Hvad sker der mon, hvis...
Fra : GB

Dato : 05-02-06 12:19

....man downloader en kopi af koranen og efterfølgende sletter filen?

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 12:58

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> ...man downloader en kopi af koranen og efterfølgende sletter filen?

Så hellere 'brænde' den på en CD-rom... ;0)

J.

Fra : HC

Dato : 05-02-06 13:01

> ...man downloader en kopi af koranen og efterfølgende sletter filen?

Ja, eller printer den ud og smider den i skraldespanden?

Eller disken med filen på?...

Hmmm

HC

Fra : Peter Mogensen

Dato : 05-02-06 13:09

HC wrote:

> Ja, eller printer den ud og smider den i skraldespanden?
>
> Eller disken med filen på?...

Det er jo en meget fin teoretisk diskussion I har, men har I overvejet
at symbolikken nok ikke så meget ligger i den rent
informationsteoretiske repræsentation af indholdet, men i den fysiske
inkarnation?
Har I f.eks. nogensinde set et vidne i en amerikansk retssag sværge på
en CDROM med biblen på?

Peter

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 13:58

"Peter Mogensen" <apm-at-mutex-dot-dk@nospam.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> inkarnation?
> Har I f.eks. nogensinde set et vidne i en amerikansk retssag sværge på

Hvad mon en ekspedient i en boghandel vil sige til spørgsmålet, medens man
står med en koran i hånden;
"Øh undskyld, men brænder denne her godt"?

J.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 05-02-06 20:11

On Sun, 05 Feb 2006 13:08:38 +0100, Peter Mogensen
<apm-at-mutex-dot-dk@nospam.no> wrote:

> [...]
>inkarnation?
>Har I f.eks. nogensinde set et vidne i en amerikansk retssag sværge på

Nej selvfølgelig ikke.

Ved du ikke, hvor lang tid det tager, før amerikanske tv-serier når
frem til Danmark? Dengang var cd-rom'en slet ikke opfundet.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 05-02-06 18:34

HC wrote:

> Ja, eller printer den ud og smider den i skraldespanden?
>
> Eller disken med filen på?...

Det er blasfemi! Så dræber de dig!

Min uforbeholdne mening efter weekendens hændelser: Islam er lige til at
lukke op og skide i og DK kan fint klare sig ved at hive alle danskere
hjem og lukke komplet af for indvandringen fra de lande + trække
udviklingsbistanden tilbage.

Den frie demokratiske del af verdenen forstår godt DK...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : hanzen

Dato : 05-02-06 13:42

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> ...man downloader en kopi af koranen og efterfølgende sletter filen?

Burde et antivirus program ikke forhindre den slags i at komme ind på
puteren?
--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-02-06 18:56

hanzen wrote:

> Burde et antivirus program ikke forhindre den slags i at komme ind på
> puteren?

Hvis man kunne få sdan et antivirusprogram, ville der godt nok blive tyndt
befolket i denne gruppe.

--
Per V.

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 18:57

> Hvis man kunne få sdan et antivirusprogram, ville der godt nok blive tyndt
> befolket i denne gruppe.

Tja, du for det første ville slet ikke optræde på min skærm.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-02-06 19:25

Jim wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, du for det første ville slet ikke optræde på min skærm.

Det er du vel selv herre over?
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 20:32

> Det er du vel selv herre over?

Nemlig.
Og gå så ned på Baghuset og lad de voksne om diskussionerne.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 09:26

Jim wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nemlig.
> Og gå så ned på Baghuset og lad de voksne om diskussionerne.

Så ytringsfriheden gælder heller ikke for Per V.

Hvis nu du mener at det er fordi der er mangel på substans, og det er derfor
du vil fratage ham hans grundlovssikrede ret, burde du så ikke skrive det
samme til No Trabajo og Henri Gath'+
Nåee nej, i deler jo holdninger!

Vi må hellere få os et holdningspoliti, der kunne du jo glimrende være
leder, ikke?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Hannibal

Dato : 05-02-06 13:46

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> ...man downloader en kopi af koranen og efterfølgende sletter filen?

Har har har har, ha ha ha... Hi hi hi! Ja det er jo rent faktisk et
fornuftigt spørgsmål. Men det er ikke det denne her sag drejer sig om. Den
her sag er kæphæsten for at de sorte horder fra syd kan påbegynde deres
korstog til Europa, for at tilintegøre den herboende befolkning, så de kan
overtage magten over det som slid og slæb har opbygget. For de evner jo ikke
at stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele, fuldstændig.

Hannibal

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-02-06 18:57

Hannibal wrote:
> [...]
> befolkning, så de kan overtage magten over det som slid og slæb har
> opbygget. For de evner jo ikke at stikke en pind i en lort uden at
Du glemte en bemærkning i din svada om, at det er noget pjat, at tonen i
indvandrerdebatten i Dk er for grov. Det plejer folk at sige, når de fyrer
sådan noget af.

Per V.

Fra : Hannibal

Dato : 05-02-06 21:13

> Du glemte en bemærkning i din svada om, at det er noget pjat, at tonen i
> indvandrerdebatten i Dk er for grov. Det plejer folk at sige, når de fyrer
> sådan noget af.

Det er jo ikke nødvendigt, du gør det jo for mig, Per. Tak.

Hannibal

Fra : PerX ...

Dato : 05-02-06 20:16

In article <Xns97617D4EAEE56Youremail@62.243.74.162>,
nospam@nospam.invalid says...

> ...man downloader en kopi af koranen og efterfølgende sletter filen?

Ikke noget - for de kender ikke til computere der nede ;)

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 09:27

PerX ... wrote:
> In article <Xns97617D4EAEE56Youremail@62.243.74.162>,
> nospam@nospam.invalid says...

> Ikke noget - for de kender ikke til computere der nede ;)

Der tager du ikke kun fejl, du viser os også med al tydelighed, at du inttet
kender til MØ og til realiteter.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 06-02-06 01:55

GB wrote:
> ...man downloader en kopi af koranen og efterfølgende sletter filen?

At der går ged i papirkurven?

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : fribytteren

Dato : 06-02-06 05:48

Peter Mogensen skrev:

> [...]
> inkarnation?
> Har I f.eks. nogensinde set et vidne i en amerikansk retssag sværge på

Hvorledes kan et vidne være sikker på at det er en bibel. Det kan jo
være en bog uden indhold og med blanke sider. Det kan såmænd være
en koran, for vidnet lægger jo blot hånden på bogen, uden at vide
hvad den indeholder.

Er den en autoriseret retsalsbibel?

Med venlig hilsen

Lars kristensen