Nu er det så blevet zionisternes skyld
Fra : Jens G

Dato : 04-02-06 23:08

Nu skal jøderne åbenbart have skylden for Muhammed tegningerne:
http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3538362/

De er skøre de Iranere

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : GB

Dato : 04-02-06 23:45

Jens G <nospam051214@kabelmail.dk> wrote in news:43e6253d.24605968
@dtext.news.tele.dk:

> Nu skal jøderne åbenbart have skylden for Muhammed tegningerne:
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3538362/

Ja, og det er jo helt forkert. Det er Præsident Bush's og Pia Kjærsgaards
skyld.

For slet ikke at tale om Mogens Glistrup, som introducerede den "urene"
tone i debatten.

Fra : Repzak

Dato : 05-02-06 11:42

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> skyld.
>
> For slet ikke at tale om Mogens Glistrup, som introducerede den "urene"

Og hvem af dem har ydet vold en muslim ihjel for at bære tørklæde ??

Det kan du evt, sammenligne med et overfald for at sælge pølser med
grisekød... Vågn lige op...

Kasper

Fra : GB

Dato : 05-02-06 12:42

"Repzak" <repzak@GEDhotmail.com> wrote in

> Det kan du evt, sammenligne med et overfald for at sælge pølser med
> grisekød... Vågn lige op...

Ironi er nok en svær én, hvad?

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-02-06 12:05

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> wrote in message
> Nu skal jøderne åbenbart have skylden for Muhammed tegningerne:
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3538362/
>
> De er skøre de Iranere

Jeg kan stadig ikke komme ind på noget som helst "jp", hverken på browser et
eller to, eller på min anden computer, - er det Gud eller Cybercity som
blokerer?

Men bortset fra det, så er det naturligvis jødernes skyld at vi har denne
konfrontation. Jøderne er skyld i alt hvad der går galt i verden, det har
Profeten fastslået en gang for alle, - jøder skal bare dræbes, siger den
hellige mand, sådan er det.