Imperial : Digital fremvisning ?
Fra : Martin

Dato : 06-02-06 14:35

Vi var en tur i Imperial her i weekenden (første gang siden Titanic), og
hvis det skal forestille at være digital fremvisning er jeg overhovedet ikke
imponeret. Det er måske kun på udvalgte film eller hva' ?

Hilsen Martin

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-02-06 14:51

Hej!

Martin wrote:

> Vi var en tur i Imperial her i weekenden (første gang siden Titanic), og
> hvis det skal forestille at være digital fremvisning er jeg overhovedet ikke
> imponeret. Det er måske kun på udvalgte film eller hva' ?

Korrekt, det er ikke alle film som vises digitalt i Imperial. Der kommer et ret
tydeligt logo inden filmen startes hvis den er digital :)

Iøvrigt er man _slet_ ikke i tvivl - se f.eks. de skarpe (og alt for lyse)
undertekster!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Martin

Dato : 06-02-06 18:18

> [...]
> et ret tydeligt logo inden filmen startes hvis den er digital :)
>
> Iøvrigt er man _slet_ ikke i tvivl - se f.eks. de skarpe (og alt for lyse)

Okay, men er der nogen steder på nettet hvor kan man se om Imperial viser en
given film digitalt ?

Hilsen Martin

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-02-06 18:58

http://www.biobooking.dk/index.jsp

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-02-06 19:00

> http://www.biobooking.dk/index.jsp

Det ser forøvrigt ikke ud til at der bliver vist nogle film digitalt lige i
øjeblikket.. Det plejer at stå angivet som 'digital visning' efter
filmtitlen mener jeg.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-02-06 19:19

Hej!

Martin wrote:

> Okay, men er der nogen steder på nettet hvor kan man se om Imperial viser en
> given film digitalt ?

Mener da bestemt det er nævnt når man bestiller billetter online.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 06-02-06 19:51

Det står ikke med 400m store tegn, men jo det er nævnt hvis filmen er
digital.