hastighed ved visning af billeder
Fra : Tidemann

Dato : 06-02-06 10:51

Undskyld, det er måske ikke et html spørgsmål, men jeg ved ikke lige hvor jeg
ellers skal smide det.........
Håber I vil bære over med mig

Nu har jeg lavet og testet to sider
http://www.mariannes.frac.dk/test-af.php med mouseover, som er hurtig til at
loade, men langsom til at vise de store billeder
og
http://www.mariannes.frac.dk/dan.php med span, som er langsom til at loade,
men hurtig til at vise de store billeder

Jeg har testet dem her:
http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/

Jeg ville jo gerne lave det sådan, at siden kunne bruges uden JavaScript slået
til, men hastigheden kan måske drille.
Men hvad siger I, kan jeg forsvare at lave det med span, når det er et
fotoalbum?

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Tidemann

Dato : 09-02-06 17:39

"Tidemann" skrev

Jeg spør´ lige i ros+ros istedet

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-02-06 10:18

Tidemann wrote:
> "Tidemann" skrev
>
> Jeg spør´ lige i ros+ros istedet

Orv - ka' du ikke lige gi' mig uri'en til den
nyhedsgruppe. Dem der svarer i nyhedgsruppen ris+ros
tror at ordet ris betyder at de må kritisere!

Det er skisme rart at høre om en nyhedsgruppe, hvor man
kun kan få ros.

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Tidemann

Dato : 10-02-06 12:16

"Jørgen Farum Jensen" skrev

www.til-fornøjelse-for-alle-ros+ros.dk <)

> Det er skisme rart at høre om en nyhedsgruppe, hvor man
> kun kan få ros.

Jeps