Nu er turen kommet til Østrigs ambassader
Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 14:49

Ja, brandbomber mod den østrigske ambassade i Teheran:

http://www2.unt.se/article/1,1786,MC=1-AV_ID=469094,00.html?from=latestn
av

Der er vist også en østrigsk avis der har bragt tegningerne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 06-02-06 14:57

On Mon, 6 Feb 2006 14:49:06 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Der er vist også en østrigsk avis der har bragt tegningerne.

Mon det gør nogen forskel. Genierne dernede ved sikkert ikke om Østrig
er hovedstaden i Danmark eller omvendt.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-06 15:33

Lars J. Helbo <fornavn@efternavn.org> wrote:

> Mon det gør nogen forskel. Genierne dernede ved sikkert ikke om Østrig
> er hovedstaden i Danmark eller omvendt.

Østrig er formand for EU - og har siddet trygt på stakittet indtil nu,
som tak for sidst (Paul Nyrup Rasmussen, Jorg Haider osv ).

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 16:12

> Østrig er formand for EU - og har siddet trygt på stakittet indtil nu,
> som tak for sidst (Paul Nyrup Rasmussen, Jorg Haider osv ).

Forkert. Østrig har som formandsland for EU støttet Danmark, og de ved
skam udmærket at Nyrup i dag er formand for de europæiske
socialdemokrater, og at socialdemokratiet her er reduceret til dels et
oppositionsparti, dels landets næststørste parti.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-06 16:45

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com> wrote:

<snip>

> [...]
> socialdemokrater, og at socialdemokratiet her er reduceret til dels et
> oppositionsparti, dels landets næststørste parti.

Forkert!

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=436869

Du har en kort hukommelse. Nyrup var initivtager ved en mindekonferance
for en eller anden begivenhed (det er ikke fordi jeg er benægter, men
jeg kan ikke lige huske præcis hvad det var) fra WW2 i Stockholm til, at
EU lagde Østrig på is fordi regeringen i Østrig var dannet med støtte
fra Frihedspartiet (Jorg Haider osv).

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 18:10

> <snip>

> Forkert!

Hvad var forkert?

> [...]
> jeg kan ikke lige huske præcis hvad det var) fra WW2 i Stockholm til, at
> EU lagde Østrig på is fordi regeringen i Østrig var dannet med støtte

Intet i hvad du skriver modsiger hvad jeg skrev.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-06 18:44

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Hvad var forkert?

"Østrig har som formandsland for EU støttet Danmark". De sad på deres
hænder og ventede.

> Intet i hvad du skriver modsiger hvad jeg skrev.

Men det du skriver er uinteressant i denne sammenhæng. Det stunt Nyrup
lavede kan forklarer den Østrigske passivitet - indtil nu.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 19:04

> "Østrig har som formandsland for EU støttet Danmark". De sad på deres
> hænder og ventede.

Nej - også Østrig har fordømt angrebene på Danmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 19:10

"Per Rønne" wrote:

> Nej - også Østrig har fordømt angrebene på Danmark.

Og ventede indtil ambassaden og konsulatet blev angrebet, ja.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Flemming

Dato : 06-02-06 16:41

On Mon, 06 Feb 2006 14:57:04 +0100, Lars J. Helbo
<fornavn@efternavn.org> wrote:

>Mon det gør nogen forskel. Genierne dernede ved sikkert ikke om Østrig
>er hovedstaden i Danmark eller omvendt.

lol, du har ret hvis de kan rive det Schweiziske i stykker fordi de
tror det er Dansk, betyder den slags småting vist næppe noget for
dem....

Mvh,
--
Flemming