her er den undskyldning de ønsker
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 05-02-06 19:59

http://www.frip.dk/undskyld/

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-02-06 21:05

Johnny B [2000] wrote:
> http://www.frip.dk/undskyld/

Ikke dårligt.

Jeg har ellers overvejet selv at lave noget på min hjemmeside, men jeg
frygter lidt at jeg bare får besøg af en sindssyg muslim med sabel der
jagter mig indtil jeg er død og ellers fyrer en selvmordsbombe af i
nærheden af mig.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Christian Sparre

Dato : 05-02-06 21:19

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> frygter lidt at jeg bare får besøg af en sindssyg muslim med sabel der
> jagter mig indtil jeg er død og ellers fyrer en selvmordsbombe af i

Og så har de jo netop frataget os en del af vores ytringsfrihed.

Jeg har selv valgt at skrive lidt på min blog, det er dog meget stille og
roligt...

--
Christian Sparre
http://sparrez.dk