Endnu en undskyldning
Fra : Thomas M

Dato : 04-02-06 21:50

Gæt hvem der nu skal undskylde:

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/04/203258.htm

"Islam er ikke en religion, der er fjendtlig over for andre religioner", men
hvis Danmark ikke undskylder, "så vil vi møde dem med sværd, som krænker det
hellige islam", sagde han til det franske nyhedsbureau AFP."

Jeg er ikke glad for det "men" i artiklen.

Er vi efterhånden tæt på en regulær krig, eller stopper det snart?

Fra : Henri Gath

Dato : 04-02-06 21:56

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er ikke glad for det "men" i artiklen.
>
> Er vi efterhånden tæt på en regulær krig, eller stopper det snart?

Det er vi da forhåbentlig........vi kan lige så godt vise de røvhuller en
gang for alle, hvem der bestemmer. Bliver det ikke gjort nu, vil disse
latterligheder gentage sig igen og igen.

Fra : Trond Svendsen

Dato : 04-02-06 21:58

"Thomas M" <its@secret> skrev :

> Er vi efterhånden tæt på en regulær krig, eller stopper det snart?

Ifølge den "norske hedersmannen" mullha Krekar, som går fritt omkring i Oslo
sine gater, så har krigen startet, og ingen unnskyldning vil hjelpe.

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article550497.ece

--
Trond

Fra : hanzen

Dato : 04-02-06 21:55

> [...]
>
> Jeg er ikke glad for det "men" i artiklen.
>
> Er vi efterhånden tæt på en regulær krig, eller stopper det snart?

De er jo rablende syge i roen og fatter ikke en brik af hvordan verden ser
ud.

f.eks.
Al-Maliki føjede til, at "Vatikanet er nødt til at gribe ind for at få
Danmark til at undskylde".

Hvorfor ikke Peter Plys eller Skipper Skræk?
--
hilzen
hanzen

Fra : L

Dato : 04-02-06 22:16

> [...]
>
> Jeg er ikke glad for det "men" i artiklen.
>
> Er vi efterhånden tæt på en regulær krig, eller stopper det snart?

Jeg håber dette vil starte den krig der skulle have været der for længe
siden .

Heller død for frihed end at lever i en verden som denne

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-02-06 22:23

"L" <lundj@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber dette vil starte den krig der skulle have været der for længe
> siden .
>
> Heller død for frihed end at lever i en verden som denne

Hørt!

Der er ingen grund til at vente - lad os få det overstået nu. Det eneste de
fatter er rå magt.

/Johnny

Fra : Flemming

Dato : 04-02-06 22:40

On Sat, 4 Feb 2006 21:50:27 +0100, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Er vi efterhånden tæt på en regulær krig, eller stopper det snart?

Nej, det stopper ikke forløbigt, og jeg begynder efterhånden at tro at
det ikke varer særligt længe inden vi får en krig....

Mvh,
--
Flemming

Fra : Flemming

Dato : 04-02-06 22:43

On Sat, 04 Feb 2006 22:40:01 +0100, Flemming
<nonexcist@POST.CYBERCITY.DK> wrote:

>Nej, det stopper ikke forløbigt, og jeg begynder efterhånden at tro at
>det ikke varer særligt længe inden vi får en krig....

mener vare, og ikke varer
--
Flemming

Fra : Thomas J.

Dato : 04-02-06 23:46

Den Sat, 04 Feb 2006 22:42:40 +0100 sendte Flemming
<nonexcist@POST.CYBERCITY.DK> følgende røgsignaler:

>mener vare, og ikke varer

Det korrekte ord er faktisk "varer" i denne sammenhæng, så du fik den
i første forsøg.
Men hvis du absolut vil have rettet en stavefejl, så mangler der et
"e" i foreløbigt

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : Flemming

Dato : 05-02-06 00:33

Lol

Mvh,
--
Flemming

Fra : HC

Dato : 04-02-06 23:19

> Nej, det stopper ikke forløbigt, og jeg begynder efterhånden at tro at
> det ikke varer særligt længe inden vi får en krig....

Den er allerede igang.

HC

Fra : Hannibal

Dato : 04-02-06 23:52

"HC" <hc@(NOSPAM)coolcomics.dk> skrev i en meddelelse

> Den er allerede igang.
>

> HC

Ja, og det er sgu ikke et år for tidligt! Nu skal den bom sgu ned igen,
ingen fremmede magter her.

Hannibal