så det hverken kan eller skal jeg.

> Sikke du snakker udenom. Vil du eller vil du ikke stoppe
> opfordringerne til hetz, vold og mord selvom det også kommer fra
> koranen?

Jo, hvis det bliver udlagt af Imamer og lignende som noget der skal gøres
nu.

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-02-06 21:55

Allan Riise wrote:

> Direkte opfordringer til vold, er strafferetsligt at sidestille *med*
> vold.

Og hvad så? Nu og her opfordrer jeg til, at Danmark angriber Sverige
militært og erobrer Skånelandene tilbage. Nogen grund til at anmelde den
opfordring til vold og drab i massevis (krig er alvorligt)? Anmelder du
andre, der opfordrer til at drage i krig? Anmeldte du de politikere, der
opfordrede til, at vi angreb og bombede Irak? De andre debattører, der
gjorde?

Det hele kommer an på, hvad det er for en vold, der opfordres til og
indenfor hvilke rammer. Jeg ved stadig ikke, hvad det er for nogen trusler
fra Laudahn, du tænker på.

> Det skal man da gøre noget ved, du vil jo også gerne se Hizb-Ut-Tahir
> får lukket munden når de opfordrer til vold, eller gælder det kun en
> vej for dig.

Nej, jeg ønsker ikke, at HUT får lukket munden. For min skyld må de citere
koranen alt det de orker. Det viser også lettere omverdenen, hvad det er,
HUT står for.

> Husk nu på at du også selv synes at det er ok at
> Muslimer i Irak opfordrer til, og udøver vold og det endda imod
> Danske Jenser, men det må de ikke herhjemme!

Jo, det må de gerne for min skyld. Det er altid bedst at lade elementerne
vise, hvad de står for.

> Hvor placerer det så dig og dine holdninger henne?

På den yderste ytringsfrihedsforkæmperside.

> Der er stadig religionsfrihed i Danmark, så det hverken kan eller
> skal jeg.

Du snakker udenom. Dog, det er ikke svært at se, at du _ikke_ vil forbyde
selv de mest sindssyge opfordringer til de værste af de værste handlinger
overfor mennesker, hvis bare det fremsættes i en religiøs bog, som en
helvedes masse mennesker tror på og tager meget alvorligt. Men uhadada, hvis
det fremsættes af en person, der nærmest ikke er nogen, som tager alvorligt.

_Dét_ synes jeg er en alvorlig brist i din argumentation. Kan du virkelig
ikke selv se det?

> Jo, hvis det bliver udlagt af Imamer og lignende som noget der skal
> gøres nu.

Glem det med udlægning. Det står direkte i koranen og kræver ikke nogen
udlægning fra imamside. Vil du stoppe opfordringerne til hetz, vold og mord
selvom det også kommer fra koranen? Vil du forbyde koranen, eller vil du
gerne tillade lige den bogs opfordringer til hetz, vold og mord?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-06 22:37

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

<klip>

> Og hvad så? Nu og her opfordrer jeg til, at Danmark angriber Sverige
> militært og erobrer Skånelandene tilbage. Nogen grund til at anmelde den
> opfordring til vold og drab i massevis (krig er alvorligt)?

Hjælp! Svenskerne svarer igen med surstrømning. Det truede de med sidste
gang - noget med en ø i farvandene mellem Danmark og Sverige. Sådan en
trussel blev skam taget ganske alvorligt - altså den med surstrømning.

Fra : T.Liljeberg

Dato : 07-02-06 00:30

On Mon, 6 Feb 2006 21:55:28 +0100, in dk.politik "HrSvendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>På den yderste ytringsfrihedsforkæmperside.

Hov-hov, ikke skubbe, der er plads nok herude til os alle.

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-02-06 12:43

T.Liljeberg wrote:

> Hov-hov, ikke skubbe, der er plads nok herude til os alle.

Men bid for bid søger mørkemændene at fratage os vore rettigheder og
underlægge menneskeheden deres dogmer. Jeg vil ikke lukke døren det mindste
på klem for dem og deres mørke. Frihed er det bedste guld. Og den sang helt
tilbage fra 1439 fortjener i disse dage at få sin helt egen trådstart.

Fra : Konrad

Dato : 07-02-06 13:06

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Men bid for bid søger mørkemændene at fratage os vore rettigheder og
> underlægge menneskeheden deres dogmer.

"Strengt taget" er muslimer jo også en del af menneskeheden - er du uenig i
det?

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-02-06 13:21

Konrad wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> "Strengt taget" er muslimer jo også en del af menneskeheden - er du
> uenig i det?

Næh, hvor fremgår det, at jeg benægter det? Mørkemænd er også en del af
menneskeheden for den sags skyld.

Fra : Egon Stich

Dato : 07-02-06 13:48

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
> Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84

Hvor har du den opfattelse fra?
Læst i en bog, eller hvad?
Vil du ikke være så flink, at vise alle os undrende dette påståede
"flertal"?
Jeg har ledt langt og bredt, men ikke set mere end ganske små antydninger af
enkeltpersoner, der har svært ved at stå frem.
De er vel bange for "mindretallet"?

ES

Fra : B. Nice

Dato : 07-02-06 15:04

On Tue, 7 Feb 2006 13:48:14 +0100, "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg har ledt langt og bredt, men ikke set mere end ganske små antydninger af
>enkeltpersoner, der har svært ved at stå frem.

Ja, det er sådan set en reel mulighed. Khader lever med konstante
trusler, såeh..

Fra : Allan Riise

Dato : 07-02-06 16:26

Egon Stich wrote:
> [...]
> Jeg har ledt langt og bredt, men ikke set mere end ganske små
> antydninger af enkeltpersoner, der har svært ved at stå frem.

Jeg er gift med en Tyrkisk kvinde.

Fra : Egon Stich

Dato : 07-02-06 21:18

> Jeg er gift med en Tyrkisk kvinde.
>
> --

Ok.
Det var så een.
Hvor er hele resten?

MVH
Egon

Fra : Allan Riise

Dato : 07-02-06 21:32

Egon Stich wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ok.
> Det var så een.
> Hvor er hele resten?

Jamen for pokker da.
Det betyder jo at jeg ser en stor del Muslimer til daglig og hører og ser
hvad de ligger op til her i disse dage.
Ser hvilke sms'er de sender og modtager, og hvad deres respektive netværk
mener, og her kan jeg jo se at langt de fleste tager afstand, såvel fra
tegningerne som for den vold der er kommet i deres kølvand.

Fra : Egon Stich

Dato : 07-02-06 13:45

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> med opfordring til mord og forfølgelse af ikkemuhamedanere? Er du ude på
> gader og stræder og protestere mod, at man ikke fængsler producenter og

Det er jo, desværre, ikke usædvanligt for påståede socialister, i
virkeligheden salonsocialister, at forfalde til sovjet metoder.
Ytringsfriheden er kun hellig, så længe det er dem selv, der ytrer sig.
Dobbeltmoral, så det basker.

MVH
Egon

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-06 19:58

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

<snip>

> [...]
> ikke tør stå ved dem og kæmpe med demokratiske midler, altså tage opgøret i

Den har jeg ikke set før. Vi lader det lige stå: "kæmpe med demokratiske
midler, altså tage opgøret i retten."

Var det ikke det den danske anklagemyndighed blev pisse sur over, at en
masse politikerne politianmeldte hinanden ved kommunevalget?

Det var jo et helt cirkus!

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 20:14

Axel Hammerschmidt wrote:
> [...]
>
> Var det ikke det den danske anklagemyndighed blev pisse sur over, at
> en masse politikerne politianmeldte hinanden ved kommunevalget?

I en retsstat så er det domstolene der bestemmer om en lov er overtrådt,
eller om man benytter sig af sin ytringsfrihed.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-06 21:13

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> I en retsstat så er det domstolene der bestemmer om en lov er overtrådt,
> eller om man benytter sig af sin ytringsfrihed.

Nu indfører du et nyt begreb, en retsstat. Det var ikke det du skrev. Du
blandede domstolene (retten) og styreformen (demokratiet) sammen.

Som sagt, du er ikke alene.

Og domstolene bestemmer ikke om du benytter dig af din ytringsfrihed.
Det gør folketinget, når tinget vedtager love - og kongen og ministeren
har underskrevet loven. En domstol træffer afgørelse, om du har overtråd
en bestemmelse i loven, f.eks straffeloven.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 21:24

Axel Hammerschmidt wrote:

> Nu indfører du et nyt begreb, en retsstat. Det var ikke det du skrev.
> Du blandede domstolene (retten) og styreformen (demokratiet) sammen.

Et demokrati er lig med en retsstat, ellers er det ikke et demokrati, så jo
det hænger fint sammen.

> Som sagt, du er ikke alene.

Det var jeg sådan set heller ikke et øjeblik i tvivl om.

> Og domstolene bestemmer ikke om du benytter dig af din ytringsfrihed.

De betsemmer om jeg juridisk har overtrådt gældende lov, hvilket jeg også
skrev klokkeklart, nemlig...

"I en retsstat så er det domstolene der bestemmer om en lov er overtrådt,
eller om man benytter sig af sin ytringsfrihed."

Altså er vi enige, kan ikke se hvad det er du mener jeg ikke har skrevet
korrekt!?

> Det gør folketinget, når tinget vedtager love - og kongen og
> ministeren har underskrevet loven. En domstol træffer afgørelse, om
> du har overtråd en bestemmelse i loven, f.eks straffeloven.

Domstolene er de der ser om lovens bogstav er overholdt, eller om der evt.
er tale om almindelig "civil ulydighed" om det er en bagatel hvor sagen så
ikke tages op, eller om der har været en klokkeklar overtrædelse, hvorefter
man går til til strafudmålig, hvor det igen er domstolene alene der
bestemmer længden fastlagt som et sted mellem minimum eller maksimum
straffen.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-06 22:07

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

<snip>

> Et demokrati er lig med en retsstat, ellers er det ikke et demokrati, så jo
> det hænger fint sammen.

Romerriget var en retsstat.

> [...]
> eller om man benytter sig af sin ytringsfrihed."
>
> Altså er vi enige, kan ikke se hvad det er du mener jeg ikke har skrevet

Nej, det er kun det førtste (før kommaet) der er rigtig. Det efter tager
den lovgivende forsamling sig af.

> [...]
> man går til til strafudmålig, hvor det igen er domstolene alene der
> bestemmer længden fastlagt som et sted mellem minimum eller maksimum

Den beskrivelse du giver her er ikke en beskrivelse af hvordan de danske
domstole fungere. Det minder mere om en Italiensk eller fransk domstol,
hvor man har undersøgelsedommere.

Fra : Egon Stich

Dato : 07-02-06 13:55

> [...]
> man går til til strafudmålig, hvor det igen er domstolene alene der
> bestemmer længden fastlagt som et sted mellem minimum eller maksimum

I disse dage afgår rigsadvokaten om mørkemændenes anmeldelse mod anvendelsen
af ytringsfriheden muligvis kan kaldes blasfemi.
Underinstansen har afvist.
Nu venter vi at se, at rigsadvokaten anlægger sag.
Derefter anvendes en udvalgt dommer, der ganske sikkert vil idømme en bøde,
der er stor nok til, at politikere og "elite" kan sige til mørkemændene, "se
bare, hvadf vi gør for jer".
En sådan politisk anvendelse af villige dommere er ikke ukendt i DK.
Det er gjort før, under lignende omstændigheder.

Den gang hjalp det ikke det danske folk.
Mon det vil nu?

ES

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 19:05

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> schrieb im Newsbeitrag news:43e78ddd$0$2112

> [...]
> ikke tør stå til ansvar for sine holdninger og handlinger i Tyskland.
>
> Altså en usselryg med rygrad som en kop kakaomælk!

Hvad ved du om min situation for at kunne bedømme den, bedste Allan?

Den sidste gang nogen bebrejdede for mangel for rygrad, det ligger nok nogen
årtiender tilbage. Det var berettiget den gang, og jeg har prøvet at trække
en lære af det.

Og nu kommer du og mener at skulle gentage det. Det var nok dine overkogende
landsforræderisk-islamofile emotioner, som har ført dig hånden her.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 19:09

Michael Laudahn wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Hvad ved du om min situation for at kunne bedømme den, bedste Allan?

Jeg kan læse hvad du skriver, og du har jo også selv været inde på det Herr
Laudahn.

> Den sidste gang nogen bebrejdede for mangel for rygrad, det ligger
> nok nogen årtiender tilbage. Det var berettiget den gang, og jeg har
> prøvet at trække en lære af det.

Det er så ikke lykkedes dig, det er tydeligt.

> Og nu kommer du og mener at skulle gentage det. Det var nok dine
> overkogende landsforræderisk-islamofile emotioner, som har ført dig
> hånden her.

Næ, det er min afsky overfor personer som du og Abu Laban, og du ser ikke
engang at du opfører dig mindst lige så ringe, amoralsk og stubidt som han.

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 20:10

Allan Riise skrev:

> [...]
> ikke tør stå til ansvar for sine holdninger og handlinger i Tyskland.
>
> Altså en usselryg med rygrad som en kop kakaomælk!

Oouuups, beklager, men takk for oppklaringen.

Det morsomme er jo at han med sin høyreekstreme holdning og bakgrunn
prøver å diskreditere andre med utsagn som: "venstre-indoktrinerede
skidehoveder" Men en må kanskje holde på på den måten når en selv ikke
har noen substans eller troverdighet.

--
Sigmund

Fra : Jim

Dato : 06-02-06 20:45

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> skrev i en
meddelelse news:43e78c99@news.broadpark.no...
> Michael Laudahn skrev en masse tul som er klippa:
>
> IDIOT, har alle dansker like tungt for det som deg, eller er du danskenes
> utskudd?

Jamen Sigmund dog..
Var det ikke bedre, om du lod din frustrationer gå ud over andre end
budbringeren?

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 21:04

Jim skrev:
> [...]
>
> Jamen Sigmund dog..
> Var det ikke bedre, om du lod din frustrationer gå ud over andre end

Nå har jeg jo fått oppklart at denne fysaken ikke er dansk så da får
jeg heller ta den klassiske frustrasjon som du anbefaler. Gå hjem å
denge kjerringa, som selvfølgelig syns dette var kjipt hvorpå hun lar
det gå utover barna som sin reaksjon, barna får jo ikke slått andre
enn katta så da får den unngjelde. Og den stakkars katta får jo ikke
tatt i tu med noen - så den blir bare et vilt krek. Og slik ble alle
såre fornøyd utenom katten - men den har jo ikke forstand så det gjør
vel i grunnen ingen ting.

--
Sigmund