CK kendt skyldig
Fra : Alice

Dato : 06-02-06 14:46

Så oprandt dagen hvor Charlotte Kofoed stod tiltalt i Randers ret, i en sag
om vanrøgt ( Perseren Elrond )

Dommen blev ...........Skyldig og en bøde på 10.000,- kr. Hendes forsvarer
ankede bødens størrelse og udtalte ' Det er jo ikke en gris, men en kat' og
fandt en bøde på 2 - 3.000,- kr mere rimelig.

Bødens størrelse bliver endelig afsat D. 13.02.06

Vi i katteinfo ser det som en sejr - Det glæder osse at kattens status
omsider er på vej op

KH
Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-02-06 15:07

"Alice" <alice_nielsen@privat.dk> writes:

> Dommen blev ...........Skyldig og en bøde på 10.000,- kr. Hendes forsvarer
> ankede bødens størrelse og udtalte ' Det er jo ikke en gris, men en kat' og
> fandt en bøde på 2 - 3.000,- kr mere rimelig.

Herligt.

Hvordan skabte hun sig? Var der mange mødt op?

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Alice

Dato : 06-02-06 15:15

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev

> Herligt.
> Hvordan skabte hun sig? Var der mange mødt op?

Jeg var desværre ikke selv til stede Trine, men resultatet blev ringet ind
til mig så snart den var afsagt
Jeg tror vejret afholdt en del fra at møde op .....Men mener at deltagelsen
alligevel blev dejlig stor.
Lokal aviserne / Ekstra Bladet og Lokal TV var på stedet, fik jeg at vide,
og der fortælles osse at Ekstra Bladet ikke kan nå at få noget i avisen i
dag. De ville følge lidt bedre op på sagen, så lad os se om der kommer en
'pæn' artikel i morgen.

Jeg tror CK blev rimelig chok'et over dommen - På diverse fora har hun på
det seneste været meget skrå sikker og næsten hånlig over retsagen, så mon
ikke sagens alvor er ved at gå op for hende.

Vi er glade for dommen, det gør det noget lettere for os. Der findes jo
desværre mangle flere ofre på hendes lange synderegister :-/

KH
Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Nina Sørensen

Dato : 06-02-06 15:32

> [...]
>
> Bødens størrelse bliver endelig afsat D. 13.02.06
>
> Vi i katteinfo ser det som en sejr - Det glæder osse at kattens status

Det er sgu flok gået!
Stor ros til de ihærdige folk.
Håber denne sag giver retssystemet grund til at forhøje straffen i sager
som den her.
FLOT !

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sidsel

Dato : 06-02-06 16:03

Alice wrote:
<snip>

SKØNT!
Og lad os håbe at hendes valg om at anke bøden bare leder til at bøden
stiger, hun skal fandme ikke slippe for billigt!

Rart at se at det danske retssystem faktisk kan uddele lidt hug for
dyremishandling!

- Sidsel

Fra : Nuser

Dato : 06-02-06 16:48

"Alice" <alice_nielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bødens størrelse bliver endelig afsat D. 13.02.06
>
> Vi i katteinfo ser det som en sejr - Det glæder osse at kattens status

hej Alice

Det lyder super...men undre mig bare da jeg på TV2 østjylland kan læse at
domme først falder den 13/2 2006.

Hvad skal man tro på ??

Hilsen Nuser

Fra : Nina Sørensen

Dato : 06-02-06 17:11

> hej Alice
>
> Det lyder super...men undre mig bare da jeg på TV2 østjylland kan læse at
> [...]

Jamen det er sådan set også det hun skriver : "Bødens størrelse bliver
endelig afsat D. 13.02.06"

Det er bødens størrelse der ikke er helt fastlagt, da hun ankede den
(som jeg forstår det). Men hvorvidt hun er skyldig eller ej er endeligt.
Så 13.2 bliver det afgjort om de 10.000 holder. Den kan så både gå op og
ned.

Fra : CC

Dato : 07-02-06 02:14

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> wrote in message

> hej Alice
>
> Det lyder super...men undre mig bare da jeg på TV2 østjylland kan læse at
> [...]

Ja, det undrede og bekymrede jeg mig også lidt for.

hilsen
Claus

Fra : Alice

Dato : 06-02-06 18:24

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> skrev

> Det lyder super...men undre mig bare da jeg på TV2 østjylland kan læse at
> domme først falder den 13/2 2006.
>
> Hvad skal man tro på ??

Hmmmmm ....Der er vel ingen grund til at diskutere bødens størrelse hvis hun
er frifundet ????
Men okay ..........Jeg vedgår at dommen ikke bliver ført til protokol før
den 13.2

KH
Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Hanne Engermann

Dato : 06-02-06 18:52

> [...]
> er frifundet ????
> Men okay ..........Jeg vedgår at dommen ikke bliver ført til protokol før

Jeg kommer desværre til at dryppe lidt malurt i bægeret!
Dommen bliver først afsagt den 13. februar, når dommeren har taget
stilling til det fremlagte materiale og de afgivne vidnesbyrd.
Anklageren krævede 10.000 kr. i bøde, mens forsvareren henstillede 3.000
kr., hvis CK blev kendt skyldig.

Forhåbentligt alle gode gange tre, tallet 13 til trods.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 07-02-06 08:13

"Alice" <alice_nielsen@privat.dk> wrote in

> ' Det er jo ikke en gris, men en kat'

Øvvv, for en typisk udtalelse Det er jo ikke "bare" en kat, men et
levende væsen man har taget til sig, om det er en kat, en hest eller en
ørkenrotte burde efter min mening være underordnet. Et hvert dyr man
har taget til sig _kræver_ ordentlig pasning og dyrlæge tilsyn og hele
molevitten. Jeg håber bestemt ikke dommeren "falder" for den udtalelse
fra forsvaren og nedsætter bøden.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : LH

Dato : 07-02-06 08:37

Kan ikke være mere enig.

LH

Fra : Gainsbourg

Dato : 07-02-06 09:41

> Dommen blev ...........Skyldig og en bøde på 10.000,- kr. Hendes forsvarer
> ankede bødens størrelse og udtalte ' Det er jo ikke en gris, men en kat'
> og fandt en bøde på 2 - 3.000,- kr mere rimelig.

En gris? Man ved at man er på landet, når et levende væsens værdi, afgøres
af den mængde nakkekoteletter det kan producere

Men derudover er det skønt at hun endelig er blevet dømt - bare sørgeligt at
der har skullet gå så længe, når man tænker på, hvor meget hurtigere ude,
retsvæsenet er, når det gælder de ringe forhold på hvalpefabrikkerne. I
tilfælde hvor det drejer sig om hunde, ser man at hundene bliver konfiskeret
og ejeren fradømt retten til at holde dyr i så og så lang tid, ligesom vi
netop har set med Næstved-sagen. Sidder CK's stakkels katte ikke stadig i
frostgrader i deres bure ude i sneen ovre i Jylland? :'-(

Lad os håbe at hun bliver stoppet på et tidspunkt...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 07-02-06 20:01

> [...]
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg
>
> Jo sørme om de ikke sidder her og fryyyyser de stakkels missekatter LOL
Og så ER jeg ikke DØMT endnu...det ser vi på mandag i næste uge ..

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice

Dato : 07-02-06 22:47

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev

> Og så ER jeg ikke DØMT endnu...det ser vi på mandag i næste uge ..

*Suk* ........Du ER erklæret skyldig, det er kun straffeudmålingen der
stadfæstes på mandag - Men det er for svært for dig at forstå, ikk' ?

Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Gainsbourg

Dato : 08-02-06 01:01

- Og det synes du er _sjovt_?

Du er faktisk dømt. Skyldsspørgsmålet _er_ afgjort. Det er ene og alene
strafudmålingen, der nu skal tages stilling til - altså hvilken straf der er
passende for den forbrydelse du er dømt for.

/Gainsbourg

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 08-02-06 10:32

> [...]
er
> passende for den forbrydelse du er dømt for.

det siger vi så...
så er der vel fred så længe..
I skal jo helst have ret.. selv om i ikke altid har det LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 08-02-06 18:03

Du har stadig ikke svaret - synes du at det er _sjovt_ at de sidder og
fryser?

/Gainsbourg

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-02-06 22:00

> Og så ER jeg ikke DØMT endnu...det ser vi på mandag i næste uge ..

Okay, vi antager at du ikke er dømt skyldig endnu.
Hvordan har du det så med at den advokat der skulle forsvare din uskyld, har
foreslået at en bøde på 2-3000 ville være passende?
Helle for ikke at have sådan en advokat.....

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 09-02-06 08:05

> [...]
har
> foreslået at en bøde på 2-3000 ville være passende?
> Helle for ikke at have sådan en advokat.....

Hvem fryser???????????? LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leif Neland

Dato : 09-02-06 09:28

Sascha og Sillemis wrote:

> Hvem fryser???????????? LOL

Kattene, så vidt jeg har forstået det.

I stedet for en bøde, kunne man ikke foreslå en uges ophold i en af dine
katteindhegninger?

Leif

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 09-02-06 10:25

> Kattene, så vidt jeg har forstået det.
>
> I stedet for en bøde, kunne man ikke foreslå en uges ophold i en af dine
> [...]
Det gør den hvis den kommer i kulden UDEN vinterpel....MEN mine
missekatter HAR vinterpels!!
Mennesker kan ikke DANNE VINTERPELS!!!!!!!
I guder i er fortabte...tror dyr er barbiedukker..

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-02-06 11:57

charlotte skrev
<I guder i er fortabte...tror dyr er barbiedukker.. >

Gør vi ?? til gengæld VED vi at ALLE skal overholde lovene, også
dyreværnsloven

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Nina Sørensen

Dato : 09-02-06 12:47

> har
> >

> Hvem fryser???????????? LOL
>

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Prøver lige igen, for jeg tror ikke at du læste spørgsmålet:

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 09-02-06 16:26

> [...]
> Hvordan har du det så med at den advokat der skulle forsvare din uskyld,
> har foreslået at en bøde på 2-3000 ville være passende?

ring og spørg ham ad, jeg står og puster på mine katte...du ve så de
ikke fryser LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eliasen

Dato : 09-02-06 16:58

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote in message

> ring og spørg ham ad, jeg står og puster på mine katte...du ve så de
> ikke fryser LOL

Du er da noget af det mest arrogante jeg har oplevet på NG i flere år. Jeg
priser mig lykkelig for at vores første kat er købt et andet sted end hos
dig, for med den attitude kan det da ikke undgå at smitte af på dine dyr.

--
Eliasen

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 09-02-06 17:13

> [...]
> dig, for med den attitude kan det da ikke undgå at smitte af på dine dyr.

jeg puster stadig!!! LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eliasen

Dato : 10-02-06 18:23

> jeg puster stadig!!! LOL

*PLONK*

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 11-02-06 12:03

> Eliasen skrev:

> *PLONK*

*PLONK* selv!!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 09-02-06 19:51

> [...]
> dig, for med den attitude kan det da ikke undgå at smitte af på dine dyr.

Tror faktisk Charlottes misser er gode som alle andre misser i verden
Desværre får man næsten lyst til at sige.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 09-02-06 19:51

> ring og spørg ham ad, jeg står og puster på mine katte...du ve så de
> ikke fryser LOL

Du har tid til at svare, men svarer ikke.
Måske jeg overvurderede dig ved at stille sådan et svært spørgsmål.
Beklager.

Fra : Denise

Dato : 09-02-06 20:54

Nina, Tender Tribes wrote:

> Du har tid til at svare, men svarer ikke.
> Måske jeg overvurderede dig ved at stille sådan et svært spørgsmål.
> Beklager.

Altså Nina, det er fordi du skal skrive lidt langsommere, ellers fatter hun
det ikke

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 09-02-06 21:21

Fra : Alice

Dato : 13-02-06 12:44

Dommen endte op med en bøde til CK på 5000,- kr

KH
Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Sidsel

Dato : 13-02-06 14:29

Alice wrote:
> Dommen endte op med en bøde til CK på 5000,- kr

Øv, det var jo slet ikke nok :(

- Sidsel

Fra : Nina Sørensen

Dato : 13-02-06 15:25

> Alice skrev:
>
> Dommen endte op med en bøde til CK på 5000,- kr
>
> KH
> Alice
> www.katteinfo.dk

Hvad med omkostningerne for sagen?

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-02-06 15:01

Så er domsudskriftet kommet som vi allerede ved, blev Charlotte kendt
skyldig og fik en bøde på 5.000 kr. ))))))

Charlotte skal OGSÅ betale sagsomkostningerne, de skriver ikke hvor meget
det beløber sig til meeen det er nok ikke helt billigt, ydermere
skriver de at forvandlingstraffen er fængsel i 8 dage ))))))))

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi