Ægypten må virkelig hade ....
Fra : Kim2000

Dato : 05-02-06 18:50

Danmark har et overvågningsfly i Golfen, da det ægyptiske skib går ned
tilbyder Danmark at hjælpe med at finde de overlevende, men nej. Man vil
heller lade 1000 statsborgere dø end at bede om hjælp. TV avisen fortalte
ovenikøbet at USA havde et skib i umiddelbar nærhed, der heller ikke måtte
hjælpe. Ægypterne må åbenbart hade både vesten og deres egen befolkning til
grænseløshed (men det var også "bare" fattige, det kan jo være det er derfor
det ikke var så vigtigt?)

Ægypterne burde få prioriterne i orden, men så ville Vesten vel ikke fremstå
ond nok. Man undres over hvad der sker i hovederne dernede.

mvh
Kim

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 05-02-06 19:52

"Kim2000" skrev i en meddelelse
> [...]
fremstå
> ond nok. Man undres over hvad der sker i hovederne dernede.

Det er rigtigt at der er mange af den slags ting, man undrer sig over.
Jeg har altid undret mig over dét, at palæstinænsere sender deres børn
ud for at kaste sten mod bevæbnede soldater. Hvem andre ville dog gøre
det? Jeg forestiller mig at en normal reaktion vil være at holde sine
børn langt fra bevæbnede fjender.

Så jeg kan godt forstå at du spørger, som du gør.

Ruth

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-06 21:08

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ægypterne burde få prioriterne i orden, men så ville Vesten vel ikke
> fremstå ond nok. Man undres over hvad der sker i hovederne dernede.

Ægypten har mennesker nok.Er overbefolket.
Kineserne ville MÅSKE heller ikke bede om hjælp i sådan en
situation -FOR TREDIVE ÅR SIDEN , men de er på vej til at blive som os
mht rigdom og dermed overskud til næstekærlighed

Min tr¨ådstart om skibbrud og ligegladhed med ofre var lidt skinger
mht at muslimer i egne lande er uden næstekærlighed, idet søfolk stjal
redningsveste fra passagerer der havde taget dem på, men det er den
moral som vi importerer og vil få fra statsmagtens side, når vi ikke
udviser muslimer men lader dem blive flest.
Kamal Qureshi er en start med sine løgne, bl.a. mod mig.