Irak annullerer alle kontrakter
Fra : NVJ

Dato : 05-02-06 16:57

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3539018/

"Udland: I protest mod Muhammed-tegningerne vil Irak ikke tage imod
penge til landets genopbygning fra Danmark og Norge."

Jamen, det er da fint nok med mig, vi kan da sagtens bruge pengene
selv herhjemme - sådan skal det da heller ikke være. Hvis end ikke de
vil tage imod vores hjælp, så må de skam også selv om det.

Det forekommer mig efterhånden lidt tragikomisk, sådan som de bliver
ved med at komme med alskens, for mig at se ret uigennemtænkte modsvar
på sagen om Muhammed-tegningerne.

/NVJ

Fra : Svend Poulsen

Dato : 05-02-06 17:01

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det forekommer mig efterhånden lidt tragikomisk, sådan som de bliver
> ved med at komme med alskens, for mig at se ret uigennemtænkte modsvar

Hvad med Tyskland, Frankrig osv. bliver de ikke boykottet når de også har
bragt tegningerne ?

Svend

Fra : Thomas H.

Dato : 05-02-06 17:07

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med Tyskland, Frankrig osv. bliver de ikke boykottet når de også har
> bragt tegningerne ?

Jeg tror de finder på en eller anden snedig plan med, at det kun er dem der
oprindelig kom med tegningerne som skal boykottes, ellers skyder de jo sig
selv i fødderne med bazooka!

.....jeg skal lige være helt med igen - det er bare nogle tegninger ikke???

Fra : Svend Poulsen

Dato : 05-02-06 17:16

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig selv i fødderne med bazooka!
>
> ....jeg skal lige være helt med igen - det er bare nogle tegninger ikke???

Jo, efter jeg har forstået så er det bare nogle tegninger som muslimer mener
er bragt efter en sammensværelse af zionister fra Israel der vil håne
muhammad og islam.

Svend

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 18:12

Thomas H. <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

> ....jeg skal lige være helt med igen - det er bare nogle tegninger ikke???

Jep - som de ikke engang har set. Derimod har deres ledere set nogle
tegninger, som aldrig har været bragt i dansk presse, men som muligvis
er blevet lavet i Islamisk Trossamfunds lokaler.

Som en bedende Muhamed, bottom up, der bliver penetreret af en gejl
orne.

Eller en Muhamed med grisetryne og -ører ...

Jeg hørte om en arabisk journalist, som blev udspurgt - han kunne ikke
lade være med at fnise over sidste tegning ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-06 20:04

> Jeg hørte om en arabisk journalist, som blev udspurgt - han kunne ikke
> lade være med at fnise over sidste tegning ...

Det er jo deres grundlæggende problem. Hvis først den rettroende muslim
begynder at kunne grine af sine egne religiøse dogmer, ender de jo med at
blive helt menneskelige.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-02-06 19:48

Svend Poulsen wrote:
-snip-
> Hvad med Tyskland, Frankrig osv. bliver de ikke boykottet når de også har
> bragt tegningerne ?

Og Jordan, som jo selv er muslimsk!

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Thomas H.

Dato : 05-02-06 17:05

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3539018/
>
> "Udland: I protest mod Muhammed-tegningerne vil Irak ikke tage imod
> penge til landets genopbygning fra Danmark og Norge."

*LOL*
Så sender de vel også snart vores soldater hjem, så bliver venstrefløjen jo
også glade.
Jeg synes faktisk ikke engang det er tragikomisk, det er bare komisk som de
bliver ved.

Jeg synes snart at Anders og Per Stig, skulle meddele at der er sagt hvad
der er at sige, og så se at komme videre i det politiske arbejde.

Fra : NVJ

Dato : 05-02-06 17:37

On Sun, 5 Feb 2006 17:04:45 +0100, "Thomas H."
> [...]

>Jeg synes snart at Anders og Per Stig, skulle meddele at der er sagt hvad
>der er at sige, og så se at komme videre i det politiske arbejde.

Det jeg mener med det tragiske i det tragikomiske er mere det, at det
desværre ser ud til at gå ud over danske interesser i MØ på flere
fronter (virksomheder, diplomati, hjælp til genopbygning i Irak), for
ikke også at nævne Danmarks omdømme.

Det er jo trist at 12 tegninger kan fremprovokere en sådan voldsom
reaktion ude i den vide verden, selv når de slet ikke var ment til at
skulle forhåne nogen (i hvert fald ikke i den grad, for
satiretegninger "håner" jo som regel den part de er genstand for, men
med et glimt i øjet).

Men ja, nu må vi se at komme videre i det politiske arbejde, og se at
få styr på tropperne i børnehaven.

"Alle børn på fra blå stue herover, alle børn fra rød stue bedes gå
ind på rød stue.... tak!"

/NVJ

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 18:12

NVJ <nvj1975@yahoo.dk> wrote:

> I protest mod Muhammed-tegningerne vil Irak ikke tage imod
> penge til landets genopbygning fra Danmark og Norge."

Så mangler vi lige at de heller ikke vil modtage penge fra andre
europæiske lande, der har fået tegningerne offenliggjort ...

Sikke mange penge EU kan spare ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Basil

Dato : 05-02-06 18:22

NVJ skrev d. 05-02-2006 i meddelelse
> [...]

> Det forekommer mig efterhånden lidt tragikomisk, sådan som de bliver
> ved med at komme med alskens, for mig at se ret uigennemtænkte modsvar

Yihaa, penge lige i lommen på det danske samfund. Det ender sgu med
skattelettelser før tid
Kai

Fra : DS

Dato : 05-02-06 18:25

> [...]
>
> Det forekommer mig efterhånden lidt tragikomisk, sådan som de bliver
> ved med at komme med alskens, for mig at se ret uigennemtænkte modsvar

Hvis de virkelig mener det, så kan jeg ikke se hvad vores soldater laver
dernede.

DS

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 05-02-06 18:35

"DS" <nospam@tome.com> skrev i en meddelelse
> "NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis de virkelig mener det, så kan jeg ikke se hvad vores soldater laver
> dernede.
>
> DS

Helt enig.

Så undre det mig at de ikke er udvist af Irak endnu.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 05-02-06 19:00

On Sun, 5 Feb 2006 18:25:09 +0100, "DS" <nospam@tome.com> wrote:

>Hvis de virkelig mener det, så kan jeg ikke se hvad vores soldater laver
>dernede.

.... og jeg har aldrig forstået, hvad de skulle der i det hele taget.

Iøvrigt er jeg enig i, at regeringen bør stoppe "dialogen" med denne
børnehave. Det har jo tydeligvis ikke noget formål. Det er
selvfølgelig ærgerligt med de 1,2% af vores eksport, som vi mister,
men det svarer trods alt kun til et par måneders vækst i den samlede
eksport.

Dertil kommer, at de sikkert har glemt det hele om to måneder - uanset
om regeringen gør noget eller ej.

Fra : hanzen

Dato : 05-02-06 19:17

"Lars J. Helbo" <fornavn@efternavn.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> selvfølgelig ærgerligt med de 1,2% af vores eksport, som vi mister,
> men det svarer trods alt kun til et par måneders vækst i den samlede

Den bagatelagtige eksport må let kunne flyttes til andre og mere stabile
markeder.
Lad os stoppe al handel og al hjælp til Muhamedanien.

--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall