Halal foto fra BBC
Fra : Martin Larsen

Dato : 05-02-06 16:31

http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4683002.stm

Et billede kan sige mere end mange ord

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-02-06 16:48

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
news:43e61a4f$0$38654$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4683002.stm
>
> Et billede kan sige mere end mange ord

Alle der siger islam ikke er fredens religion må dræbes.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 05-02-06 16:51

> http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4683002.stm
>
> Et billede kan sige mere end mange ord
>
> Mvh
> Martin

Englænderne siger jo også som DF i Danmark, at de ikke gør noget nu, mod dem
der demonstrerer for terror i Europa, men gør op med dem bagefter.

Måske løgneren Abu Laban og han ligesindede imamer lige skulle overveje hvor
meget frihed han/de måske vil kunne blive ved med at nyde i Danmark, hvis
han bliver i landet med hans løgne om Danmark over for muslimske lande og
landsskadelig virksomhed han jo har bedrevet, da han jo har påvirket
befolkningen og regeringer i mellemøsten til at tage skridt mod Danmark.

Svend

Fra : B. Nice

Dato : 05-02-06 17:13

On Sun, 5 Feb 2006 16:51:26 +0100, "Svend Poulsen"
<svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote:

> [...]
>landsskadelig virksomhed han jo har bedrevet, da han jo har påvirket
>befolkningen og regeringer i mellemøsten til at tage skridt mod Danmark.

Ifølge Ekstra Bladet i dag er Abu Laban ikke dansk statsborger. Hvad
skal der egentlig til for med demokratiske midler at udvise ham?

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 05-02-06 17:19

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[klip]

> Ifølge Ekstra Bladet i dag er Abu Laban ikke dansk statsborger. Hvad
> skal der egentlig til for med demokratiske midler at udvise ham?

Kan du henvise til hvor det står ?

ivan, århus

Fra : B. Nice

Dato : 05-02-06 17:37

On Sun, 5 Feb 2006 17:18:47 +0100, "Sparvath [8210]"
<ivan.sparvath@DAMNSPAMstofanet.dk> wrote:

>"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>[klip]

>Kan du henvise til hvor det står ?
>
>ivan, århus

Ekstra Bladet bringer i dag en stor artikel om Abu Laban med titlen
"Han lever af hadet". Her skriver de bl.a. "Abu Laban har aldrig fået
dansk statsborgerskab men han er i dag en meget magtfuld person".
Jeg kan desværre ikke bidrage med et link.

Fra : Brian S

Dato : 05-02-06 17:04

Venligtsindede europærere har taget muslimer ind i deres samfund. Nu
er takken terrorisme og ønsket om at underminere demokratiet. Hvordan
slipper vi af med psykopaterne igen?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-02-06 19:47

Brian S wrote:
> Venligtsindede europærere har taget muslimer ind i deres samfund. Nu
> er takken terrorisme og ønsket om at underminere demokratiet. Hvordan
> slipper vi af med psykopaterne igen?

Idioter som vi er, hænger vi på dem som allerede har fået dansk
statsborgerskab.

Men Abu Laban og Company - kan vi ikke sige til dem at de har vundet en
gratis rejse til et-eller-andet land og når de så vil tilbage, afvise
dem i lufthavnen?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 05-02-06 17:51

Glimrende!

Jeg håber at vi kan sende mange af de nederdragtige løgnere væk fra
Danmark. Håber det kan ske uden vi må tage de samme miler i brug, som
i stor "fredlig" islam stil bliver lagt for dagen lige pt.

Håber det vitterlig... For ellers bliver det ikke rart for Laban og
lige sindende at begå sig i DK fremover... Han bør undskylde, nu!

Men det er han også klar over, at han bør flytte nu.

Måske kan den her absurde situation få den glædelige konsekvens at
de rabiatte muhamdanere flytter af sig selv... Nu har Iran nægtet at
modtage støtte fra Danmark i protest..?? Smukt!

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-06 20:00

<meatgoogle@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nu har Iran nægtet at
> modtage støtte fra Danmark i protest..?? Smukt!

Så ka' vi lære det, ka' vi!

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 17:56

> http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4683002.stm
>
> Et billede kan sige mere end mange ord

Og læser man på et skilt i baggrunden, så truer man med en 3/11, hvad det så
måtte være.
Gad vide, om det er muhamsaen selv, som har skrevet skiltet?

J.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-02-06 18:27

Jim skrev:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og læser man på et skilt i baggrunden, så truer man med en 3/11, hvad det så
> måtte være.

Det er engelsk notation for 11. marts, der er datoen for Madrid-bomberne.

Det burde vel egentlig kunne få en del terrorramte London borgere op af
stolene at der fremføres denne slags sympati erklæringer til terror. I
det hele taget finder jeg det ret mærkeligt at man åbenbart kan slippe
lovligt fra direkte dødstrusler og opfordringer til vold.

> Gad vide, om det er muhamsaen selv, som har skrevet skiltet?

De ser faktisk til at være skrevet af den samme person, mange af skiltene...

Måske fordi de fleste i flokken er analfabeter, der tilmed skriver med
ubehjælpelig barneskrift?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 18:47

meddelelse news:43e6355d$0$47016$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> skiltene...
>
> Måske fordi de fleste i flokken er analfabeter, der tilmed skriver med

Noget tyder i hvert fald på, at det hele er tilrettelagt af den 'moderate'
gruppe Hisb'ut'tarir.
Men som også DF melder ud i en pressemeddelelse, så er der nu grundlag for
at forbyde HUT.
HUT er en global organisation, som kan siges virker ved vold eller trusler
herom, i hvert fald i UK, som vel må opfattes som rigeligt grundlag til at
forbyde dem her i DK.