dk. politik
Fra : Norma

Dato : 05-02-06 17:27

Plejer at kunne finde gamle meddelelser herinde, men kunne i dag ikke, ved
at søge på
Google eller usenet,finde nogen ældre end fra 2005.

Er det blevet sådan, og skal jeg støtte mig til min erindring, hvis jeg vil
citere mig selv eller andre, der også skrev herinde for mere end 2 år siden?

Jeg ville gerne, have citeret mig selv, for noget jeg sagde i forbindelse
med danske muslimers hærgen på Nørrebro i ca. 1999 efter en udvisningsdom.

Jeg mener, allerede dengang burde jeg nok have haft krisehjælp.

Men det har jeg altså også brug for i dag,

Hvor de danske TV-stationer, jeg kan tage, viser sport, bortset fra 5
minutters gentagelse hver anden time om, at der brænder danske flag i
Mellemøsten.
Og så et program, hvor de taler Urdu!
Men hele tiden siger Jihad og Kommune og VUC bandt andet, der minder om
nyheder på grønlandsk.
Men de kan tilsyneladende sende hele dagen; mens vi her i Danmark
foretrækker sport.
Vor herre bevare os!

Det er da en fornærmelse af rang!!!!!!!!!!!!!!

Norma

Fra : Egon Stich

Dato : 05-02-06 17:40

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> foretrækker sport.
> Vor herre bevare os!
>
> Det er da en fornærmelse af rang!!!!!!!!!!!!!!

Du må jo lære, hvad der er væsentligt for danskere her i livet ((

MVH
Egon