Denne hollandske billeder-side er absolut ~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 05-02-06 20:58

- selv hvis der er lidt ladetid:

http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : Harry Hendrik

Dato : 05-02-06 21:43

> - selv hvis der er lidt ladetid:
>
> http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Well, unfortunately I can'[t read Danish. I am from Holland. I know
this site (a bit). It isn't very tasteful. But let's hope even these
pictures help people to discuss their beliefs and views intensesivly
but peacefully!

H. H.

HOLLAND IS BEHIND DENMARK!

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 05-02-06 21:57

Michael Laudahn skrev:
> - selv hvis der er lidt ladetid:

Dø, skjønner ikke du vennlige henstillinger? Det ser ut til at du er
overmåtelig mye trangere i nøtta enn dem du vil bekjempe.

De som er interessert i den driten din kan nok finne fram til den
danske gruppa - la broderfolket få slippe denne evinnelige
krysspostinga de.

--
Sigmund

Fra : Michael Laudahn

Dato : 05-02-06 22:03

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> schrieb im
Newsbeitrag

[...]

Du, jeg kan absolut ikke se hvad da skulle være forkert med at publicere et
indlæg samtidigt i forskellige NGer. Sålænge jeg kan gå udfra at de
sprogligt forstår det jeg siger, og at der måtte findes nogle mennesker som
kunne være interesserede i det.

At der også altid er nogle venstre-indoktrinerede skidehoveder er bekendt og
behøver ikke betones. Men lad dig forklare, hvad du åbenbart endnu ikke har
lagt mærke til: I har overskridt jeres zenit og er allerede på vej tilbage.

PS: Næste gang gerne på bogmål.

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 05-02-06 23:38

Michael Laudahn skrev:
> [...]
> indlæg samtidigt i forskellige NGer. Sålænge jeg kan gå udfra at de
> sprogligt forstår det jeg siger, og at der måtte findes nogle mennesker som

Pussig argument. I Norge og Sverige så leser vel flertallet av
newserne like godt engelsk som dansk. Du mener vel ikke at en skal
kryssposte hele det engelske newshierarkiet til Sverige og Norge av
den grunn. Så dette argumentet holder ikke vann.

Nei, du er nok en svært enkel og enfoldig misjonær som utelukkende vil
spre ditt hat - og det betakker vi oss for. Prøv å få orden på de
inngående signalmottakerne dine slik at du kan ta poenget når en
henvender seg til deg.

--
Sigmund

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 16:48

[...]

Hvor logisk tror du er dit argument? Det er vel selvindlysende at de tre
kontinentalskandinaviske sprog hat et særforhold til hinanden (eller
'special relationship', værsågod). De er så lignende (måske bortset fra
nynorsk), at man også havde kunnet indføre et fælles sprog skandinavisk, og
så 'degadere' de nuværende sprog til dialekter - ligesom den situation, du
har i det tyske sprogområde.

At engelsk i dette sammenhæng ikke har noget at gøre, bare fordi det er en
slags lingua franca, måtte der være umiddelbart klart. Men du har ret, i
visse situationer har jeg også krydspubliceret med engelsk i forskellige
NGer. Alt efter situationens behov, ikke også?

Nej min ven, du har en anden dagsorden, og den er skjult (skønt dårligt): Du
står på venstrefløjen og kan ikke lide, at der er flere og flere som ser og
udtaler det, at jeres verdensbillede og realiteten ikke har meget med
hinanden at gøre. Se sagen i øjnene: Du er på tabergade.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen? Hier: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen? Hier:
http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Worte eines ex-mohammedaners? Hier (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 06-02-06 17:58

Michael Laudahn skrev en masse tull som ble klippa:

Du har vist litt tungt for det du.

For å ta det med teskjemodus:
1) I hele newsmiljøet blir sett på som en uting med kryssposting
2) Særlig når dette skjer over landegrensene.

--
Sigmund

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 05-02-06 23:05

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> skrev i en
meddelelse news:43e6657e$1@news.broadpark.no...
Michael Laudahn skrev:
> [...]

De som er interessert i den driten din kan nok finne fram til den
danske gruppa - la broderfolket få slippe denne evinnelige

Broderfolk???? Sverige har aldrig opført sig som en bror.

/Mikael

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 05-02-06 23:42

Mikael Mortensen skrev:
> [...]
> krysspostinga de.
>

> Broderfolk???? Sverige har aldrig opført sig som en bror.

.... og enkelte er overhodet ikke i stand til å se sine egne fordommer
- mens andre tror de sier noe glupt når de bare er enfoldig.

--
Sigmund

Fra : W.P.

Dato : 05-02-06 23:45

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i melding

> [...]
> krysspostinga de.
>

> Broderfolk???? Sverige har aldrig opført sig som en bror.

Har hørt engange om et folk der kaldte sig for "Svenskere". Men har de ikke
konverteret hele staten til Islam?

W.M

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-02-06 12:06

"W.P." <Ikkemail@meg.com> schrieb im Newsbeitrag news:qdvFf.11189
> Har hørt engange om et folk der kaldte sig for "Svenskere". Men har de
> ikke
> konverteret hele staten til Islam?

Staten hedder numere SSSR - Svenske Sjaria-SovjetRepublik.

Fra : Henry

Dato : 06-02-06 12:09

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net>, Mon, 06 Feb 2006 11:05:46 GMT, <e4GFf.226$RG3.1706@se2-cb104-9.zrh1.ch.colt.net>:

>Staten hedder numere SSSR - Svenske Sjaria-SovjetRepublik.

Vad fan netKKKoppade du i swnet.politik då för, tidigare?
Du är ju ta mig fan värre än TN själv!

--

Welcome guest please login!
username: Fuck

Fra : Henry

Dato : 06-02-06 12:13

"W.P." <Ikkemail@meg.com>, Sun, 05 Feb 2006 22:44:38 GMT, <qdvFf.11189$qE.2641319@juliett.dax.net>:

>"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i melding

>Har hørt engange om et folk der kaldte sig for "Svenskere". Men har de ikke
>konverteret hele staten til Islam?

Vi har blattar i Malmö.
Ni kan få Skåne. Varsågod: <sKKKåne> ---> <dKKK>

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-02-06 22:43

On Sun, 05 Feb 2006 19:57:31 GMT, Michael Laudahn wrote:

> http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Lignende side:
http://www.drawmohammad.com/paint/

Kræver desværre MSIE.

Fra : Tokarev

Dato : 05-02-06 23:01

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message

> - selv hvis der er lidt ladetid:

Sluta korsposta till swnet din sinnesjuka dansk, är du så jävla nerrökt på
hash att du inte fattar grundläggande nettiquette?

ALLA andra DANSKAR som svarar.. TA bort SWNET i era svar till psykopaten

Fra : Michael Laudahn

Dato : 05-02-06 23:06

"Tokarev" <Stoi@Pjj.com> schrieb im Newsbeitrag news:6AuFf.155361

> Sluta korsposta till swnet din sinnesjuka dansk, är du så jävla nerrökt på
> hash att du inte fattar grundläggande nettiquette?
>
> ALLA andra DANSKAR som svarar.. TA bort SWNET i era svar till psykopaten

Denne gang kommer PK-idiotien fra Sverige - skønt under russisk (?) navn.
Ja, der var vel ikke meget andet at forvente? Lader vi os påvirke af det?!