det handler nok om noget andet ...
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 05-02-06 18:09

tror simpelthen ikke på at de kan være så så dumme, de befinder sig på et
stade som neandertalmennesker, forskellen er blot TV'et .... hvad sker der
for dem, det er nogle tegninger som har stødt dem, men at det snart nærmer
sig krig er jo totalt sindsygt.
er det deres regeringer og overhoveder der ønsker denne monster
konfrontation med vesten eller er det en flok bindegale yderligtgående der
har fået kappet realitetssansen væk .... var det ikke på tide at der tages
"et kæmpe skridt for menneskeheden" og en gang for alle lukkede munden på
dem. der har været mange ... og rigtig mange tegninger der har været værrer
end disse 12 danske .... og hvordan skal jeg som dansker kunne forholde mig
til at tosser med tørklæder på stiller sig på på arabisk TV med op til flere
gidsler, skærer halsen over på dem eller skyder dem, mens de råber allah er
mægtig ... i min verden bringer det en sammenhæng mellem religion og
tåbeaktioner.

der er sagt undskyld nok, nu må der andre midler i brug ....

og endelig ( sorry udtrykket ) er der en sag hvor hele europa + andre
vestlige lande burde stå sammen og hjælpe, gud hjælpe mig om der ikke står
politikere og siger at det nok stilner af ... endelig kan de se hvad der
sker, når imam'er og andre "overhoveder" hælder lort ud og får en masse til
at tro på deres synspunkter og samtdig får dem til at gå bersærk på alt der
er vestligt ....

.... håber snart vinden lægger sig og de finder noget andet at lave i
mellemøsten

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"