Memorystick duo pro 512 mb.
Fra : Benjamin

Dato : 05-02-06 00:04

Hej
Har lige købt ovenstående i markedsgruppe...
Fået det leveret med posten.Og jeg kan ikke få det til at virke i min
k750i..Den siger bare ingen hukommelseskort?
Har også kortlæser til PCèn,den kan af og til finde kortet,når det bliver
sat i.Når man så klikker på mappen for at se hvad der er på kortet, eller
prøver at kopiere noget over på det.....Så fryser PCèn et stykke tid og
kommer derefter med besked om fejl????
Ville egentlig have annuleret handlen, men har betalt og nu svarer han ikke
på mine mails....
Findes der en måde at få skidtet til at virke...Er åben for alle gode ideer.
Mvh benjamin-vojens

Fra : Lurifax

Dato : 05-02-06 00:08

Benjamin skrev:
> [...]
> på mine mails....
> Findes der en måde at få skidtet til at virke...Er åben for alle gode ideer.

Hvilket mærke er det?
Kortet er muligvis defekt eller slidt op, men der er enkelte producenter
der har tre (eller flere) års garanti - mener jeg faktisk Sandisk har,
men er ikke sikker...

Fra : Benjamin

Dato : 05-02-06 00:36

Hej
Den stammer fra en w800i, og er et sandisk duo pro,sælger sagde kun et par
måneder gammel... så slidt op kan det vel ikke være....Fik ingen kvit. med
,da det jo er taget ud af en mobil og ikke er købt seperat.
mvh benjamin

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 05-02-06 08:36

Sælger kunne jo have taget en kopi af den kvittering han har fået i
forbindelse med købet sin telefon, da kortet med stor sansynlighed er købt
sammen med telefon..

Det er jo bare ærgeligt at sådan noget skal ske !. Desværre er det nok ikkke
sidste gang det sker her i grupperne.

/S

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-02-06 02:49

sø 05 feb 2006 12:03:49a satte Benjamin sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Hej
> Har lige købt ovenstående i markedsgruppe...

Stakkels dig - håber ikke du gav alt for meget for det.

> [...]
> kortet, eller prøver at kopiere noget over på det.....Så fryser PCèn
> et stykke tid og kommer derefter med besked om fejl????

Kortet er defekt - du kan forsøge at give det en fuld formatering (ikke
fast / quickformat men en rigtig formatering) det kan i nogle tilfælde få
windows til at markere dårlige eller beskadige sektorer på kortet som så
vil fungere efterfølgende. Dig tror jeg, din forklaring taget i
betragtning, at det er så defekt at du ligevel kan smide det ud med
dagsrenovationen.

Sikke en skidt karl du har handlet med. Lad os straks få navn og en
fysiske adresse på ham så vi andre kan undgå lignende handler.

> Ville egentlig have annuleret handlen,

Det forstår jeg fandme godt

> men har betalt og nu svarer han
> ikke på mine mails....

Det ville jeg fandme heller ikke gøre hvis jeg var ham. Det er solgt med
det ene formål at tjene penge på noget defekt skidt

> Findes der en måde at få skidtet til at virke...Er åben for alle gode
> ideer. Mvh benjamin-vojens

Prøv ovenstående metode og se om det vil virke

i dosprompten (hvis du ønsker at gøre det derfra) er den korrekte
kommando format drevbogstav: /U hvor drevbogstav er drevbogstavet på dit
kort når det sidder i kortlæseren.

Prøv evt at vente op til 10 minutter hvis windows fryser imens hvilket
den kan gøre hvis der er dårlige sektorer på kortet.

Lad være at gemme noget meget vigtigt efterfølgende på kortet, det går
meget snart helt i sort så gem kun filer på det du kan undvære hvis det
nu skulle gå galt.

Og lad os så endelig vide helst så detaljeret som muligt, hvem du har
handlet med sådan en skide svindler.

Tag ud og bank ham om til en kasserolle

Steven

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-02-06 12:40

"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse

> Det ville jeg fandme heller ikke gøre hvis jeg var ham. Det er solgt med
> det ene formål at tjene penge på noget defekt skidt

Se det ved du jo så ikke noget som helst om vel? Jeg har aldrig snydt nogen
i mit liv, og jeg har ikke tænkt mig at begynde nu.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 07-02-06 00:44

ma 06 feb 2006 12:40:00p satte Kim Frederiksen sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Se det ved du jo så ikke noget som helst om vel? Jeg har aldrig snydt
> nogen i mit liv, og jeg har ikke tænkt mig at begynde nu.

Hvis du er manden som Benjamin har handlet med har du nu muligheden for at
rette op på dit noget blakkede image og jeg synes du gør det godt må jeg
sige. Og du har ret der er ingen idé i at snyde andre det kan hurtigt få
bagslag især herinde det er dog desværre en kendsgerning at mange gør det
da man er tilbøjelig til at føle sig annonym på nettet hvilket man bestemt
ikke er.

Hvad skal man tænke og tro når man køber noget og folk så pludselig ikke
svarer på deres emails mere efter at det viser sig at det ikke virker det
man har solgt?

Godt gået

Steven.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 07-02-06 08:57

> Hvad skal man tænke og tro når man køber noget og folk så pludselig ikke
> svarer på deres emails mere efter at det viser sig at det ikke virker det
> man har solgt?

Måske kan kunne starte med lige at vente et par dage inden man hænger folk
ud, som du gjorde. Bejamin var stor nok til med det samme at melde ud at der
intet var at komme efter. Jeg har i øvrigt skaffet ham et andet kort, som
virker, og som jeg allerede har smidt i en kuvert. Det bliver sendt i dag.
Hvorfor min mail ikke virker har jeg ingen anelse om, da jeg har mailet frem
og tilbage med ham flere gange.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 04:11

> [...]
> ikke på mine mails....
> Findes der en måde at få skidtet til at virke...Er åben for alle gode

Har du checket at terminalerne på kortet er rene (prøv at rense dem en
ekstra gang) ?
Prøv at genstarte telefonen med kortet sat i.
Prøv at sætte kortet i en kortlæser sat til computeren og lad computeren
køre en test på kortet.
Formater kortet ved hjælp af computeren.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Benjamin

Dato : 05-02-06 09:52

Hej
Har prøvet alt det ovenstående og intet virker
Tak for svarene.
mvh benjamin

Fra : Benjamin

Dato : 05-02-06 22:46

Hej
Har snakket med sælgeren...Han havde ikke tjekket kortet inden salg,men
lovet at sende mig et andet...
mvh benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-06 00:13

Benjamin wrote:
> Hej
> Har snakket med sælgeren...Han havde ikke tjekket kortet inden
> salg,men lovet at sende mig et andet...
> mvh benjamin

Det stemmer... sælger er mig, og jeg har tilbudt at lade handlen gå tilbage
eller sende et andet kort. Køberen valgte det sidste.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 06-02-06 07:52

Det er også det eneste rigtige at gøre !

/S

Fra : Benjamin

Dato : 06-02-06 10:15

Hej
Kim Frederiksen er fuldt ud ærlig at handle med,ingen misforståelser
der...Blev bare lidt nervøs da jeg ikke kunne få fat på ham.
Sorry og no hard feelings.
mvh benjamin-vojens

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 07-02-06 00:46

ma 06 feb 2006 10:15:03a satte Benjamin sig på en taburet og skrev følgende
> [...]

> Kim Frederiksen er fuldt ud ærlig at handle med,ingen misforståelser
> der...Blev bare lidt nervøs da jeg ikke kunne få fat på ham.

Nej ham ville jeg også - set i lyset af at han faktisk har svarret på din
tråd - turde at handle med en anden gang. Godt gået Kim SÅdan skal det
være.

Steven

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 07-02-06 09:02

> Nej ham ville jeg også - set i lyset af at han faktisk har svarret på din
> tråd - turde at handle med en anden gang. Godt gået Kim SÅdan skal det
> være.

jo tak ... jeg har som sagt ikke for vane at snyde folk, men jeg skulle jo
lige blive opmærksom på problemet, før jeg kunne gøre noget ved det

mvh.
Kim Frederiksen