Kemal Qureshi lyver
Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 19:49

Jeg ser netop Kemal Qureshi på TV2, hvor han lyver så hurtigt som en
hest kan rende.

Han hævder at DF opfordrer til boykot af muslimske restauranter her i
landet, og vil have Pia Kjærsgaard buret inde sammen med Abu Laban.

På Kjærsgaard & DF har ellers netop afvist en sådan idé.

At tanketomme Louise Frevert har sendt en modtaget sms videre med sådan
en omtanke, viser blot at hun er på vej helt ud af politik.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henri Gath

Dato : 05-02-06 19:58

> [...]
> landet, og vil have Pia Kjærsgaard buret inde sammen med Abu Laban.
>
> På Kjærsgaard & DF har ellers netop afvist en sådan idé.

Den mand er og bliver 5. kolonne....

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-02-06 20:14

Per Rønne skrev:
> [...]
>
> At tanketomme Louise Frevert har sendt en modtaget sms videre med sådan
> en omtanke, viser blot at hun er på vej helt ud af politik.

Jeg så det også og har lige mistet al respekt, jeg eller hidtil måtte
have haft for ham!

Spørgsmålet er blot, om han vil trække denne groft injurerende løgn
tilbage eller om DF mon ligefrem skal hive ham i retten...

Anders Peter Johnsen

Fra : hanzen

Dato : 05-02-06 20:20

meddelelse news:43e64e41$0$46993$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Jeg så det også og har lige mistet al respekt, jeg eller hidtil måtte have
> haft for ham!

Hvis du først har mistet respekten nu har du aldrig oplevet ham under debat
i Folketinget. Når emnet kan relateres til hans trosfæller ligner hans øjne
dem man har set i dag i Beirut og det er lige før fråden står om munden på
ham.
110% muhamedaner af værste skuffe.
En ubehagelig karl.
--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 21:12

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>
> Spørgsmålet er blot, om han vil trække denne groft injurerende løgn
> tilbage eller om DF mon ligefrem skal hive ham i retten...

I essensen svarer det til hvad jeg en lektor fra Århus Universitet
skrive i JP. Om DFs forslag om at grønlændere i Danmark skulle kunne
tvinges på skolebænken for at lære dansk, og ellers trækkes i
bistandshjælpen.

Forslaget kom oprindeligt fra Tom Behnke (K) men blev hurtigt bakket op
af den socialdemokratiske udlændingeordfører (Meldgaard). Og afvist af
DF.

Det blev han også gjort opmærksom på i senere indlæg.

Ja, man kan jo læse JPs debatsider på <http://www.jp.dk> - på dagen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mendoza

Dato : 05-02-06 20:16

"Per Rønne" wrote:
> Jeg ser netop Kemal Qureshi på TV2, hvor han lyver så hurtigt som en
> hest kan rende.

Eller rettere: som en kamel kan rende.

Fra : Anonym

Dato : 05-02-06 21:05

> [...]
>
> At tanketomme Louise Frevert har sendt en modtaget sms videre med sådan
> en omtanke, viser blot at hun er på vej helt ud af politik.

Det er naturligvis fint, at DF har distanceret sig fra
LF. Men hvad nu hvis DF faktisk havde opfordret til en boykot?
Skulle det være ulovligt? Og i så fald hvorfor?
Jeg går ud fra, at foreningsfriheden betyder, at jeg som forbruger må
boykotte hvem jeg vil af en hvilken somhelst helst grund eller for den sags
skyld stifte en forening til boykot af virksomheder.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 21:42

Anonym <anonym@anonym.com> wrote:

> Det er naturligvis fint, at DF har distanceret sig fra
> LF. Men hvad nu hvis DF faktisk havde opfordret til en boykot?

Så ville DF ikke længere kunne betragtes som et seriøst parti. Så var
det jo et populistisk parti à la le Pen i Frankrig.

Og så ville alt arbejdet med at gøre det modent til at deltage i en
kommende VKO-regering være spildt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas J.

Dato : 06-02-06 09:29

Den Sun, 5 Feb 2006 19:49:09 +0100 sendte per@RQNNE.invalid (Per
Rønne) følgende røgsignaler:

>Jeg ser netop Kemal Qureshi på TV2, hvor han lyver så hurtigt som en
>hest kan rende.

I hans tilfælde burde det vel hedde "....lyver så stærkt som kamel kan
lugte."

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 11:12

Thomas J. <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
wrote:

> Den Sun, 5 Feb 2006 19:49:09 +0100 sendte per@RQNNE.invalid (Per
> Rønne) følgende røgsignaler:

> I hans tilfælde burde det vel hedde "....lyver så stærkt som kamel kan
> lugte."

Jeg tror kun at jeg har set kameler i Zoologisk Have, og så må det have
været i Søndermarken for årtier tilbage. Jeg har i hvert fald ikke været
der siden 70erne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 06-02-06 09:46

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> [...]
>
> At tanketomme Louise Frevert har sendt en modtaget sms videre med sådan
> en omtanke, viser blot at hun er på vej helt ud af politik.

Du er ellers ikke sen til f.eks selv at mene, at hele partiet Det Radikale
Venstre står bag, når enkeltpersoner som netop f.eks Qureshi ytrer sig om et
eller andet. Det sørgelige ved Louise Frevert er sådan set, at hvis ikke hun
havde dummet sig et par gange og havde haft ørerne i mediemaskinen, så ville
hun fortsat sidde tungt på posterne i DF - og antagelig bejle til en
ministerpost, ifald DF skulle komme i regering. Hyggelig tanke. Frevert er
holdningsmæssigt og ideologisk næppe afvigende fra det øvrige DF-slæng - hun
er bare kommet til at sige højt, hvad alle de andre tænker.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-06 11:12

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> [...]
> Venstre står bag, når enkeltpersoner som netop f.eks Qureshi ytrer sig om et

Hvornår dog? I øvrigt kunne jeg slet ikke forestille mig nogen tro at
SFeren Kemal Qureshi skulle kunne tegne De Radikale, som i
udlændingespørgsmålet tegnes ualmindeligt dårligt af Marianne Jelved og
Elisabeth Gerner Nielsen, og ualmindeligt godt af Naser Khader.

> [...]
> holdningsmæssigt og ideologisk næppe afvigende fra det øvrige DF-slæng -
> hun er bare kommet til at sige højt, hvad alle de andre tænker.

Eller også er du bare i gang med at lufte dine egne fordomme. At du
kommer til at tage Qureshi som radikal viser vist lidt om dit
informationsniveau.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 07-02-06 10:36

> Eller også er du bare i gang med at lufte dine egne fordomme. At du
> kommer til at tage Qureshi som radikal viser vist lidt om dit
> informationsniveau.

LOL - ja, den var fandeme ikke særlig heldig ( Jeg må bortforklare det
med et højt arbejdspres og meget lidt tid til fordybelse - vi flytter til
nye lokaler pt, og jeg har hovedet fuldt af netværksopsætning, trækning af
kabler osv...Læser kun i gruppen sporadisk og svarer tilsyneladende lidt for
hurtigt

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 06-02-06 10:05

"Per Rønne" skrev i en meddelelse:

> Jeg ser netop Kemal Qureshi på TV2, hvor han lyver så hurtigt som en
> hest kan rende.

Nå - også ham!

Ruth