Ahmed Akkari
Fra : HC

Dato : 06-02-06 14:01

Hej,

Jeg ville bare lige høre om jeg er den eneste der har svært ved at tage
denne knægt seriøst?

Hans argumenter er haltende, hvis ikke helt gennemhullede, og hans
forfjumskede udtalelser ville absolut ikke indgyde respekt eller tillid hos
mig - var jeg muslim.

Hvorfor vælger 27 muslim organisationer sådan en knæjt til talsmand? Der MÅ
s'gu da være en person i trossamfundet der er en smule mere voksen,
fornuftig, og klog at høre på - eller han er måske deres bedste bud? Ak og
ve.

At han vil ha' statsministeren med på arabisk tv forstår jeg ikke -
statsministeren har jo allerede være på arabisk tv og forklare hvordan vores
samfund fungerer. Men han vil måske forsøge at tvinge statsministeren til at
undskylde helhjertet, for åben skærm? Eller hvad? Jeg kan ikke se andre
årsager til at Akkari ikke SELV kan gå på arabisk tv og tale alt hvad
hjertet begærer... Selvom jeg da ville fraråde ham det, for han har jo
åbenbart problemer med at skelne imellem sandhed og fabrikation.

HC

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 06-02-06 14:45

">

> Jeg ville bare lige høre om jeg er den eneste der har svært ved at tage
> denne knægt seriøst?

Skal vi nu ikke være helt ærlige? Han er bare en linselus. Var han dansker,
ville han have tilmeldt sig bigbrother og idols flere gange. Han er en lille
mand, der aldrig har fået en succesoplevelse, og nu vil han på tv med
statsministeren. Tal om 15 minutes of fame. Han repræsenterer organisationer
med flere bogstaver i navnet end medlemmer. Manden har i en artikel i Århus
støttet, at man sparkede kvinder der ikke var tildækkede. At man overhovedet
vil indlade sig på en diskussion med en sådan person, er at give ham respekt
og ære som han ikke har gjort sig fortjent til. Undlad at inddrage ham i
noget som helst, og benyt i stedet folk som Naser Khader og næstformanden i
Dansk-Palæstinensisk venskabsforening der, imod tidligere udtalelser fra den
kant, faktisk virker som en fornuftig person.

Kennet

Fra : HC

Dato : 06-02-06 15:00

> [...]
> tidligere udtalelser fra den kant, faktisk virker som en fornuftig person.

Jeg tror du har ret, og er helt enig. Måske bruger TV ham af den årsag at
han er dum at høre på?

HC

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 16:42

HC <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> wrote:

> Jeg tror du har ret, og er helt enig. Måske bruger TV ham af den årsag at
> han er dum at høre på?

På samme måde som man i sidste uge udstillede Thøger Seidenfaden i
Deadline?

På samme måde som Villy Søvndal blev udstillet på af Deadline, i daglige
interviews, i tiden efter formandsvalget? Mon det er tilfældigt at SF på
det seneste har ladet Holger K. Nielsen stå for kontakten til
offentligheden i Muhamed-sagen?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : cybamerc@yahoo.com

Dato : 06-02-06 14:58

HC (NOSPAM) wrote:

> [...]
[snip]
>Jeg kan ikke se andre årsager til at Akkari ikke SELV kan gå på arabisk tv og tale alt

Det er et forsøg på at opnå mere magt. Hvis han kan stå og side om
side med vores statsminister på arabisk tv, vil det uden tvivl styrke
hans position ganske betragteligt.

Alle hans "konstruktive" forslag til løsning af konflikten indebærer
"noget for noget". Hvis det ikke er Anders Fogh, så er det Per Stig
eller folk fra DI.

Se evt.
http://www.sondagsavisen.dk/Site/Laser/Artikler/Dagsorden/9727899.htm
for mere info om den magtkamp, der foregår blandt muslimer i DK lige
nu.

Folkene fra Islamisk Trossamfund har ikke reelle intentioner, og jeg
håber meget, at f.eks. industrien ikke lader sig friste af deres
tilbud om en rundrejse i mellemøsten.

Fra : NoTrabajo

Dato : 06-02-06 16:28

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i

> Det er et forsøg på at opnå mere magt. Hvis han kan stå og side om
> side med vores statsminister på arabisk tv, vil det uden tvivl styrke
> hans position ganske betragteligt.

Send dyret hjem til Muhamedanien og drop al forbindelse med den
muhamedanske verden.

> Folkene fra Islamisk Trossamfund har ikke reelle intentioner, og jeg
> håber meget, at f.eks. industrien ikke lader sig friste af deres
> tilbud om en rundrejse i mellemøsten.

De er desværre nok til fals for ussel mammon.
--
NoTrabajo

Fra : Jim

Dato : 06-02-06 16:42

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hans position ganske betragteligt.
>
> Folkene fra Islamisk Trossamfund har ikke reelle intentioner, og jeg

Juste går nu med til at formulere en undskyldning mere sammen med
pubertetskoranfascisten.
Juste siger, at han gerne igen vil undskylde for at nogen muslimer har følt
sig krænket, hvis han til gengæld får en erklæring på, at muslimerne så går
ind for ytringsfrihed.
Tør man stole på muslimernes svar?

Måske skulle man kontakte knægten og fortælle sin ærlige mening.

Ahmad Akkari
Sigridsvej 26
8220 Brabrand
Mobil: 28 15 75 37

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 06-02-06 16:50

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Juste siger, at han gerne igen vil undskylde for at nogen muslimer har
> følt sig krænket, hvis han til gengæld får en erklæring på, at muslimerne

Det er selvmodsigende fordi hvis de skal have en undskyldning, så går de jo
ikke ind for ytringsfrihed.

/Mikael

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 18:10

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
> sig krænket, hvis han til gengæld får en erklæring på, at muslimerne så går

Taqiyah? Og er det også udtryk for taqiyah når sunnier siges ikke at
bruge begrebet?

http://en.wikipedia.org/wiki/Taqiyah
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 07-02-06 01:10

> Taqiyah? Og er det også udtryk for taqiyah når sunnier siges ikke at
> bruge begrebet?
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Taqiyah

Ja, se det er jo lige det.
Jeg vil ikke stole på dem over en dørtærskel.

J.

Fra : sleepflower

Dato : 06-02-06 20:49

--
Nå han bor herude? Måske skulle jeg have en snak med ham, næste gang jeg
møder ham i Nett

Fra : Jim

Dato : 07-02-06 01:14

"sleepflower" <sleepflower@secret.dk> skrev i en meddelelse

> --
> Nå han bor herude? Måske skulle jeg have en snak med ham, næste gang jeg
> møder ham i Nett

Nå ja, der ligger jo en Netto på Sigridsvej.
Har handlet der et par gange.
Ikke fordi det er lettere at komme til for tørklæder set i forhold til City
Vest, men den lå lige først for efter en tur I Radiolageret.

Fra : Jim

Dato : 06-02-06 16:47

> [...]
> hans position ganske betragteligt.
>
> Folkene fra Islamisk Trossamfund har ikke reelle intentioner, og jeg

http://www.aarhus-mod-moskeen.dk/index.asp?id=279&cid=279&aid=698&mid=7¶ms=6

Måske man lige skulle læse denne lille artikel.
Der er den lille gnom også nævnt.

J.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-02-06 23:17

HC wrote:
> Hej,
>

> Jeg ville bare lige høre om jeg er den eneste der har svært ved at tage
> denne knægt seriøst?

Næ.

> Hans argumenter er haltende, hvis ikke helt gennemhullede, og hans
> forfjumskede udtalelser ville absolut ikke indgyde respekt eller tillid hos
> mig - var jeg muslim.

Han er komplet hjernedød.

> [...]
> s'gu da være en person i trossamfundet der er en smule mere voksen,
> fornuftig, og klog at høre på - eller han er måske deres bedste bud? Ak og

Det kan jeg svare dig på!

De andre har ikke lært dansk endnu.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-02-06 23:49

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> HC wrote:

<snip>

> Det kan jeg svare dig på!
>
> De andre har ikke lært dansk endnu.

Abu Laban vides ikke at tale dansk (iflg Ekstra Bladet - suk!). Men hvad
med Abu Bashar? Det er den imam, der arbejder i Nyborg Statsfænsel - og
som på BBC World viste de 3 anonyme tegninger, som JP ikke har bragt,
frem for Den Arabiske Liga.