En helt 3. slags billede
Fra : PerX ...

Dato : 05-02-06 12:23

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006050831,00.html

Fra demonstrationen i London, rul ned til det 3. billede: En lille pige
med teksten "I love al-Qaeda" på sin hue. Ja man skal nok starte tidligt
hvis man skal nå at blive forarget inde aftensmaden.

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 12:57

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> med teksten "I love al-Qaeda" på sin hue. Ja man skal nok starte tidligt
> hvis man skal nå at blive forarget inde aftensmaden.

Og i går så vi i Gaza, hvordan små skolebørn lærte at hade Danmark og brænde
kopier af det danske flag af. Og en koranfascistisk tildækket skolelærerinde
yallede for med slagord mod Danmarkog 'Arla u akbars'.

Tja, når de starter så tidligt med at indoktrinere deres små terrorister, så
skal det jo ende galt.

Fra : B. Nice

Dato : 05-02-06 13:45

On Sun, 5 Feb 2006 12:57:19 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
>yallede for med slagord mod Danmarkog 'Arla u akbars'.
>
>Tja, når de starter så tidligt med at indoktrinere deres små terrorister, så

Ja, og hvad var det lige en af imamerne udtalte sig om vedr.
påvirkningen i de danske børnehaver

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 13:55

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, og hvad var det lige en af imamerne udtalte sig om vedr.
> påvirkningen i de danske børnehaver

Ja, men det er jo ok, når bare det er til fordel for muahamserne.. :(

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 13:20

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> [...]
> med teksten "I love al-Qaeda" på sin hue. Ja man skal nok starte tidligt
> hvis man skal nå at blive forarget inde aftensmaden.

Intet nyt under solen... Kan du ikke huske den palæstinensiske demonstration
foran den israelske ambassade ude i Hellerup for et par år siden, hvor en
lille dreng var blevet iført et legetøjsselvmordsbombælte til den festlige
lejlighed? Og det har i øvrigt været hverdagskost blandt islamitiske
galninge i Mellemøsten i årtier, at små drenge skulle gå foran i
Hamas-demonstrationer med legetøjs-Kalashnikov'er, iklædt hovedbind med
udvalgte slogans fra koranen. ligesom de voksne stormtropper.

Tænk at være så nederdrægtig, at man indpoder sit eget betændte had i sine
små børn. Alene det er gøre det, burde medføre omgående, administrativ
udvisning fra den civiliserede verden. Desværre er det jo comme-il-faut i
muslimske kredse - ellers var antizionismen og antiamerikanismen ikke blevet
ved med at eksistere. Det er skammeligt, for nu at sige det pænt.

Dette er blot endnu et argument for hvorfor båe opholdstilladelse og asyl i
Danmark skal baseres på en kontrakt om at man vil overholde danske love,
respektere danske skikke og vores kultur. Dermed ikke sagt, at man skal lave
om på sig selv eller påtvinges en anden religion, kun at respektere
værtslandet og dets skikke. Politi og retsvæsen har for længst spillet
fallit i kampen mod kriminelle udlændinge, og derfor skal udvisningerne ske
administrativ, så dommere ikke længere skal blandes ind i disse afgørelser.

Jeg er selv meget islamkritisk, men kunne ikke _drømme_ om at pådutte min
søn mine holdninger - dem skal han have lov at udvikle selv udfra sine egne
oplevelser.

Mvh, Ulrik

Fra : Lyrik

Dato : 05-02-06 13:34

> [...]
> med teksten "I love al-Qaeda" på sin hue. Ja man skal nok starte tidligt
> hvis man skal nå at blive forarget inde aftensmaden.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ja og avisen som bringer billederne, The Sun, ligner de hjemlige radigalere
til forveksling.
I deres leder skriver de at:

Rasende muslimer kræver at briterne bliver halshugget og massakreret. de var
de skammelige scener fra vestlondon.
Sun tror at alle respektable britiske muslimer vil føle samme afsky som
resten af landet.(men Sun ser ingen af dem udtrykke deres afsky!? -jens)

Og vi tigger dem om at udtrykke deres afsky.(alene det at de skal trygles om
at opføre sig normalt er tankevækkende-jens)

En hård kerne af fanatikere gjorde oprør i London over offentliggørelsen af
karikaturene af profeten( som er en falsk profet i kristen kulturforståelse,
men dette forties-jens)-Muhammed(skrevet Muhummad-hvilket en erfaren
newsreader spotter som en skribent i ubalance-jens)

The Sun og andre aviser besluttede ikke at printe tegneserien(disneyficering
af karikaturerne-jens) for ikke at fornærme muslimer.(endnu et knæfald for
den truende muslim-.Åh kære muslim du skal ikke halshugge mig, for det var
ikke mig der fornærmede dig, halshug Danmark istedet!"-jens)
Dette land er et refugium for frihed og fri tale.(My God, hvordan kan han få
det over sine læber, jeg brækker mig!-jens) Det er derfor så mange muslimer
samles her.(Siiikkert! Og så vågner han en dag)

I går betalte en pøbel vores generøsitet på en sygelig måde.(Sig du bare
dødssyg!))-jens)

Selv om ingen anstødelige tegneserier er blevet publiceret her, ville
hætteklædte men lade Britanien betale med bombemænd.Det gik ikke op for
disse uoplyste fjolser at de selv er briter.(Altså på trods af briternes
røvslikkende selvcensur ville de ikke få tak. Og de uoplyste britiske
fjolser tror altså at islams jihadkrigere er briter. De er selv uoplyste
fjolser.-jens)

Mens disse kvalmende scener foregik, var der familietavshed fra de ledende
muslimske ledere.(Er briterne blinde? -Fanden hytter sine! Kan de blive ved
med at lukke øjnene?-jens)

Skam over dem, og skam over alle muslimer som syntes at gårdsdagens scener
var akseptable.(Og så er han da heldigvis klædelig fornærmet på en pæn
måde-Ak Ja-jens)

jens

Fra : Hannibal

Dato : 05-02-06 13:43

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sun tror at alle respektable britiske muslimer vil føle samme afsky som
> resten af landet.(men Sun ser ingen af dem udtrykke deres afsky!? -jens)

Et luseæg bliver også til en lus!
Det er forkasteligt at man skal finde sig i at se sådanne demonstrationer.
Et skilt læser "Demokrati gå ad helvede til" Hvorfor fanden har de ikke
pakket deres habengut og er skredet? Det er kalrt at de i årevis har været i
gang med at infiltrere den vestlige verden, mens vi rundhåndet har betalt og
givet husly. Det er sgu lige så snotdumt som det er at skyde fødderne af sig
selv. Hvornår vågner de vestlige regeringer op til dåd? Aldrig? Det er da
tydeligt for enhver at diplomatiet ikke fungere. Kan vore regeringer da ikke
se at der er krig?

Hannibal

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-02-06 18:10

On Sun, 5 Feb 2006 12:22:36 +0100, PerX ... wrote:

> [...]
> med teksten "I love al-Qaeda" på sin hue. Ja man skal nok starte tidligt
> hvis man skal nå at blive forarget inde aftensmaden.

Der er også denne her:
http://michellemalkin.com/archives/images/killsign.jpg