Nyeste sw i 6230i
Fra : 6400 - Sredna

Dato : 04-02-06 21:14

Hvad er den nyeste vers.til N6230i - har 3.62 installeret ?

/S

Fra : Nicolai

Dato : 05-02-06 11:05

"6400 - Sredna" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hvad er den nyeste vers.til N6230i - har 3.62 installeret ?

Ifølge Casper, som skrev i tråden fra den 04.02.06, så skulle han samme dag,
have fået sin tlf opdateret til nyeste version, som var 3.62.

> /S

Nicolai

Fra : RepsaC_

Dato : 05-02-06 13:17

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dag,
> have fået sin tlf opdateret til nyeste version, som var 3.62.

Hej
Yep, det stemmer
/Casper

Fra : Hans Harbeck

Dato : 05-02-06 13:27

Jeg har version 3.50 og vil da gerne have den opdateret.
Jeg har et datakabel, kan man så selv gøre det?
Hvor kan man i givet fald hente den nye firmware?
Den er købt i Telekaeden, gør de det gratis?
Mvh Hans Randers

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 05-02-06 13:37

Tag ind til Telecare i Århus, de gør det gratis....Husk evt kvitteringen....

/S