Frygter intet, iflg BT
Fra : Knud Larsen

Dato : 05-02-06 02:30

Lisbeth Dahl.

- Men det betyder ikke, at vi går på scenen for at fornærme nogen eller såre
nogen. Jeg har total respekt for andres religion, slår hun fast.

Der er imponerende hvad danske kunstnere tør sige. Nu har Hausgård også
meldt ud, at han nu vil udfordre de mange hundrede milioner mennesker, som
dyrker den nordiske asa-tro. Man må tage hatten af for disse danske
kunstnere.

Fra : Henri Gath

Dato : 05-02-06 02:44

> Lisbeth Dahl.
>
> - Men det betyder ikke, at vi går på scenen for at fornærme nogen eller
> såre nogen. Jeg har total respekt for andres religion, slår hun fast.

Hun har ikke bare "respekt", men "total respekt"..........god dhimmi!
Og den selvglade, opblæste nar til Niels Haausgaard kan man vel ikke mere
blive overrasket over. Halal, halal.

Fra : HrSvendsen

Dato : 05-02-06 09:04

Henri Gath wrote:
> [...]
> Og den selvglade, opblæste nar til Niels Haausgaard kan man vel ikke
> mere blive overrasket over. Halal, halal.

Helt enig.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-02-06 12:14

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Hun har ikke bare "respekt", men "total respekt"..........god dhimmi!
> Og den selvglade, opblæste nar til Niels Haausgaard kan man vel ikke mere

at du ikke forstår niels HAusgaard kommer ikke som nogen overraskelse

Peter

Fra : HrSvendsen

Dato : 05-02-06 13:52

Peter K. Nielsen wrote:

> at du ikke forstår niels HAusgaard kommer ikke som nogen overraskelse

Har du nogensinde hørt Hausgaard gå ret imod koranens vanvid? Jeg har ikke.
Derimod har jeg hørt ham begrunde sin interesse for heste med, at der i
koranen står, at det er en pligt at gøre en hel masse ud af heste, hvis man
har råd til det. Det kan man så ligge i, hvad man vil; men hausgaard har
altid været helt tavs, når det kom til kritik af muhammedanismens mange
modbydelige sider.