Dejligt er det...
Fra : PJ

Dato : 06-02-06 08:25

.... at mærke at freden igen er ved at sænke sig over Danmark!

Jeg har egentligt været urolig for hvordan det ville forløbe indenrigs, jeg
bor i et af landets store ghetto-områder og der har ikke været snerten af
optræk til uro.

Den trykkede stemning jeg har oplevet har nok skyldtes frygten for hvad der
mon kunne ske...

Vores regering som har klaret situationen til UG har jeg fuld tiltro til får
ryddet op når de værste dønninger har lagt sig, her tænker jeg på at der da
virkelig skal være en konsekvens af det A. Laban og de andre udrettede!

I Danmark er jeg født og der har jeg hjemme, mange er kommet hertil fra
fremmede kulturer, de skal være velkomne så længe at de kan indordne sig
under hvad der er dansk.

Den dag hvor din nabo, eller mennesket foran dig i køen i Netto bliver
vigtigere for dig end din relegion.... den dag er der håb for menneskeheden!

De bedste tanker.
PJ.

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 06-02-06 09:08

"PJ" <mig@selv.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den dag hvor din nabo, eller mennesket foran dig i køen i Netto bliver
> vigtigere for dig end din relegion.... den dag er der håb for

Her har vi nok en regerings tilhænger!!

Fra : Mendoza

Dato : 06-02-06 09:33

PJ wrote:
> [...]
>
> Den dag hvor din nabo, eller mennesket foran dig i køen i Netto bliver
> vigtigere for dig end din relegion.... den dag er der håb for

Vel talt.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 09:39

"PJ" <mig@selv.invalid> wrote in message
> Den dag hvor din nabo, eller mennesket foran dig i køen i Netto
> bliver vigtigere for dig end din relegion.... den dag er der håb for
> menneskeheden!

Enig. Og i månedsvis har de autonome undladt at skade mine
"DK=kristent" opslag så nu har jeg opsat ved fortovet i hovedhøjde et
bål af gule flammer(af fluorescerende orange reklameskilte, genbrug)
og en bibel i top, som om den bliver brændt, og teksten
"Bibelafbrænding - kristne kan klare det"