Nu brænder ambassaden i Beirut
Fra : HrSvendsen

Dato : 05-02-06 14:57

Fra : hanzen

Dato : 05-02-06 15:02

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:43e6043c$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/02/05/111744.htm?rss=true

Jamen Hr. Svendsen dog. Det er "old news"
De sorte horder er sikkert allerede i gang med nye fantastiske bedrifter.

--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : HrSvendsen

Dato : 05-02-06 15:12

hanzen wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>>

> Jamen Hr. Svendsen dog. Det er "old news"

Satans, og så skulle der have stået konsulatet og ikke ambassaden.

> De sorte horder er sikkert allerede i gang med nye fantastiske
> bedrifter.

Okayokay, jeg indrømmer, de ødelægger, dræber og hærger hurtigere end jeg
kan nå at registrere det.

Fra : Trans

Dato : 05-02-06 16:03

HrSvendsen wrote:

> Okayokay, jeg indrømmer, de ødelægger, dræber og hærger hurtigere end jeg
> kan nå at registrere det.

Jeg hørte lige nu på Radio Australia noget om, at vi var "facing a
multi-billion dolalr trade embargo" elelr sådan noget. Jeg gad vide,
om de muslimanske lande kan enes om en generel handelsboykot mod
Danmark. Det ville godt nok være en alvorlig sag. Men naturligvis
ikke alvorlig nok til at ændre på reglen om ytringsfrihed, og at
regeringen ikke må blande sig i, hvad pressen skriver.

Bent

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 16:42

Trans <kongaead@my-deja.com> wrote:

> [...]
> multi-billion dolalr trade embargo" elelr sådan noget. Jeg gad vide,
> om de muslimanske lande kan enes om en generel handelsboykot mod

Det ville betyde /mindst/ en handelsboykot mod EU, som Dar al-Islam ikke
kan klare.

Alene i de små golfstater kommer 90% af smørret, som er et dagligt
forbrugsgode, fra Danmark ... Skal befolkninge sulte?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Trans

Dato : 05-02-06 18:56

Per Rønne wrote:

> [...]
> Alene i de små golfstater kommer 90% af smørret, som er et dagligt
> forbrugsgode, fra Danmark ... Skal befolkninge sulte?

De afhænger jo af, om de muslimanske stater kan enes om at indskrænke
boykotten til at omfatte oprindelseslandet til de 12 profettegninger og
ikke de mange lande, hvor aviser har kopieret dem.

De kommer ikke ligefrem til at sulte i golfstaterne, fordi de boykotter
Lurpak, og skulle det være, så kan de muligvis importere smør fra
Australien, hvorfra de i forvejen importerer får. Australien er et af
de få lande, jeg ikke har hørt om skulle have kopieret
profettegningerne. (Mærkeligt nok. Australieneer plejer ikke at være
så tilbageholdende.) I Bangkok sølges der et mærke smør, der hedder
"Orchid Butter". Det er vist nok australsk, hvis ikke det er fra New
Aealand, hvor de har kopieret profettegningerne. Holland kan de
dårligt undgå at boykotte også.

Bent