Så bomber vi!
Fra : Henri Gath

Dato : 04-02-06 18:44

At brænde en ambassade af er en åben krigserklæring. Lad os få det overstået
nu1

Fra : Allan Riise

Dato : 04-02-06 18:45

Henri Gath wrote:
> At brænde en ambassade af er en åben krigserklæring. Lad os få det
> overstået nu1

Hvis det var regeringstropper der gjorde det, så ja.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Jim

Dato : 04-02-06 18:47

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det var regeringstropper der gjorde det, så ja.

Så kan jeg oplyse dig om, at det med meget stor sandsynlighed er den Syriske
regering, der står bag.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 04-02-06 18:50

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan jeg oplyse dig om, at det med meget stor sandsynlighed er den
> Syriske regering, der står bag.

Nej, sikkerhedspolitiet som regeringen *ikke* har styr på.

Men fortæl endelig videre.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-06 19:21

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Så kan jeg oplyse dig om, at det med meget stor sandsynlighed er den
> Syriske regering, der står bag.

Og det er selvfølgelig dokumenteret, ikke sandt? Så lad os straks indkalde
mandskab til en af de skrottede, svenske ubåde vi har, som i løbet af højest
8 uger kan nå Syriens kyst, og sænke et par fiskerbåde (hvis de altså ikke
støder på et rev forinden). Så kan de lære det, kan de.

Nu må I sgu lige spænde hjelmen, drenge!

Mvh, Ulrik

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-02-06 19:43

Ulrik wrote:
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Og det er selvfølgelig dokumenteret, ikke sandt?

Mere dokumenteret end det vi angreb for sidste gang.

> [...]
> løbet af højest 8 uger kan nå Syriens kyst, og sænke et par
> fiskerbåde (hvis de altså ikke støder på et rev forinden). Så kan de

Det er jo det. Vi kan ikke gøre en dyt rent militært, og det skal vi heller
ikke. Det er en kulturkrig det her, så pennen er meget stærkere end sværdet.

Desværre er der temmelig mange landsforræddere i Danmark, der vil have os
til at sløve pennen og stikke den i penalhuset.

Jeg vil gi' dem så meget, at vi kan stikke pennen ind. Dybt ind i den
hjerneblødning, som muhamedanismen er.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-06 19:00

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det var regeringstropper der gjorde det, så ja.

Som alle eksperter er enige om: Intet af den slags sker i Syrien uden støtte
eller direkte opfordring fra regeringen. Men det vil du måske også bestride?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Henri Gath

Dato : 04-02-06 19:17

> [...]
>
> Som alle eksperter er enige om: Intet af den slags sker i Syrien uden
> støtte eller direkte opfordring fra regeringen. Men det vil du måske også

Selvfølgelig vil dhimmien det...

Fra : GB

Dato : 05-02-06 11:43

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> [...]

> Som alle eksperter er enige om: Intet af den slags sker i Syrien uden
> støtte eller direkte opfordring fra regeringen. Men det vil du måske

Det var lige præcis, hvad Naser Khader (den lede højre-ekstremist) sagde i
nyhederne i går.

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 10:06

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Som alle eksperter er enige om: Intet af den slags sker i Syrien uden
> støtte eller direkte opfordring fra regeringen. Men det vil du måske

Ja, det vil jeg.
Regeringen står svagt i Syrien, og Islamisterne, som før var under
kontrol(husk på at det er Baath partiet der danner regeringen), ser nu en
mulighed for at få opbakning i befolkningen til at lave Syrien om til en
Islamistisk stat.

Fra : T.Liljeberg

Dato : 04-02-06 22:09

On Sat, 4 Feb 2006 18:45:11 +0100, in dk.politik "Allan Riise"
<Ari06@pc.dk> wrote:

>Hvis det var regeringstropper der gjorde det, så ja.

Det er den syriske regerings forbandede pligt at beskytte
ambassaderne.

Fra : L

Dato : 04-02-06 19:14

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> At brænde en ambassade af er en åben krigserklæring. Lad os få det
overstået
> nu1

Ja jeg synes næsten vi skal gøre det samme .

Og skal skal vi dansker lukke alle muslimer ude nu .

1. handel ikke ved dem .,
2. sprak dem ud .
3 stop alt import og støtte .

Fra : Colnago

Dato : 04-02-06 19:46

Ulrik skrev:

> [...]
> støder på et rev forinden). Så kan de lære det, kan de.
>
> Nu må I sgu lige spænde hjelmen, drenge!

Et angreb på Danmark er et angreb på NATO

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-02-06 20:04

Colnago wrote:

> Et angreb på Danmark er et angreb på NATO

Ja men ... Amerikas Forenede Stater reagerede ikke, da Argentina overfaldt
Falklandsøerne. _Intet_ NATO-medlem hjalp De Forenede Kongeriger militært
dengang.

NATO vil med garanti ikke løsne et skud fordi Danmark får brændt en
ambassade af. Slet ikke Bush og Blair, der begge har valgt undskyldersiden i
denne konflikt mellem demokrati og despoti.

NATO-landene var kun enige om en ting. At stå sammen hvis Sovjet angreb. Alt
andet var der uenighed om og i dag er NATO uden reelt indhold.

Fra : GB

Dato : 05-02-06 11:41

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in

> ambassade af. Slet ikke Bush og Blair, der begge har valgt
> undskyldersiden i denne konflikt mellem demokrati og despoti.

I England var det nu ellers den ekstremt islam-leflende Jack Straw, og ikke
Blair, som kritiserede Danmark.

Fra : HrSvendsen

Dato : 05-02-06 13:53

GB wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in

> I England var det nu ellers den ekstremt islam-leflende Jack Straw,
> og ikke Blair, som kritiserede Danmark.

Same shit.

Fra : Jim

Dato : 05-02-06 14:01

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Same shit.

Man kan vel sige, at Jack er Blairs 'strå'-mand.

;0)

Fra : Vidal

Dato : 04-02-06 19:52

Henri Gath wrote:

> At brænde en ambassade af er en åben krigserklæring. Lad os få det overstået
> nu1

Ja, Det skal nok hjælpe at gå i krig med
mellemøsten. Vi har jo allerede folk dernede.

Måske vi skulle skynde os at sende Olfert
Fischer afsted og se om vi kan fiske i
rørt vande.

Det skal nok blive en let sag at lægge Mellemøsten ned.

Tror du Bush giver en hånd, som vi gjorde i Irak? Han
har jo haft udpræget succes.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : L

Dato : 04-02-06 22:21

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rørt vande.
>
> Det skal nok blive en let sag at lægge Mellemøsten ned.
>
> Tror du Bush giver en hånd, som vi gjorde i Irak? Han

Næ men stol på Kina og rusland vil gerne .

Men som altid danmrk vil ikke opruste , men nu er det tiden til at bruge en
masse penge på det .

Heller død end at lever under dem og ders tro .

Fra : Norma

Dato : 04-02-06 20:07

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> At brænde en ambassade af er en åben krigserklæring. Lad os få det
> overstået nu1

Jeg bryder mig ikke om at se nogen som helst trampe på det danske flag, og
havde vi ikke ytringsfrihed, så ville jeg nok aldrig få det at se,
for jeg har ikke været der selv, men bare set det i aviser og på TV.

Det er helt fint, at du gerne vil i krig, men vi er 5 millioner danskere, og
der er over 1000 millioner muslimer i verden.

Det er vel også derfor de lades som om de er så modige.

Jeg mener, hvor stor en fjende kan vi være for dem?

De har valgt et af verdens mindste lande at trampe på, og åh, hvor er det
fejt.

Norma

Fra : kosimodo@hotmail.com

Dato : 04-02-06 22:39

Får vi så ikke NATO med????? De skal hælper..det var/er aftalen
ikke??

Fra : Mendoza

Dato : 05-02-06 00:04

kosimodo@hotmail.com wrote:
> Får vi så ikke NATO med????? De skal hælper..det var/er aftalen
> ikke??

Det tror jeg ikke du skal regne med...

Fra : god.joker@gmail.com

Dato : 04-02-06 23:02

Tja, set er da ikke mere end et halvt år siden Syrien var næste på
listen.
Jeg tror faktisk bare Bush ledte efter en god undskyldning....

Fra : Nicholas

Dato : 05-02-06 00:03

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> At brænde en ambassade af er en åben krigserklæring. Lad os få det
> overstået nu1

Århhh så heltmodig du er....Hvis du er så opsat på krig så pak kufferten og
drag derned.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 05-02-06 00:18

"Nicholas" <nicholas@nospam.please> skrev i en meddelelse

> Århhh så heltmodig du er....Hvis du er så opsat på krig så pak kufferten
> og drag derned.

Hvorfor drager du ikke hjem til USA? - De har jo været så smarte, at vælge
en præsident, som ikke kan tænke selvstændig... Han er jo et ekko af Karl
Rowe - suk..

/Johnny

Fra : Nicholas

Dato : 05-02-06 00:26

> Hvorfor drager du ikke hjem til USA? - De har jo været så smarte, at vælge
> en præsident, som ikke kan tænke selvstændig... Han er jo et ekko af Karl
> Rowe - suk..

selvstændigt!

Jeg advokerer ikke for krig. Det gør du. Så hvis der er nogen der skal rejse
nogen steder hen er det vist dig.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 05-02-06 00:39

> Jeg advokerer ikke for krig. Det gør du. Så hvis der er nogen der skal
> rejse
> nogen steder hen er det vist dig.

Ej - du er bare SÅ perfekt.... , at du kan se en tastefejl... - God dreng.
lol

Du har måske et forslag? - USA? - hvor en tidliger alkoholiker bestyre
+10.000 nukes?

/Johnny

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-02-06 10:39

Allan Riise wrote:

> Nej, sikkerhedspolitiet som regeringen *ikke* har styr på.

Sikkerhedsstyrkerne ER regeringen, det er et ekstremt diktatur hvor man
næsten ikke kan slå en prut uden tilladelse.

--

Christian

Fra : Allan Riise

Dato : 06-02-06 10:40

Christian B. Andresen wrote:

> Sikkerhedsstyrkerne ER regeringen, det er et ekstremt diktatur hvor
> man næsten ikke kan slå en prut uden tilladelse.

Det Syriske styre står svagt efter at der kom ny Præsident.

Baath partiet havde tidligere, med jernhånd, sikret sig at Islamisterne ikke
kunne ses i det daglige billede, og nu er det de Grønne flag der vejer på
gader og stræder.

Se evt. Nassar Khaders udtalelser om samme, han er jo som bekendt Syrer!