Hvorfor så stor forskel på Nokia 6230 & 62~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-02-06 10:43

Hey...

Jeg har og er fint tilfreds med min 6230, så meget at min kammerat der havde
en SE ville tilbage på Nokia platformen, så jeg siger han skal da købe en
6230I.

Det gør han, og piver så over han ikke i modsætning til mig kan sætte sin
til automatisk at slette beskeder i indbakken.

Til gengæld opdager jeg at jeg ikke kan bruge min højre genvejstast til at
hoppe direkte ind i indbakken, det kan han på sin.

Er dette noget som kan være firmware relateret, jeg er dog overrasket over
man laver så meget om og tilføjer sletter når modellerne er så ens.

Mvh.

Kim

Fra : Madsen

Dato : 05-02-06 11:16

Kim Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Er dette noget som kan være firmware relateret, jeg er dog overrasket
> over man laver så meget om og tilføjer sletter når modellerne er så

På denne side kan du finde begge modeller og sammenligne dem:
http://www.nokia.dk/phones/compare/results.php
--
Hilsen Madsen

Fra : N/A

Dato : 09-02-06 18:20

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-02-06 18:20

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message

> Læs tilbage i gruppen for debatterne omkring ulemperne omkring 6230i.

Well, han har købt den, og er vist OK glad for den, ihvertfald i forhold til
hans gamle SE K700 (tror jeg det var)

Mvh.

Kim, der er glad for sin 6230