umuligt at få ip med router på tele2
Fra : Michael Pedersen

Dato : 05-02-06 21:09

Hej

Jeg har en pc som har været koblet direkte på et Speedstream 4100, fra
Tele2, og der får den fint en ip, og ingen problemer, men når jeg prøver at
sætte en ovislink router wl-1000ur påimellem speedstream og pc får jeg ikke
en ip, routeren blive ved med at prøve at forny ip.
Men hvis jeg prøver tilsvarrende på min TDC Speedstream 4100, er der ingen
problemer jeg får en ip med detsamme, er der nogen der ved hvad der sker?

Michael

Krydspostet i dk.edb.internet.udbydere

Fra : KsNa

Dato : 05-02-06 21:49

"Michael Pedersen" <mike42dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer jeg får en ip med detsamme, er der nogen der ved hvad der sker?

Du har vel kun én IP-adr. fra TELE2 og 2 IP-adr. fra TDC.

Frigør IP-adr. fra TELE2 inden du tager PCen fra eller vent til leasetime
selv løber ud, jeg mener at der går en time.

Mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-06 04:28

Michael Pedersen wrote:
> [...]
> problemer jeg får en ip med detsamme, er der nogen der ved hvad der sker?

ikke utænkeligt at Tele2 har låst IP addressen på din MAC addresse og at
den kun bliver released en gang i døgnet (eller 1 gang i timen hvis det
er TDC)

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...