Vatikanet må gribe ind! WHAT!!
Fra : Christian Sparre

Dato : 04-02-06 21:41

Ikke nok med at de nu vil have de Danske irak styrker til at undskylde så
vil de også ha Vatikanet på banen...HA!

Al-Maliki: "Vatikanet er nødt til at gribe ind for at få Danmark til at
undskylde".

Nu må de da til at læse lidt på lektien dernede hva, hvordan i hulen skulle
en katolsk Pave kunne gribe ind over for noget som helst i et Protestantisk
land, nu må de tage sig lidt sammen

Det bliver morsommere og morsommere på en ulækker pervers-agtig måde.

--
Christian Sparre
http://sparrez.dk

Fra : Christian Sparre

Dato : 04-02-06 21:42

Hov og lige kilden

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 07:42

Christian Sparre <sparrez@gmail.com> wrote:

> Hov og lige kilden

Det bringes også her i morgenens radioavis - senest kommer fravet fra
Bani Sadr i Irak.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 08:15

Christian Sparre <sparrez@gmail.com> wrote:

> Hov og lige kilden

Det bringes også her i morgenens radioavis - senest kommer kravet fra
Bani Sadr i Irak.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 05-02-06 11:02

Per Rønne wrote:
> Det bringes også her i morgenens radioavis - senest kommer kravet fra
> Bani Sadr i Irak.

Jeg ville ikke sælge livsforsikringer til Muqtada eller Bani Sadr...
Deres livshorisont er sandsynligvis *kort* - meget kort.

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 12:05

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Jeg ville ikke sælge livsforsikringer til Muqtada eller Bani Sadr...
> Deres livshorisont er sandsynligvis *kort* - meget kort.

Øeh, du er vel bodt klar over at det er samme person? Muqtada Bani Sadr.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 06-02-06 01:54

Per Rønne wrote:

> Øeh, du er vel bodt klar over at det er samme person? Muqtada Bani Sadr.

Næ. Så blev jeg klogere. Tak.

Troede Bani var en bror til M. Sadr. Men glad for det er samme mand, så
er der én idiot mindre.

Fra : Christian Sparre

Dato : 04-02-06 21:43
Fra : Jacob Rohde

Dato : 04-02-06 21:42

"Christian Sparre" <sparrez@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Protestantisk land, nu må de tage sig lidt sammen
>
> Det bliver morsommere og morsommere på en ulækker pervers-agtig måde.

Betyder det angreb fra 10 Schweizer-gardere? Shit....what to do

Fra : Christian Sparre

Dato : 04-02-06 21:50

"Jacob Rohde" <rohdester@NO_SPAMgmaildotcom> skrev i en meddelelse

> Betyder det angreb fra 10 Schweizer-gardere? Shit....what to do

Ja for hulen, løøb

--
Sparre

Fra : Trond Svendsen

Dato : 04-02-06 21:49

"Christian Sparre" <sparrez@gmail.com> skrev :

> Nu må de da til at læse lidt på lektien dernede hva, hvordan i hulen
> skulle en katolsk Pave kunne gribe ind over for noget som helst i et
> Protestantisk land, nu må de tage sig lidt sammen

Protestantisk land? Danmark?
For meg begynner Danmark å ligne på et muslimsk land.

Turiskontorene i Danmark lokker nordmenn til å feriere i Danmark med
slagordet:
"Det er deiligt å være Norsk i Danmark"

Men det burde heller ha stått:
"Det er deiligt å være muslimsk i Danmark".

Faen, dere MÅ gjøre noe NÅ!

--
Trond

Fra : Stubbe

Dato : 04-02-06 21:58

Vel mest af alt kulturkristent

Fra : jane

Dato : 04-02-06 22:02

"Trond Svendsen" <trond@easy.com> wrote in news:11ua4q96114mka5
@corp.supernews.com:

> [...]
> "Det er deiligt å være Norsk i Danmark"
>
> Men det burde heller ha stått:
> "Det er deiligt å være muslimsk i Danmark".

Iflg dette link har Vatikanet da en mening.

- Ingen ret til at fornærme religion

Ytringsfrihed omfatter ikke retten til at fornærme religioner, siger
Vatikanet

/ritzau/AFP - 13:13 - 4. feb. 2006

I sin første offentlige kommentar til den verserende strid om Muhammed-
tegningerne siger Vatikanet, at ytringsfriheden ikke omfatter retten til
at fornærme religioner.

- Menneskelig sameksistens kræver et klima af gensidig respekt, der kan
opmuntre til fred mellem mennesker og nationer, sagde Joaquin Navarro-
Valls, talsmand for Vatikanet, i en erklæring.

Han tilføjede, at ytringsfrihed ikke omfatter "retten til at krænke
religiøse følelser hos troende".
MS

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 07:42

jane <nokvin@FJ¯rnDÊttehotmail.com> wrote:

> Iflg dette link har Vatikanet da en mening.

Vatikanet har da også den tidligere chef for Den doktrinære tros
Kongregation, den tidligere »hellige universelle og romerske
inkvisition«, som statschef.

Storinkvisitorer har vist aldrig været tilhængere af pressefrihed.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 04-02-06 21:58

"Trond Svendsen" <trond@easy.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Det er deiligt å være Norsk i Danmark"
>
> Men det burde heller ha stått:
> "Det er deiligt å være muslimsk i Danmark".

Er du sur over at svenskerne slog jeg i kampen om det mest muslimvenlige
land?
--
hilzen
hanzen

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 04-02-06 21:58

"Christian Sparre" <sparrez@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Protestantisk land, nu må de tage sig lidt sammen
>
> Det bliver morsommere og morsommere på en ulækker pervers-agtig måde.

Det skal du skam ikke grine af. Vatikanet er ifølge CNN, sprunget ud som
skabsmuslimer og mener at den danske stat skal fjerne ytringsfriheden.

"The Vatican said a government should not be held responsible for actions of
a newspaper. However, authorities "could and must, eventually, intervene
according to the principals of the national legislation," the Vatican
added."
http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/02/04/syria.cartoon/index.html

Det vel ikke så underligt at Vatikanet holder med muslimerne i denne sag om
Muhammed. Det er jo en kendt sag, at katolske præster også er glade for små
børn.

Flemming Nielsen
-----
Jamen, det var så bare min mening. På forhånd undskyld.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-06 07:42

> [...]

> en katolsk Pave kunne gribe ind over for noget som helst i et Protestantisk

Det er endnu mere absurd når imamer, bosat i Danmark, forlanger det
samme. De må jo tro at Paven i Rom står over såvel folketing som
grundlov ...

Jeg kan efterhånden kun støtte kravet om at udlændinge, der skal have
dansk statsborgerskab, skal kende til dansk historie, herunder til hvad
der skete i 1536.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk