Fik du set Tim Sebastian på BBC?
Fra : Lyrik

Dato : 05-02-06 10:36

I de såkaldte Dohadiskussioner finansieret af det arabiske land Qatar.

Tim Sebastian skal gennemgå på en hardtalkfacon om de arabiske medier
overhovedet har brug for at lære af de vestlige medier.

Inden blodtrykket stiger til røde tåger omkring øjnene, så kan jeg forsikre
at det ender godt.

Publikum er studerende. Blandt andet arabiske studerende. Tilhyldede
studerende piger. En tilhyldet muslimsk pige fra Sverige, by all means, som
optræder i en postmodernistisk udgave af hvad jeg vil kalde det faraoniske
dynasti i ægte silkeforkælelse.
Selvfølgelig utaknemmeligt ude efter det vesten der har forkælet hende.

Man frygter lige i starten at det skal være en opvisning i "arabisk
selvhævdelse", men den største kritiker imod de arabiske medier viser sig at
udspringe fra egne rækker.

Du kan hente den her i wmv7:
http://www.luen.dk/dohafiles.WMV

Hilsen
Jens

Fra : hanzen

Dato : 05-02-06 10:46

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man frygter lige i starten at det skal være en opvisning i "arabisk
> selvhævdelse", men den største kritiker imod de arabiske medier viser sig

Jeg så lidt af det i går eftermiddag og genuds i aftes. Har været igen her
til morgen.
Og ja, det var ris i egen arabiske røv.

--
hilzen
hanzen

Fra : Peter Mogensen

Dato : 05-02-06 11:35

Lyrik wrote:
> Man frygter lige i starten at det skal være en opvisning i "arabisk
> selvhævdelse", men den største kritiker imod de arabiske medier viser sig at
> udspringe fra egne rækker.

Hende Mona Eltahawy virker som en lynende intelligent journalist.
Jeg læste en udemærket artikel af hende:
http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/artikel:aid=279985

Peter

Fra : Jens G

Dato : 05-02-06 11:57

On Sun, 05 Feb 2006 11:35:24 +0100, Peter Mogensen
<apm-at-mutex-dot-dk@nospam.no> wrote:

>Hende Mona Eltahawy virker som en lynende intelligent journalist.
>Jeg læste en udemærket artikel af hende:
>http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/artikel:aid=279985

Ja,- det er en god artikel, men der er nok ingen af de oprørte
muslimer der læser den, eller i det hele taget ønsker at læse den.

Og hvis de skulle læse den, er jeg ret overbevist om at de så ville
føle sig endnu mere fornærmede, for de kører på en bølge hvor de
ønsker at være fornærmede over alt hvad der skrives og siges.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.