Abu Laban til Fox News
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-02-06 23:06

http://kortlink.dk/foxnews/2dsv

Jonathon Hunt: So, you want a new set of rules for the way Western Europe
lives?
Imam Ahmad Abu Laban: Yes.

Fra : Mr. D

Dato : 05-02-06 23:25

Virker ikke?

simon

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 23:31

> [...]
> http://kortlink.dk/foxnews/2dsv
>
> Jonathon Hunt: So, you want a new set of rules for the way Western Europe

Måske har han brug for at få kløvet en eller anden legemsdel, bare så det
matcher hans tunge.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-06 00:49

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> [...]
> meddelelse news:osfd2c1jut9m.fhthfvru2dum.dlg@40tude.net...

> Måske har han brug for at få kløvet en eller anden legemsdel, bare

Først skal kriminalitets-dømte især fængslede muslimer udvises.
Så de langtidsarbejdsløse.
Imamer skal kun modarbejdes med ord, indtil tiden er moden til at alle
fra Mellemsøsten forlader landet, bortset fra særlige
dispensations-grupper

At kravene er endeløse og de ser ned på os og ønsker vi skal være som
dem, er indlysende. "Det er til dig eget bedste" siger min hjemmehjælp
til mig (og bliver snart fyret hvis ikke jeg får min nevø til at sætte
formynderne på plads) - og samme pegefinger-holdning præger i extrem
grad muslimer, som jo ville få mindreværdsfølelse ved vor
teknikoverlegenhed, hvis ikke de kunne klynge sig til
koran-halmstrået.

Koraner kan brænde og et sådant symbol på Rådhuspladsen er ikke kritik
af ytringsfrihed. Slør er krigserklæring. Korandestruktion er
udvisnings-varsel.
Muslimers krig er om brandsår og død og flertalsdiktatorisk
sharia-indførsel. Vore tiltag er civiliserede..